Fanshoppen
Det synes jeg er helt fair, men det nytter jo ikke noget at skrive det 10 gange. Jeg tror de fleste har forstået budskabet de første par gange.
Enig, men for mig personligt, skriver jeg, når jeg ser folk bare slå det hen og synes alt kan godtages bare fordi det er vores klub som står for det.
Iøvrigt er det sommer og der sker ikke en skid lige pt i vores klub, så tænker folk skal have afløb