Jeg spillede på et tidspunkt på et lukket serie 5 hold. Der var der en spiller der lavede tre selvmål på et kvarter... Tror endda vi fik en artikel i Stiften om det
Min salige far fortalte altid en anekdote fra sin ungdom i Nykøbing Mors, hvor de åbenbart skulle spille en vigtig kamp.
Nykøbing var foran 1-0. Med et kvarter tilbage skiftede træneren min far ind. Han scorede to mål. Og så tabte Nykøbing 1-2.
Jeg spillede på et tidspunkt på et lukket serie 5 hold. Der var der en spiller der lavede tre selvmål på et kvarter... Tror endda vi fik en artikel i Stiften om det
Haha, det var ikke mig. Jeg var ikke med i kampen.
Men som jeg fik det fortalt var det en tilbagelægning lidt lignende den i klippet, et hovedstød på et hjørne der røg den forkerte vej og så et forsøg på at blokere et langskud, som i stedet blev rettet i mål. Hvis man kom på Lyseng i slut 90'erne har man givet hørt om det - blev lidt en urban legend
Var der iøvrigt ikke også en hvor Staff header direkte ind på en Sif spiller....det var imens de havde Viggo Hidsigprobtiljegdør, jeg husker den som indlæg tæt undermål, og så bokser vi ud i ryggen af en sif spiller, jeg har muligvis været under indflydelse af Øl, men det er så'en jeg husker det.
Jeg tog engang i en kamp et udspark fra målmanden direkte i fjæset. De andre sagde at jeg scorede, men jeg var desværre ikke tilstede til selv at opleve det.
Jeg tog engang i en kamp et udspark fra målmanden direkte i fjæset. De andre sagde at jeg scorede, men jeg var desværre ikke tilstede til selv at opleve det.
Jeg jernede engang et udspark op i krydderen på en modspiller, jeg havde set mig træt af. Du scorede i øvrigt ikke, men havde nogle søde holdkammerater, som lod dig leve i troen.
Med engelsk kommentering står det bare endnu mere tydeligt, hvor håbløst Parken er indrettet. Tilskuerkapasiteten er det eneste at klappe af, når det fyldes og stemningen er sat deraf. Bastard. Der udover særdeles nydelig ligastatus han præsenterer undervejs.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.