Hvilket er en tåbelig kritik, når vi ikke ved, hvad der er gået forud. Fx brug af vikarer (som jeg ved, klubben tidligere har gjort, da jeg selv har haft vikartjans i et ufaglært job i klubben i min studietid). Det vil være amatøragtigt at ansætte sig ud af et midlertidigt peak for så at have for mange medarbejdere en måned senere.