New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 157K
Ok. Som jeg forstod det i podcasten røg de ud i semifinalen, men det var måske et tidligere år. Eller så hørte jeg bare forkert. Men han har i hvert fald styr på boblerne.
Kommer nok lidt an på hvad David tænker som semifinalen.
De egentlig semifinaler foregår i lokalt regi i Aarhus, Aalborg, Odense osv.
Derefter er der finale på Axelborg i KBH.
De bedste hold fra Axelborg skal så i tivoli samme aften.

Ved det fordi jeg min kammerat var i Axelborg, men ikke nåede til Tivoli.
Så nåede han til gengæld Parken og fik flade Carlsberg og et uretfærdigt nederlag.

Så nåede han til gengæld Parken og fik flade Carlsberg og et uretfærdigt nederlag.
Jeg kan faktisk ikke helt finde ud af, hvad der er værst her... en flad dansk industripilsner (Carlsberg/Tuborg/Ceres kommer ud på ét i denne kontekst) på bagkant af at have mæsket sig i lækker Champagne, eller et uretfærdigt nederlag til FCK...
Jo ved du hvad - det må være "smags"oplevelsen af Carlsberg, trods alt.
At tabe ufortjent til FCK er jo trods alt noget der sker relativt jævnligt i nyere tid.

Et forslag herfra som en slags Oplysning til Borgerne om Samfundet, der kan gøre det lidt lettere at finde rundt i myriaden af copyCATfusionsklubber:
1. AGF
2. FC Dyrelogo (løve)
3. FC Dyrelogo (ulv)
4. Silkeborg IF
5. FC Dyrelogo (hest)
6. Brøndby IF
7. FC Dyrelogo (tiger)
osv.

;)

/W
Skal man hedde FC, hvis man vil være et dyr, eller bliver alle dyr tvunget til at hedde FC?

@Vestegnen

Ved ikke hvordan det vender - men trenden er øjensynligt, at hvis man hedder FC, så har man også et dyrelogo. En undtagelse er AB, der har haft ugler i århundreder.

Gad vide Viborg-folk ville opgive Fodsport til fordel for FC for at kunne få et krokodille-logo? Eller: FC Aros (Isbjørn)....... God forbid!

/W

PS: Fandt også denne til tesens underbygning. Uopfindsomheden kender ingen grænser!

1731411138943.webp
Mon

@Vestegnen

Ved ikke hvordan det vender - men trenden er øjensynligt, at hvis man hedder FC, så har man også et dyrelogo. En undtagelse er AB, der har haft ugler i århundreder.

Gad vide Viborg-folk ville opgive Fodsport til fordel for FC for at kunne få et krokodille-logo? Eller: FC Aros (Isbjørn)....... God forbid!

/W

PS: Fandt også denne til tesens underbygning. Uopfindsomheden kender ingen grænser!

View attachment 4043
Mon
AB er undskyldt. De har en mose. Der må være ugler. FC-dispensation.

Man kan naturligvis også indvende, at FCK har zoologisk have i nogenlunde gå-afstand fra deres træningsanlæg. Men så havde det dog efter min mening være mere oplagt, hvis de havde valgt gnuen eller rotten som totemdyr i stedet for en løve.

Randers som by er helt til hest. Altså sådan rent mentalt. Dyret er godkendt.

Det skulle ikke undre mig, om man kunne finde et par ulve i køreafstand af Herning. Men de burde nok have taget koen i stedet til at pryde brystkassen.

Farum forstår jeg ikke en brik af. Mit eneste gæt er, af Randers var hurtige til at snuppe hesten, for dressur må vel være den mest populære sportsgren på de kanter. Det er i hvert fald ikke fodbold bedømt på tilskuertallene. En tiger giver ingen mening.

Hvis den fugl har fodformede sko, passer den aldeles glimrende til FC RUCkilde

Last edited:
Farum forstår jeg ikke en brik af. Mit eneste gæt er, af Randers var hurtige til at snuppe hesten, for dressur må vel være den mest populære sportsgren på de kanter. Det er i hvert fald ikke fodbold bedømt på tilskuertallene. En tiger giver ingen mening.
Jeg arbejder i Farum og der er bestemt ikke meget "Nordsjælland" over det. Det er mere Tranbjerg end Skåde kan jeg godt afsløre 😂

Men derfor giver tigeren stadig ingen mening.

Latest posts

Back