New posts

Fanshoppen

  • Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 981
  • Views Views: Views 58K
Fanshoppen
Det synes jeg er helt fair, men det nytter jo ikke noget at skrive det 10 gange. Jeg tror de fleste har forstået budskabet de første par gange.

Enig, men for mig personligt, skriver jeg, når jeg ser folk bare slå det hen og synes alt kan godtages bare fordi det er vores klub som står for det.

Iøvrigt er det sommer og der sker ikke en skid lige pt i vores klub, så tænker folk skal have afløb 😁
 
Enig, men for mig personligt, skriver jeg, når jeg ser folk bare slå det hen og synes alt kan godtages bare fordi det er vores klub som står for det.

Iøvrigt er det sommer og der sker ikke en skid lige pt i vores klub, så tænker folk skal have afløb 😁
Ja hvis CV vil undgå alt det brok omkring fanshoppen, så skulle han se at få hentet nogle forstærkninger, så vi har noget andet at tale om.
 
Det er det ikke helt. Der var hele ærmet mørkeblåt og logo i farver. I dagens trøje kun delvist i farve og logo mørkeblåt. Tror jeg springer en sikring hvis de præsenterer en europæisk trøje i løbet af de næste par dage
:)

Hvis de gør det så søger jeg stillingen som forretningsfører og giver trøjerne væk som undskyldning til alle berørte fans
 
Det er det ikke helt. Der var hele ærmet mørkeblåt og logo i farver. I dagens trøje kun delvist i farve og logo mørkeblåt. Tror jeg springer en sikring hvis de præsenterer en europæisk trøje i løbet af de næste par dage
:)
Jeg tror, du har fat i noget... Vi må være taknemmelige, hvis vi slipper for en pokalturneringstrøje.
 
Last edited:
Der bliver naturligvis lavet en Europa-trøje, hvor Ceres ikke pryder mavsen, men nok nærmere Faxe Kondi, Pepsi eller lignende, da Øl-sponsorer på trøjen ikke er tilladt (hvis jeg ikke tager meget fejl..?)

EDIT: Jeg tager DELVIST fejl; det er op til de respektive modstanderes nationale regler på området.. Men hvis det kun gælder på udebane, spiller vi jo bare med Bravida… Dog kan jeg ikke forestille mig at man ikke laver en dedikeret Europa-trøje..
 
I timerne efter Brøndby kampen skrev en ven, skynd dig at bestille trøjen, den er lige lagt op........så jeg har helt klart været blandt de første 6-8000 der bestilte trøjen - har stadig ikke modtaget den - er der nogen der har bestilt trøjen dagene efter den kom i salg og som har modtaget, for så føler jeg lidt jeg snart har behov for at rykke lidt efter den.
 
I timerne efter Brøndby kampen skrev en ven, skynd dig at bestille trøjen, den er lige lagt op........så jeg har helt klart været blandt de første 6-8000 der bestilte trøjen - har stadig ikke modtaget den - er der nogen der har bestilt trøjen dagene efter den kom i salg og som har modtaget, for så føler jeg lidt jeg snart har behov for at rykke lidt efter den.
Du kan rykke dem alt du vil, jeg har personligt rykket 4 gange og fået standard svar 4 gange. De er fucking ligeglade
 
I timerne efter Brøndby kampen skrev en ven, skynd dig at bestille trøjen, den er lige lagt op........så jeg har helt klart været blandt de første 6-8000 der bestilte trøjen - har stadig ikke modtaget den - er der nogen der har bestilt trøjen dagene efter den kom i salg og som har modtaget, for så føler jeg lidt jeg snart har behov for at rykke lidt efter den.
Det gad jeg også godt vide…..bestilte mandag d 11/5 om formiddagen, ordre 92xxx

By the way….siden 11/5 er der gået 30 hverdage. Craft kan lave 500 om dagen, dvs nu burde de ha lavet 15.000 stk
 
Du kan rykke dem alt du vil, jeg har personligt rykket 4 gange og fået standard svar 4 gange. De er fucking ligeglade
Undskyld men hvad ville være den ønskede reaktion? At de siger undskyld og rykker dig frem i køen?

Hver gang jeg har været i kontakt med dem, har jeg fået et godt og sobert svar. Jeg har endda også fået konstruktive løsninger, når jeg selv har klokket i det. (Så som at bestille hjemmelevering og så hellere ville spare de 39 kroner og hente i butikken.)
 
Det gad jeg også godt vide…..bestilte mandag d 11/5 om formiddagen, ordre 92xxx

By the way….siden 11/5 er der gået 30 hverdage. Craft kan lave 500 om dagen, dvs nu burde de ha lavet 15.000 stk
AGF har vel aldrig sagt, at de allerede begyndte at producere 500 guldtrøjer om dagen den 11. maj? Salget af guldtrøjen lukkede den 31. maj, så kan det ikke ligeså godt være, at de først er begyndt at producere 500 om dagen fra den 1. juni, hvorefter de er begyndt at sende ud fra den 5. juni?
Det passer bedre i forhold til de ordrenumre, vi er kommet til?
 
AGF har vel aldrig sagt, at de allerede begyndte at producere 500 guldtrøjer om dagen den 11. maj? Salget af guldtrøjen lukkede den 31. maj, så kan det ikke ligeså godt være, at de først er begyndt at producere 500 om dagen fra den 1. juni, hvorefter de er begyndt at sende ud fra den 5. juni?
Det passer bedre i forhold til de ordrenumre, vi er kommet til?
Måske, men allerede mandag morgen kunne man jo se hvad der var inde af ordrer, så alt andet lige burde de vel have trådt på pedalen straks....
 
Måske, men allerede mandag morgen kunne man jo se hvad der var inde af ordrer, så alt andet lige burde de vel have trådt på pedalen straks....
Det kunne jo være, at det ikke var muligt, fordi den nye sæsons trøjer var i gang med at blive produceret, og at den store produktion af guldtrøjen først kunne sættes i gang derefter. Trøjerne til den nye sæson har vi jo massevis af på lager. Hvis det er årsagen, burde AGF nok have byttet prioriteringerne rundt.

Der er jo den produktionskapacitet, der er, og hvis Crafts loft for AGF er 500 spillertrøjer om dagen, kan AGF vel ikke forvente, at Craft sætter alle mulige andre klubbers trøjeproduktioner på pause, bare fordi AGF pludselig kommer med en ekstra ordre på 25.000 guldtrøjer?
 

Latest posts

Back
Top