New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 949
  • Views Views: Views 57K
AGF kunne været kommet langt med noget service info til folk.

Jeg har for nyligt bestilt noget i en anden webshop. De overskred leveringsdato, men jeg fik på dagen, en mail om hvorfor og hvad de kunne til ude i stedet. Helt standard mail, men i det mindste ved man ens ordre ikke er glemt.

Den pågældende shop, hævede iøvrigt ikke pengene før varerne var afsendt..

De meldte ret tidligt ud at de havde solgt 25.000 trøjer så allerede der kunne man måske overveje at ansætte et par ekstra folk i butikken? Det værste der kunne ske var at de ikke havde så meget at lave

Og det vil give ekstra mening, når de lancerer 2 trøjer kort efter og de ved, folk er helt vilde med at købe AGF merch, den nye trøje er allerede udsolgt i alle størrelser på nær 4x XL. Jeg synes squ, de er blevet taget med bukserne nede men forhåbentligt lært af det.

Nu gik kritikken på at de havde et par stillingsopslag oppe og at det var ret sent i processen
Hvilket er en tåbelig kritik, når vi ikke ved, hvad der er gået forud. Fx brug af vikarer (som jeg ved, klubben tidligere har gjort, da jeg selv har haft vikartjans i et ufaglært job i klubben i min studietid). Det vil være amatøragtigt at ansætte sig ud af et midlertidigt peak for så at have for mange medarbejdere en måned senere.

Hvilket er en tåbelig kritik, når vi ikke ved, hvad der er gået forud. Fx brug af vikarer (som jeg ved, klubben tidligere har gjort, da jeg selv har haft vikartjans i et ufaglært job i klubben i min studietid). Det vil være amatøragtigt at ansætte sig ud af et midlertidigt peak for så at have for mange medarbejdere en måned senere.
Det synes jeg faktisk ikke. De sidste 2 gange jeg har været derinde den sidste uges tid har der kun været 1 på arbejde (synligt ihvertfald) og der har været kø helt ud på gaven. Det mener jeg er et kæmpe problem når man er et brand der stortset kun lever på følelser

Latest posts

Back