New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 158K
Sorry, jeg fanger den ikke....måske er artiklen blevet korrigeret efterfølgende.....hvori bestod/fejlen fejlen? ( kender min by indgående! )
Journalisten starter med at skrive at Bo Svensson har købt hus i Viby J (i stedet for bare Århus, hvilket ville have været en noget bedre/mere logisk indledning). Og slutter af med at forklare at Viby er en del af Århus Kommune...

Men om ikke andet kan man da for engangs skyld ikke anklage EB for at vinkle historien hårdt i og med et af de største danske trænernavne åbenbart har købt et hus i gå-afstand fra Fredensvang, uden de bemærker det...

Journalisten starter med at skrive at Bo Svensson har købt hus i Viby J (i stedet for bare Århus, hvilket ville have været en noget bedre/mere logisk indledning). Og slutter af med at forklare at Viby er en del af Århus Kommune...

Men om ikke andet kan man da for engangs skyld ikke anklage EB for at vinkle historien hårdt i og med et af de største danske trænernavne åbenbart har købt et hus i gå-afstand fra Fredensvang, uden de bemærker det...
Han vil have et job som runner for Uwe.

Vi var vist et af de få hold der ikke slog OB i sidste sæson?
Så meget desto mere grund til at glæde sig til at sende dem ned igen 😃🤷‍♂️

De kampe mistede point mod OB sidste sæson er også nogle af dem jeg husker som mest uheldige, det var kampe hvor vi var bedst. Men pointen er nok mest at OB er sjovere at slå end fx FCN fordi OB trods alt kommer med nogle fans osv.

Jeg ved ikke rigtig hvor AaB ligger økonomisk efter oprykningen, men måske en del af et større midterfelt. Jeg er ikke sikker på at de bare er rykket ind som nummer seks igen foran Silkeborg og Randers. Det vil jeg helt klart forvente at OB gør, så de bør være rimelig godt rustede til ikke at rykke ned igen med det samme, mens AaB er et blandt flere der kan komme i fare i denne sæson.

De kampe mistede point mod OB sidste sæson er også nogle af dem jeg husker som mest uheldige, det var kampe hvor vi var bedst. Men pointen er nok mest at OB er sjovere at slå end fx FCN fordi OB trods alt kommer med nogle fans osv.

Synes vi spillede MANGE KAMPE sidste sæson, hvor vi skabte et par chancer til at vinde, men var hamrende dårlige til at score - og også kampe hvor vi ganske enkelt ikke skabte nok til at være i nærheden af at fortjene at vinde, selvom vi måske teknisk set skabte nok til at vinde, hvis vi scorede på alt. Især nu ser vi jo, hvor lidt det faktisk var vi skabte dengang... Det er en vild kontrast nu hvor vi både mod Vejle, SøE, AaB, FCK og FCN brænder kæmpe friløbere/gigachancer fri for mål, og alligevel i de fleste kampe vinder stort.

Synes vi spillede MANGE KAMPE sidste sæson, hvor vi skabte et par chancer til at vinde, men var hamrende dårlige til at score - og også kampe hvor vi ganske enkelt ikke skabte nok til at være i nærheden af at fortjene at vinde, selvom vi måske teknisk set skabte nok til at vinde, hvis vi scorede på alt. Især nu ser vi jo, hvor lidt det faktisk var vi skabte dengang... Det er en vild kontrast nu hvor vi både mod Vejle, SøE, AaB, FCK og FCN brænder kæmpe friløbere/gigachancer fri for mål, og alligevel i de fleste kampe vinder stort.
Ja, der var bl.a. en del uafgjorte hvor man følte at der bare lige manglede det sidste for at tippe dem over til os. Det der gør det så godt lige nu er at det ikke engang bare er den ekstra skarphed vi har formået at lægge på, men faktisk at skabe de ekstra chancer der gør at der også er plads til at brænde et par store af dem. I hvert fald mod midter/bundholdene, i de to første kampe var der selvfølgelig noget brændt straffe og forsvarskoks der alligevel kostede. Og det helt vilde er at vi har gjort det uden at ofre den defensive organisation. Det er opskriften på også at kunne vinde stort og overbevisende. Der skal da nok komme kampe hvor det ikke helt spiller og der er fejl og stolpe-ud, men uden for mange skader og med den ekstra bredde nu ser det lovende ud… Det er nærmest helt on-topic til den her tråd 😊

Ja, der var bl.a. en del uafgjorte hvor man følte at der bare lige manglede det sidste for at tippe dem over til os. Det der gør det så godt lige nu er at det ikke engang bare er den ekstra skarphed vi har formået at lægge på, men faktisk at skabe de ekstra chancer der gør at der også er plads til at brænde et par store af dem. I hvert fald mod midter/bundholdene, i de to første kampe var der selvfølgelig noget brændt straffe og forsvarskoks der alligevel kostede. Og det helt vilde er at vi har gjort det uden at ofre den defensive organisation. Det er opskriften på også at kunne vinde stort og overbevisende. Der skal da nok komme kampe hvor det ikke helt spiller og der er fejl og stolpe-ud, men uden for mange skader og med den ekstra bredde nu ser det lovende ud… Det er nærmest helt on-topic til den her tråd 😊

Ja on-topic fordi vi er pisse underholdende at se på :D
Vi har gang i mere positiv og chanceskabende spil, som er underholdende for de fleste objektive og AGF'ere i hvert fald.
Ved ikke så meget om, hvordan vores modstander-fans ser det, men "kedeligt" tror jeg ikke de synes det er :D

Jeg glæder mig allermest over, at vi er væk fra, at vi skal spille en perfekt defensiv kamp for at vinde.
Tidligere følte jeg at 2 mål var det vi kunne levere som max - udover ganske specielle dage. Så en enkelt scoring til vores modstander, så følte jeg det var nær umuligt at vinde. I lørdags er vi bagud 1-2, og vinder med 2... Det er så fedt. Og selvom det vil ske sjældent at komme fra 1-2 til 4-2 måske, og ikke er sket siden Bundu og co. i Viborg, så er det det min fornemmelse, at hvis AaB, SøE, Vejle eller BIF var kommet på 2-1 over os, måske på uheldige mål som det afrettede mod FCN, eller klumpspil som vores eget 1-0 mål, at vi så kunne vende den til i hvert fald 3-2.

Og det er en fed fornemmelse.

Ja, ten Hag minder ret meget om Komiske Ali med hans udtalelser om at vinde trofæer og hans insisteren på at alt er godt😊

Som United-fan siden starthalvfemserne er det grænseløst frustrerende at se deres ikke-udvikling og taktiske fejl.
Men jeg har været AGF-fan lige så længe, så Utd’s trængsler er vand ved siden af😁

Men han er sgu lidt til grin.

Latest posts

Back