New posts

Fodbold på tv

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 838
  • Views Views: Views 63K
Et tip: Norlys har en 4 kanalers fritvalgsløsning til 250 kr - Pt har jeg 3+, 3sport, 6 og 9 - og er derfor fuldt dækket ind til vores kampe.. Jeg regner kraftigt med at 4 kanaler også vil være tilstrækkeligt efter sommerpausen - ellers har Norlys en 8 kanalers pakke til 350 i stedet, hvilket jeg stadig synes er en ok pris for at kunne se mit hold hver eneste gang (når jeg ikke har mulighed for at “tá derud igeeeeen” og må se den derhjeeeeeem..

Et tip: Norlys har en 4 kanalers fritvalgsløsning til 250 kr - Pt har jeg 3+, 3sport, 6 og 9 - og er derfor fuldt dækket ind til vores kampe.. Jeg regner kraftigt med at 4 kanaler også vil være tilstrækkeligt efter sommerpausen - ellers har Norlys en 8 kanalers pakke til 350 i stedet, hvilket jeg stadig synes er en ok pris for at kunne se mit hold hver eneste gang (når jeg ikke har mulighed for at “tá derud igeeeeen” og må se den derhjeeeeeem..
Ja, vi har vendt det herinde før. Præcis også den løsning jeg har, bortset fra at Kanal 9 sjældent er nødvendig for at se AGF. I forbindelse med sidste runde af grund- og slutspil skal man dog være opmærksom på, at der kan komme en 5. kanal i spil. Kampen mod Hvidovre var på 3 Max. Men man kan jo skifte kanaler en gang om måneden og som regel også se på kampprogrammet, hvilken kanal der viser AGF. TV-valget for 2. halvdel af slutspillet må være lige på trapperne.

Det ligner dog 3+ og 3sport frem til de sidste runder, bedømt ud fra spilletidspunkterne.

Jeg bemærker i øvrigt at vi har en fredagskamp i runden inden pokalfinalen, så der bliver to ekstra hviledage i forhold til Silkeborg der. Altså liga den 3. maj og pokal den 9. maj, hvor Silkeborg har liga den 5. maj.

Last edited:

Det lyder som en klart bedre løsning end Viashits ublu “tilbud”….
Jeg har desværre, qua mit arbejde,en dårlig tendens til at først kunne komme igang med kampene efter de er starten, men i den de er færdigspillede. Og der er, som jeg forstår det, ikke mulighed for starte kampen forfra, og spole frem/tilbage , MENS kampen bliver spillet. Istedet bliver den vist lagt op bagefter???

Det lyder som en klart bedre løsning end Viashits ublu “tilbud”….
Jeg har desværre, qua mit arbejde,en dårlig tendens til at først kunne komme igang med kampene efter de er starten, men i den de er færdigspillede. Og der er, som jeg forstår det, ikke mulighed for starte kampen forfra, og spole frem/tilbage , MENS kampen bliver spillet. Istedet bliver den vist lagt op bagefter???
Du kan sætte den til at optage kampene men om du kan starte afspilningen førend programmet er slut, det er jeg i tvivl om.
Jeg plejer altid at optage ellers syntes jeg ikke de er til at finde frem.

Jeg har Waoo TV, og det er virkeligt ringe, og virkeligt dyrt. Deres optagefunktion bliver slået fra i (tilsyneladende tilfældigt) udvalgte programmer, og hvis man vil se en kamp forskudt, kan man ikke spole, hverken frem eller tilbage. Så når en kamp f.eks. er halvanden time forsinket skal man sidde og glo på en hel masse ligegyldigt tv, før man kommer frem til det interessante, og hvis man går ud af programmet, så kan man risikere at skulle starte helt forfra igen. Derudover er man tvunget til at se hvert eneste sekundet af deres røvsyge betting reklamer.

Der er opstået en helt enorm kvalitetskløft imellem flow tv og streaming, og den bliver større og større i takt med at flow tv selskaberne tror at vejen til succes er at hæve priserne, og begrænse mulighederne frem for det modsatte.

Back