Transfervindue Sommer 2026 B BRORLORT Experienced member Today at 2:45 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #4,161 Akrobaten said: Jeg mener at have læst om en klausul på 14 mio. kr. Click to expand... Click to shrink... Er det rigtigt er det et steal? Har Nørgaard en viden som Brøndby kan lukrere på.
Akrobaten said: Jeg mener at have læst om en klausul på 14 mio. kr. Click to expand... Click to shrink... Er det rigtigt er det et steal? Har Nørgaard en viden som Brøndby kan lukrere på.
S Strudsen85 Experienced member Today at 2:52 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #4,162 BRORLORT said: Er det rigtigt er det et steal? Har Nørgaard en viden som Brøndby kan lukrere på. Click to expand... Click to shrink... Mener altså der blev nævnt 3 millioner euro. Andet ville være skørt billigt
BRORLORT said: Er det rigtigt er det et steal? Har Nørgaard en viden som Brøndby kan lukrere på. Click to expand... Click to shrink... Mener altså der blev nævnt 3 millioner euro. Andet ville være skørt billigt
A Akrobaten Experienced member 37 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #4,163 BRORLORT said: Er det rigtigt er det et steal? Har Nørgaard en viden som Brøndby kan lukrere på. Click to expand... Click to shrink... Jeg læste det på Twitter i forbindelse med vinterens transfervindue. Så nok mest et rygte. Har ingen insiderviden
BRORLORT said: Er det rigtigt er det et steal? Har Nørgaard en viden som Brøndby kan lukrere på. Click to expand... Click to shrink... Jeg læste det på Twitter i forbindelse med vinterens transfervindue. Så nok mest et rygte. Har ingen insiderviden