New posts

Den store VM ‘26-tråd

Den store VM ‘26-tråd
Enig - ligesom man må respektere USAs indrejseregler om man kan lide dem eller ej.
Jeg synes USA bliver gjort til synderen i problemstillinger, som FIFA burde have taget i forkøbet og forlængst taget stilling til og undersøgt på forhånd.
Det kan ikke komme bag på FIFA, at det ikke er nemt at komme ind i USA fra visse lande, så det virker amatøragtigt, at det under en uge før VM kommer bag på dem.
De har tydeligvis en direkte linje til præsidenten, men har tilsyneladende ikke gidet indhente nogle garantier til hverken dommere eller spillere.
Generelt er det en fin tryktest. Giver man efter for middelalderlige forespørgsler - eller foretrækker man broen tilbage til mørket?
Det er solsiden ved dette ellers så forkrøblede VM: At FIFA - og værtsnationen - demaskeres totalt.

De danske medier må virkelig være i tvivl om, hvilken satsning der er den korrekte til denne slutrunde. Mit indtryk er, at interessen for dette VM er ret kølig i Danmark. Mange var i forvejen kritiske på grund af det Trump/Infantino-show, som dette bliver og når Danmark ikke er kvalificeret forsvinder alle de ikke virkelig fodboldinteresserede også fra. På Mediano tæppebomber de i øjeblikket kanalen med optakter og de kommer til at lægge flere podcasts op hver dag. Jeg kommer ikke til at høre noget af det, måske bortset fra de udsendelser der handler om det politiske spil, i deres Jennings Magasin.

Jeg overvejer at se kampen mellem Irak og Norge, uden at have sat mig ind i hvornår den spilles. Men ellers kommer jeg ikke til at følge meget med.

Enig - ligesom man må respektere USAs indrejseregler om man kan lide dem eller ej.
Jeg synes USA bliver gjort til synderen i problemstillinger, som FIFA burde have taget i forkøbet og forlængst taget stilling til og undersøgt på forhånd.
Det kan ikke komme bag på FIFA, at det ikke er nemt at komme ind i USA fra visse lande, så det virker amatøragtigt, at det under en uge før VM kommer bag på dem.
De har tydeligvis en direkte linje til præsidenten, men har tilsyneladende ikke gidet indhente nogle garantier til hverken dommere eller spillere.

Dommeren havde jo visum, så vel ikke meget mere FIFA kan gøre

Dommeren havde jo visum, så vel ikke meget mere FIFA kan gøre
Nej, jeg gætter også på de har forsøgt at kontakte administrationen og ham på toppen.
De er nok bare ikke helt nemme at snakke eller få en aftale med - bare et gæt :)
De har haft travlt med at bombe sig til en fredsaftale og genåbning af Hormuz samt at elske stigende inflation og bygge UFC-bure ved det Hvide Hus 🥳

De danske medier må virkelig være i tvivl om, hvilken satsning der er den korrekte til denne slutrunde. Mit indtryk er, at interessen for dette VM er ret kølig i Danmark. Mange var i forvejen kritiske på grund af det Trump/Infantino-show, som dette bliver og når Danmark ikke er kvalificeret forsvinder alle de ikke virkelig fodboldinteresserede også fra. På Mediano tæppebomber de i øjeblikket kanalen med optakter og de kommer til at lægge flere podcasts op hver dag. Jeg kommer ikke til at høre noget af det, måske bortset fra de udsendelser der handler om det politiske spil, i deres Jennings Magasin.

Jeg overvejer at se kampen mellem Irak og Norge, uden at have sat mig ind i hvornår den spilles. Men ellers kommer jeg ikke til at følge meget med.
Den starter ved midnat på onsdag. Men når man scroller lidt i indholdet her den første uges tid, så er der altså heller ikke mange kioskbaskere. Hvis man synes, det kunne være spændende at se, om der sker noget skørt til Irans første kamp, så er det mod New Zealand kl. 3 natten til tirsdag.

Nej, jeg gætter også på de har forsøgt at kontakte administrationen og ham på toppen.
De er nok bare ikke helt nemme at snakke eller få en aftale med - bare et gæt :)
De har haft travlt med at bombe sig til en fredsaftale og genåbning af Hormuz samt at elske stigende inflation og bygge UFC-bure ved det Hvide Hus 🥳

Det er helt rimeligt at afvise folk, der hedder næsten det samme som en terrorist.

Ansæt idioter og rednecks, få racistisk idioti.

1781167103562.webp

Det er helt urimeligt, at FIFA ikke har clearet de udvalgte dommeres indrejsemuligheder med de amerikansk myndigheder. Det er ualmindeligt amatøragtigt, at en udvalgt dommer ikke kan komme ind.

Nu demonstreres der i USA også mod Irans deltagelse i slutrunden. Selvom man kan have sympati for bevæggrundende for demonstrationen, er det paradoksalt i det lys, at USA fører krig i Iran, hvilket historisk har været grund til udelukkelse.

Du får endda hele to uger, hvor de to tråde kommer til at køre sideløbende i toppen, når Tour De France starter.
Åh gud...jeg tror sgu jeg spørger en af udviklerne på mit arbejde, om de kan skrive en kode til mig, der bare kan markere trådene som læst, uden at jeg behøver klikke og scrolle... for helvede det bliver en lang sommer! :ROFLMAO:

Åh gud...jeg tror sgu jeg spørger en af udviklerne på mit arbejde, om de kan skrive en kode til mig, der bare kan markere trådene som læst, uden at jeg behøver klikke og scrolle... for helvede det bliver en lang sommer! :ROFLMAO:
Bare rolig - du skal nok få 1880 siders transfertråd om Jens Jønsson at fordybe dig i;)

USA lukker døren for Elfenbenskystens fans

Elfenbenskystens fans får ikke visum til USA.

Det oplyser AFP, der henviser til en udtalelse fra formanden for landets officielle supporterorganisation.

– Supporterne har aflyst turen, fordi den amerikanske regering ikke ønsker at se fans fra visse lande, herunder Elfenbenskysten, på sit territorium. USA har gjort det klart over for os, at de ikke ønsker vores supportere, siger formand Julien Kouadio Adonis ifølge AFP og fortsætter:

– Det gør os dybt ondt, fordi det forhindrer os i at udføre vores hellige pligt, som er at støtte vores hold.

Elfenbenskysten er i pulje med Ecuador, Tyskland og Curacao.

lol altså.... kæft et cirkus

Latest posts

Back