New posts

Fodbold på tv

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 925
  • Views Views: Views 77K
Fodbold på tv
Jeg HAR skrevet og spurgt TV2 om der er planer om at ændre det, men det er flere uger siden, og jeg er blevet stonewalled får hårdt af dem….. utroligt at viaplay faktisk har gjort det godt på dét punkt😳. Men så betyder det for mig personligt (bor ikke i dk) at yousee’s (mener det er dem) løsning med køb af tvkanaler faktisk er væsentlig mere attraktiv, da det vist nok er lidt samme setup de kører….
Jeg har YouSee og lige præcis i forhold til tv2 er der den irriterende klausul, at jeg ikke kan se det på webtv. Jeg kan KUN se det på min boks, fordi jeg ikke samtidig har YouSee internet. Som den eneste kanal kan jeg ikke se tv2, når jeg fx er i sommerhus. Med mindre jeg husker at optage programmet inden det starter.

Jeg har YouSee og lige præcis i forhold til tv2 er der den irriterende klausul, at jeg ikke kan se det på webtv. Jeg kan KUN se det på min boks, fordi jeg ikke samtidig har YouSee internet. Som den eneste kanal kan jeg ikke se tv2, når jeg fx er i sommerhus. Med mindre jeg husker at optage programmet inden det starter.
Du kan købe tv2 ude for 5kr om måneden. Så har du det på web-tv

Det er også lidt noget skrammel på Norlys.

Der kan man heller ikke spole i en tidligere udsendelse - det er ellers meget rart hvis det er en lang turetape eller man gerne vil undgå reklameblokkene. Man kan til gengæld godt spole i en når den er set - så det må være deres tekniske setup der er lidt forkert.
Værste ved TV2/Nordlys pt er, at kampene kan ses igen normalt, men pludselig er en kamp delt op i 2 dele (halvlege), men kun den ene kunne ses her sidst mod BIF er der kun 47 min, og det er første halvleg... PIS når man gerne vil gense kampen - og jo især 2.halveg hvor vi vinder.

Det er også lidt noget skrammel på Norlys.

Der kan man heller ikke spole i en tidligere udsendelse - det er ellers meget rart hvis det er en lang turetape eller man gerne vil undgå reklameblokkene. Man kan til gengæld godt spole i en når den er set - så det må være deres tekniske setup der er lidt forkert.
Et tip til Norlys: sæt udsendelsen til at blive optaget (kan gøres inden eller under udsendelsen). Så kan du efterfølgende "spole" alt hvad du vil. Det benytter jeg med næsten alt hvad jeg ikke ser live. Plus at man jo kan gemme en ekstraordinær god GF-kamp i evigheder.
.

Så kender man Viaplay igen, de har tordnende underskud og som følge af det hævede de priserne i foråret, og nu kom så tricket som alle havde ventet på da de lancerede endnu endnu en ny sportskanal med en hel masse intetsigende genudsendelser og knevren om Brøndby - nu flytter de alle pokalkampe over på den nye kanal.

Hvis mit abonnement stiger som følge af det nummer, så er det sgu tid at skifte udbyder, jeg gider simpelthen ikke deres pengemaskine længere, særligt efter man har oplevet hvordan dækningen af dansk fodbold kan være på TV2.

Så kender man Viaplay igen, de har tordnende underskud og som følge af det hævede de priserne i foråret, og nu kom så tricket som alle havde ventet på da de lancerede endnu endnu en ny sportskanal med en hel masse intetsigende genudsendelser og knevren om Brøndby - nu flytter de alle pokalkampe over på den nye kanal.

Hvis mit abonnement stiger som følge af det nummer, så er det sgu tid at skifte udbyder, jeg gider simpelthen ikke deres pengemaskine længere, særligt efter man har oplevet hvordan dækningen af dansk fodbold kan være på TV2.
Nu har jeg ikke viaplay og tænker det bliver træls at skulle tilføre endnu en kanal på nordlys.

Måske man bare skal lade være - de bliver jo bare ved med at sprede fodbolden ud på endnu flere kanaler. Det er nok bedre der bliver sagt fra og de ender med konkursen men det vil så tilføre færre penge til klubberne.

Hvor i alverden er klubberne i det her.

Pokalturneringen er i DBU regi mens Superligaen er Divisionsforeningen altså klubberne selv.
Når vi alle brokker os over Viaplay og deres dækning eller kamptidspunkter og hvad ved jeg, så skal vi bare lige huske, de virkelig skurke er klubberne. Det er dem, som ejer produktet, det er dem, som i sidste ende sidder med magten men i jagten på at hive så mange penge som muligt hjem, har de solgt ud af anstændigheden.

Jeg tænker, at jeg bare må nøjes med sammendrag af de pokalkampe. Mon de så også fjerner dækningen inde på pokalturnering.dk

Det kan godt være, at det koster dansk fodbold nogle kroner, men jeg glæder mig til at viaplay går konkurs eller dropper deres dyre sportsabonnementer. Lad så nogen andre komme til, hvor man kan nøjes med at betale for det man ser og hvor niveauet er højere (det sidste kan næste ikke undgås).

Og med en helt ny "sportsnyhedskanal", der i en lang gentagende båndsløjfe kan sende små indslag fra alle de mange begivenheder der foregår omkring os - hvem vil f.eks. undvære sådan en kanal det meste af en almindelig hverdag? - så har vi selvfølgelig også alle stor forståelse for at prisen skal sættes op igen for Viaplays storslåede produktpakke. Og husk at du både får Paradise Bordel og Forside jomfruerne oveni. For ikke at tale om alle de sjove reklameindslag hvert kvarter.

Latest posts

Back