New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 87K
Den her kom altså i underholdningstråden, for det er sgu sjovt det Jens Fønsskov siger her:

Mon ikke TK og Provstgaard trods alt står foran?
Der skal forhåbentlig lidt mere end 20 senior kampe til for at blive udtaget til landsholdet...

Men jeg kan jo selvfølgelig godt se at en imponerende sejr over et internationalt stærkt hold som Vejle kan give plusser på kontoen!

Lidt i tvivl om det er den rigtige tråd, beklager hvis jeg har valgt forkert.

I en tid hvor vi i fodboldens verden bliver stadig mere kommerciel, så gør nedenstående video noget godt for mig. Uanset hvor meget de prøver, er der så mange klubber(firmaer) der aldrig opnår en samhørighed med deres fans på denne her måde. Også er det en fantastisk sang fra The Proclaimers! Det burde give de fleste fodbold romantikere en klub i halsen…

Lidt i tvivl om det er den rigtige tråd, beklager hvis jeg har valgt forkert.

I en tid hvor vi i fodboldens verden bliver stadig mere kommerciel, så gør nedenstående video noget godt for mig. Uanset hvor meget de prøver, er der så mange klubber(firmaer) der aldrig opnår en samhørighed med deres fans på denne her måde. Også er det en fantastisk sang fra The Proclaimers! Det burde give de fleste fodbold romantikere en klub i halsen…

Det lyder nu meget godt, men mangler der ikke lige en amatørsanger, der uhæmmet brøler “MIDTJYLLAND” af flere omgange i slutningen sangen? Det tænker jeg godt kunne generere lidt kroner til klubben……

Last edited:
Back