New posts

Den store pisser mig af tråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 73K
Jeg kan forstå at de unge mennesker på sidste skoledag pakker nåle og/eller glasskår i karamellerner samt bouillonterninger og afføring ind så det ligner karameller.......
Next level sjit!!!!
Der må sidde en del forældre og tænke over hvordan det er lykkedes at stykke sådan nogle unge idiotiske røvbananer sammen..........
WafandeiHelle er det for noget??!😡🤬
AARRGGHH!¡!🤬☠️😡💀

Men hvor er det sygt, det er kommet så vidt.
I 90’ erne kendte vi sgu grænserne

Arhhh det er vist en sandhed med modifikationer. På min skole(Kathrinebjerg), blev der kastet frosne karameller og rådne æg. Allerede dengang gik der vilde historier om noget lignende det i dag på andre skoler i Aarhus.

Dengang blev det bare ikke headline på EB med gul bjælke og hele Danmark læste det på 2 min.

Arhhh det er vist en sandhed med modifikationer. På min skole(Kathrinebjerg), blev der kastet frosne karameller og rådne æg. Allerede dengang gik der vilde historier om noget lignende det i dag på andre skoler i Aarhus.

Dengang blev det bare ikke headline på EB med gul bjælke og hele Danmark læste det på 2 min.
Hvornår gik du på Katrinebjerg? Jeg var der fra 1982-92.

Godt nok er vi alle i dårligt humør, men lad nu være med at gå fullblown gammelmands bitter på alt, og lad folkeskolerne have deres karameldag.
En dag jeg personligt har udelukkende gode minder fra.
Jeg elsker karameller.

Som en der fik kylet en bundfrossen karamel i hovedet, kan jeg ikke helt følge dig. Det var kun fordi, jeg i sidste øjeblik fik drejet hovedet, jeg ikke fik den i øjet.

Det kan ikke passe, man ikke kan holde en festdag uden at risikere at blive ramt af karameller, få lort på sig, tygge i en sten forklædt som karamel eller hvad andre syge tiltag møgungerne finder på.

Jeg er alt for, de skal give den gas på sidste skoledag men når nu har de her historier år efter år efter år, så skal der gøres noget.

Jeg kommer også vest fra Herning...vi er underudviklede :cool:

Latest posts

Back