New posts

Fanshoppen

  • Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 981
  • Views Views: Views 58K
"De" er i dette tilfælde Craft.

Det er Craft der producerer trøjerne.

AGF har ikke den pedal du taler om 😉
Det er selvfølgelig Craft, jeg mener der skulle ha trykket på pedalen....må jo antage AGF straks mandag morgen har meddelt at det er stukket af.
Men som andre skriver, det kan være de ikke har kapacitet til en sådan uventet antal.....det er jo træls for os, der har glædet os. Men alt andet lige kan vi gå med den trøje også næste forår...vi er stadig MESTRENE👊
 

Latest posts

Back
Top