New posts

Fodbold på tv

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 925
  • Views Views: Views 77K
Fodbold på tv
CL bliver på Viaplay.
Æv - gid de var røget et andet sted hen, så de blev nødt til at regulere deres pakker (for os der bare gerne vil se Superliga).

Hvis man kun er interesseret i Superliga formoder jeg, at der kommer billigere muligheder end fuld pakke hos TV2 og Viaplay.

Det kommer ikke til at ske. Eneste måde selskaberne kan skabe en forretning er ved at alle kunder skal betale til det samme. Jeg siger det igen, vi kommer aldrig til at se en ren Superligapakke med mindre Divisionsforeningen vælger at få markant færre penge i kassen. De nuværende priser kan slet ikke hentes hjem med et rent SL abonnement.

Det kommer ikke til at ske. Eneste måde selskaberne kan skabe en forretning er ved at alle kunder skal betale til det samme. Jeg siger det igen, vi kommer aldrig til at se en ren Superligapakke med mindre Divisionsforeningen vælger at få markant færre penge i kassen. De nuværende priser kan slet ikke hentes hjem med et rent SL abonnement.
Nej, men der er da stadig billigere muligheder, end at købe fulde sportspakker hos både Viaplay og TV-2. Men det er jo svært at gøre op generelt. De fleste har andre interesser, end kun at bruge deres TV til at se superliga. For mig har "Vælg 4" hos Norlys været perfekt her i foråret og ser også ud til at være det i næste sæson.

Fin overblik over fodboldrettighederne:

Så altså:

Det betyder, at du nu skal have TV3 Sport, TV3 Max, TV3+ og TV 2, TV 2 Sport, TV 2 Sport X for at kunne være sikker på at se kampene på TV.

TV3 Max plejer (indtil nu) at være en undtagelse til superliga og det er svært at forestille sig at TV2 vil bruge hovedkanalen. Så det er nok fortsat primært 4 kanaler, som kampene vises på. Sjovt nok valgte jeg på et tidspunkt TV3 Max til en måned og skiftede den så ud måneden efter. Men siden da har jeg fortsat også kunnet se TV3 Max - ikke at jeg så har haft så meget glæde af det. Men det gør jo så at jeg faktisk har "Vælg 5" hos Norlys for tiden.

Jeg har ikke været i stand til at se AGFs kampe på kamptidspunktet, så Viaplay har været guld værd for mig. Man kan se kampene forskudt op til 48 timer efter. Hvis ikke TV2 har samme funktion er det komplet ligegyldigt for mig at have det abonnement. Ved I hvor lang tid efter, man kan se en kamp med TV2 abo?

Jeg har ikke været i stand til at se AGFs kampe på kamptidspunktet, så Viaplay har været guld værd for mig. Man kan se kampene forskudt op til 48 timer efter. Hvis ikke TV2 har samme funktion er det komplet ligegyldigt for mig at have det abonnement. Ved I hvor lang tid efter, man kan se en kamp med TV2 abo?
Det har også været et problem for mig - og når man er på stadion kan man selvsagt heller ikke se den live på tv. Jeg har godt tilfreds med at Norlys har fået en funktion til at "optage" udsendelser. På den måde har jeg haft adskillige af AGFs kampe her i foråret liggende efterfølgende. Desværre har jeg måttet erkende, at der ikke har været så meget jeg ønsker at gense, så nu er det kun de to seneste kampe mod FCK og Brøndby, semifinalerne mod FCN, samt pokalfinalen som jeg har liggende. Og pokalfinalen vil jeg nok kun kigge på igen i forhold til al den indledende stemning forud for kampen.

• Like
Reactions: JB
Jeg skal vælge mellem at tilkøbe TV2 Play Favorit + Sport (altså som streaming tjeneste) eller købe de to TV2 Sport kanaler i løsvægt hos Norlys (altså som "flow" - har et gammelt Stofa TV-produkt, de ikke har tilbudt længe).

Det koster nogenlunde det samme. Det giver anledning til to spørgsmål til jer, der allerede har TV2 Play Favorit + Sport.

- Er streamet stabilt?
- Kan man starte/genstarte kampe forsinket? (for det sidste kan man kun nogle gange hos Norlys)

Jeg skal vælge mellem at tilkøbe TV2 Play Favorit + Sport (altså som streaming tjeneste) eller købe de to TV2 Sport kanaler i løsvægt hos Norlys (altså som "flow" - har et gammelt Stofa TV-produkt, de ikke har tilbudt længe).

Det koster nogenlunde det samme. Det giver anledning til to spørgsmål til jer, der allerede har TV2 Play Favorit + Sport.

- Er streamet stabilt?
- Kan man starte/genstarte kampe forsinket? (for det sidste kan man kun nogle gange hos Norlys)
Det er meget stabilt synes jeg. Kan faktisk ikke huske udfald.

Men har ikke prøvet at genstarte udsendelser, så den del kan jeg ikke udtale mig om.

Hvis jeg husker det kan jeg lige teste med den sene EM-kamp i aften.
Jeg kunne godt spole tilbage til starten af udsendelsen, men kunne ikke frit vælge et tidspunkt i kampen at starte fra. Men der er også den catch at TV2 jo deler deres fodboldkampe op i separate udsendelser med 1. halveg, pause og 2. halveg. Så jeg kunne kun hoppe tilbage til starten af det aktuelle program. Så i pausen kunne jeg kun hoppe tilbage til starten af "pauseunderholdningen" osv.

• Like
Reactions: fsc
Last edited:
Hvilke kanaler skal man have for at kunne se AGF i denne sæson?
Jeg har p.t. bland fire kanaler hos Norlys
TV3+, TV3 Sport, TV2 Sport og TV2 Sport-X er mit bud. Men du kan jo skifte rundt en gang om måneden, hvis (når) Viasat og TV-2 laver om på det.

AGFs første 4 kampe spredes faktisk ud på de fire kanaler. Du kan i øvrigt se programlægningen frem til 1. september her:

Latest posts

Back