Den store pisser mig af tråd
T-Knogle
Experienced member
Ja der har været snak om det længe på sociale medier, men det er dog første gang at man ser et dansk medie tale om det. Jeg kan godt li den personlighedskarakteristik KGB fik lavet på ham i 80’erne:Det både pisser mig af og ondskabsfryder mig helt vildt, hvis det virkelig er lykkedes Putin at få placeret sin hånddukke på ærkefjendens præsidentpost.
Fornemmelsen var, at han var ekstremt sårbar intellektuelt og psykologisk, og at han var modtagelig for smiger.
Det er en fantastisk præsident de har fået sig der ovre - han passer perfekt til vælgeres tilsvarende “sårbare intellekt”.
3 forskellige tidligere KGB agenter fortæller samme historie - desuden har Woodward & Bernstein også gravet ting frem omkring Trump og Putin. Problemet er at da de afslørede Richard Nixon i Watergate skandalen, der var det strafbart for en siddende præsident, i dag sker der ikke noget hvis Trump gør noget tilsvarende, for han har fået et fripas af Højesteret der giver ham immunitet for lovbrud, som siddende præsident.
Så det er nok ikke kun Trump men flere dele af det republikanske parti der er blevet kompromitteret af russiske agenter.