EM 2021
Stig AKA Frank Heskjær
Experienced member
Jeg er nu af den mening, at jeg hader når Sterling/Kane smider sig eller lader benene hænge, ligesom jeg ikke kan tåle at se når FCK smider sig, og jeg er efter vores egen Jon Thorsteinsson når han har gang i at ville skaffe nogle billige frispark hvor han er frustreret/mangler overskud.Folk snakker ydermere om Sterling som den store skurk og skuespiller - men manden gør intet forkert.
Det gør dommeren muligvis.
Folk der synes Sterling filmer, vil ikke kunne tåle at se 5 minutter af en FCK kamp.
Nå, nok vrede for denne gang over folk der jubler over gårsdagens finale, selvom Danmark ikke vandt en skid.
Det blev alt for skingert til mig også med underskriftindsamlinger og andet.Min anke går på det store hylekor der allerede efter England-Danmark mente at vi blev bestjålet en finale og at det engelske publikum nærmest var skyld i nederlaget.
Men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at den globale folkedomstol havde fat i noget.
Danmark var turnerings kæledække, og England gik videre på et selvmål, og et straffe der ikke skulle være dømt, uanset hvor meget DK så ellers var trykket i bund, og sportsligt var klart bedst i kampen.
Når man kæmper den hjem, eller forsøger, og det lykkes i 110 minutter, så har vi alle fulgt fodbold længe nok til, at det er "fair nok" at de fleste kalder det at "stjæle sejren" når man så får straffe på den måde, og vinder.
Og faktuelt så var det måske det der stod imellem at DK kunne klare sig i straffesparkskonkurrence. Og der vidste man ligesom at Schmeichel havde en god chance.
Men jeg ville hellere ryge ud i forlænget spilletid eller ordinær tid end på straffesparkskonkurrence igen. Havde vi klaret os frem dertil, og røget ud, så havde vi fået opbygget et kompleks med 2018+2020(1). Og England havde givetvis klaret sig bedre mod Italien i finalen også, da de så havde fået slettet deres straffespøgelse for alvor inden finalen.