New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 157K
Den store underholdningstråd
Tanken er vel at Brøndby skal købe ham. Hvis Juve vil beholde ham giver det normalt mest mening at leje ham ud til en anden italiensk klub. Jeg ved ikke noget om ham, men Transfermarkt har sat hans værdi til €2 mio, så hvis det er nogenlunde rigtigt er han da indenfor de beløb Brøndby har købt spillere for før. Det er formentlig bare et vildt forslag, men hvis Frimann ikke selv sidder og finder spillere, bliver han fodret med nogle navne og det er så spørgsmålet hvor de kommer fra. Hvis der kommer noget ind fra nogle agenter kan det både betyde at det er en spiller der leder efter spilletid og godt kunne finde på at tage til Skandinavien, men selvfølgelig også at der kan være nogle der har en interesse i at få det navn lidt frem i medierne.
Jeg kan huske sidste dag i et transfervindue hvor hans kontakter havde fortalt ham, at AGF var tæt på en ny kant. Den spiller hørte han var Aleksandr Cavric.

Vi hentede Chris Ikonomidis. Cavric havde spillet her året før.

Jeg kan huske sidste dag i et transfervindue hvor hans kontakter havde fortalt ham, at AGF var tæt på en ny kant. Den spiller hørte han var Aleksandr Cavric.

Vi hentede Chris Ikonomidis. Cavric havde spillet her året før.
Var der snak om at Cavric kunne skifte permanent? I så fald var det nok bare et oplagt gæt og vi kan jo også have forhandlet om ham inden vi hente Ikonomidis. Det er for længe siden til at jeg kan huske ret mange detaljer om det, men vi har selvfølgelig heller ikke vidst det hele.

Ikonomidis var vist ham der forsøgte at filme sig til et straffespark i en af de første kampe og så var det dommernes opfattelse af ham, så i en af de næste kampe blev han straffet for at springe for at undgå en vild glidende tackling. Men det er måske, a pro pos, lidt et sidespring :)

Var der snak om at Cavric kunne skifte permanent? I så fald var det nok bare et oplagt gæt og vi kan jo også have forhandlet om ham inden vi hente Ikonomidis. Det er for længe siden til at jeg kan huske ret mange detaljer om det, men vi har selvfølgelig heller ikke vidst det hele.

Ikonomidis var vist ham der forsøgte at filme sig til et straffespark i en af de første kampe og så var det dommernes opfattelse af ham, så i en af de næste kampe blev han straffet for at springe for at undgå en vild glidende tackling. Men det er måske, a pro pos, lidt et sidespring :)
Som jeg husker det, havde han læst det på nettet, men han havde taget fejl af årstallet.

Cavric var ellers lovende i starten. Ærgerligt, det ikke kunne blive ved.

Som jeg husker det, havde han læst det på nettet, men han havde taget fejl af årstallet.

Cavric var ellers lovende i starten. Ærgerligt, det ikke kunne blive ved.
Lige præcis - det var live på deadline dag
Husker det tydeligt, at hans kontakter sagde det var ham, og bagefter nævnte han så han havde læst forkert - haha
Samme live deadline day show hvor de priser han hørte i markedet var 1:1 priser fra transfermarkt

Min søn spiller i HIK, og hvis han nogensinde skal påførsteholdet, skal jeg nok stoppe nu

Bedste beskrivelse af Trump, nogensinde pakket ind i den berømte engelske spydige humor.

Edit: Trump er A Jabba the Hutt of privilege 😅

Meget velskrevet karakteristik af Trump, set fra britisk - og velsagtens også dansk mentalitet. Jeg deler også den undren som forfatteren har over at i hvert fald 1/3 af den amerikanske befolkning ikke opfatter Trump på samme måde. Altså:
A few things spring to mind. Trump lacks certain qualities which the British traditionally esteem. For instance, he has no class, no charm, no coolness, no credibility, no compassion, no wit, no warmth, no wisdom, no subtlety, no sensitivity, no self-awareness, no humility, no honour and no grace
Twitter/X-opslaget er i øvrigt en afskrift af denne artikel:

Meget velskrevet karakteristik af Trump, set fra britisk - og velsagtens også dansk mentalitet. Jeg deler også den undren som forfatteren har over at i hvert fald 1/3 af den amerikanske befolkning ikke opfatter Trump på samme måde. Altså:

Twitter/X-opslaget er i øvrigt en afskrift af denne artikel:

Nu skal man jo være forsigtig med at generalisere for meget om amerikanere, men jeg kom til at tænke på en pointe jeg engang læste om hvorfor deres væsentligste Disney-figur er Mickey Mouse, mens det er Anders And i Danmark. Der er måske noget der med hyldesten af antihelten og underhunden. Trump er vel nærmest Fætter Højben, den selvoptagede gås der får alting serveret og klynker hvis det mindste går ham imod. Når jeg tænker over det har han jo faktisk også positur som en gås 🤔

Men ellers dækker White's beskrivelse det sikkert meget godt, folk der mangler humor, selvironi og ydmyghed er ulidelige og også svære at stole på. Alle de her 'broligarchs,' Musk, Zuckerberg, Bezos, Thiel osv, er altså også et studie værd som de helt uden karisma og karakter, uden vid og varme fremstammer deres tystopiske visioner mens de forsøger at fremstille sig som hippe og smarte. Vi plejer at blive påvirket meget af USA, men måske er det hele så tilpas ekstremt at det tjener til skræk og advarsel.

Ja ja, den er også i "Cykling"-tråden, men det er agurketid, der sker æ en ski´, og dette er ,hvad jeg har gået og hygget mig med.

Pain- and fancave in its making.
Mangler blot at lave individuelt bord til computer og drikkedunk ved træningscyklen og hænge de blå/hvide kettlebell-lamper op :cool:

Attachments

• IMG_4865.webp
    IMG_4865.webp
    1,016.4 KB · Views: 28
  • IMG_4866.webp
    IMG_4866.webp
    662 KB · Views: 28
  • IMG_4867.webp
    IMG_4867.webp
    735.5 KB · Views: 28
Ja ja, den er også i "Cykling"-tråden, men det er agurketid, der sker æ en ski´, og dette er ,hvad jeg har gået og hygget mig med.

Pain- and fancave in its making.
Mangler blot at lave individuelt bord til computer og drikkedunk ved træningscyklen og hænge de blå/hvide kettlebell-lamper op :cool:
Altså fedt når man kan kombinere kærligheden til flere temaer 🥹😁
Jeg drømmer om at kunne anskaffe mig en løbe-trøje fra AGF-atletik…. Udelukkende pga det smukke logo de løber rundt med..

Bor dog i Hedensted, så det ligger ikke i kortene at melde mig ind i klubben 😅

View attachment 4333
Kan ikke se kampen men elsker overskriften 😄
Jeg købte Bold+ for knap en måned siden for lige at teste og være sikker på at kunne læse om evt. AGF-bevægelser.

Jeg vil ikke anbefale det. Mindst halvdelen af indholdet er Mads "i niveauet" Wehlast, der skriver one-liners om Brøndby, mens resten stort set er FCK krydret med en snas AaB. Det var en skuffende oplevelse. I det mindste var det langt mere lige fordelt på klubberne, da det var EB, der havde fodboldredaktionen.

Latest posts

Back