New posts

Fanshoppen

  • Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 948
  • Views Views: Views 57K
View attachment 7280

-endda med udsigt til at få adgang til stadion før din nabo!
(hvis du altså vurderes fattet nok til at kunne være butikschef - ved ikke om Gollums nerver ville klare den gennem nåleøjet)

Det her er tæt på at være absurd.

Fanshoppen har været lagt ned i mere end en måned, og først nu hyrer de nyt personale eller endnu værre - erstatter personale, der er stoppet. I første scenarie er det decideret respektløst over for alle de ventende kunder bevidst at have kørt med underkapacitet i så lang tid. I andet scenarie vidner det om komplet mangel på basale evner til at drive en butik og til personaleledelse. Man søger ikke butikspersonale i flertal samt en ny leder på én gang til en eksisterende butik, medmindre noget er galt.

Og så bruger de gudhjælpemig et stressfremkaldende billede med en kødrand af kunder på black friday-niveau til at illustrere opslaget med frem for et inde fra butikken i sin lækreste og mest velorganiserede, rolige udgave.

Nej, ved nærmere eftertanke er det ikke tæt på at være absurd. Det er absurd.
 
Det her er tæt på at være absurd.

Fanshoppen har været lagt ned i mere end en måned, og først nu hyrer de nyt personale eller endnu værre - erstatter personale, der er stoppet. I første scenarie er det decideret respektløst over for alle de ventende kunder bevidst at have kørt med underkapacitet i så lang tid. I andet scenarie vidner det om komplet mangel på basale evner til at drive en butik og til personaleledelse. Man søger ikke butikspersonale i flertal samt en ny leder på én gang til en eksisterende butik, medmindre noget er galt.

Og så bruger de gudhjælpemig et stressfremkaldende billede med en kødrand af kunder på black friday-niveau til at illustrere opslaget med frem for et inde fra butikken i sin lækreste og mest velorganiserede, rolige udgave.

Nej, ved nærmere eftertanke er det ikke tæt på at være absurd. Det er absurd.
Is på. Du ved ikke, hvordan de har håndteret det... Har andre medarbejdergrupper dækket ind i peak-perioden? Har de brugt et vikarbureau i peaket? Eller en anden af en masse andre muligheder?
 
Is på. Du ved ikke, hvordan de har håndteret det... Har andre medarbejdergrupper dækket ind i peak-perioden? Har de brugt et vikarbureau i peaket? Eller en anden af en masse andre muligheder?
Enig. Det er en god ide at undersøge historien i lidt flere nuancer, før der fældes dom over både ledere, personale, kommunikationsfolk osv.

Et eller andet er gået skævt, men vi aner ikke, hvad årsagerne er, og om det er tilfældigheder, inkompetente eller noget tredje, der er den vigtigste årsag.
 
Is på. Du ved ikke, hvordan de har håndteret det... Har andre medarbejdergrupper dækket ind i peak-perioden? Har de brugt et vikarbureau i peaket? Eller en anden af en masse andre muligheder?

Medmindre vi skal ende i det rene Søren Kjær, så kan vi vel blive enige om, at fanshoppen og webhandeldistribution ikke har været gearet til det pres, der kom efter mesterskabet.

Vi kan vel også blive enige om, at det er en rum tid siden, AGF har annonceret efter nye medarbejdere til butikken i det offentlige rum.

Det kan sagtens være, at de har anvendt vikarbureauer eller en masse andre muligheder, men det har tilsyneladende ikke være nok. Derfor fastholder jeg min påstand om, at de har håndteret situationen komplet amatøragtigt.
 
Enig. Det er en god ide at undersøge historien i lidt flere nuancer, før der fældes dom over både ledere, personale, kommunikationsfolk osv.

Et eller andet er gået skævt, men vi aner ikke, hvad årsagerne er, og om det er tilfældigheder, inkompetente eller noget tredje, der er den vigtigste årsag.

Uanset årsagen kunne de have reageret på succesen.
 
Medmindre vi skal ende i det rene Søren Kjær, så kan vi vel blive enige om, at fanshoppen og webhandeldistribution ikke har været gearet til det pres, der kom efter mesterskabet.

Vi kan vel også blive enige om, at det er en rum tid siden, AGF har annonceret efter nye medarbejdere til butikken i det offentlige rum.

Det kan sagtens være, at de har anvendt vikarbureauer eller en masse andre muligheder, men det har tilsyneladende ikke være nok. Derfor fastholder jeg min påstand om, at de har håndteret situationen komplet amatøragtigt.
Du må mene lige det, du vil. Jeg forbeholder mig blot retten til at påpege andre perspektiver.

De blev ramt af 40-års begivenhed og var næppe gearet til det (forståeligt). Men der kan stadig være rigtigt gode grunde til først at slå stillinger op nu - også andre end “amatører, hundehoveder, hængerøve og socialdemokrater”
 
Du må mene lige det, du vil. Jeg forbeholder mig blot retten til at påpege andre perspektiver.

De blev ramt af 40-års begivenhed og var næppe gearet til det (forståeligt). Men der kan stadig være rigtigt gode grunde til først at slå stillinger op nu - også andre end “amatører, hundehoveder, hængerøve og socialdemokrater”

Den ret vil jeg til gengæld ikke anfægte.
 
Men guldtrøjen er vel ikke det, som har ramt den fysiske fanshops kapacitet, og de har vel også andre varer på hylden end blot denne ene trøje.
Ingen anelse. Jeg bor i Vestjylland så ret sjældent jeg er i den fysiske butik.

Jeg bestilte den nye trøje 11. juni og modtog den 19. juni. Det er okay for mig for en vare der altid er pres på. Så noget fungerer altså rimeligt.

Jeg er vitterligt ligeglad med hvornår guldtrøjen kommer. Jeg har ventet 34 år på overhovedet at have muligheden for at købe den.
 

Latest posts

Back
Top