Den store pisser mig af tråd
andrewdk
Experienced member
Synes sgu det er letkøbte kommentarer om ludomani der ytres i denne tråd - en del under det niveau der plejer at kendetegne dette forum. De fleste med ludomani er unge knægte på gymnasier, handelsskoler osv. - ekstremt påvirkelige overfor at fx BIF indgår sponsoraftale med bettingfirma og legaliserer betting, der fuldstændigt har taget overhånd og breder sig blandt unge.
Det eneste jeg ytrede om ludomani, er at jeg er træt af klynkehistorier i medierne, hvor bettingreklamerne altid bliver peget på som synderen.
Og ja, det er formentlig oftere en journalist på moralens høje hest der har taget den vinkel, fremfor ludomanen selv.
Bliver der først forbud af bettingreklamer, så er alkohol utvivlsomt det næste der bliver gået efter. Det skridt er vist allerede taget i andre Skandinaviske lande.
Og så kan vi godt vinke farvel til Ceres på trøjen - vi skulle jo nødigt risikere at nogle unge mennesker på Viby Gymnasium blev fristet til at drikke 15 Ceres top hver dag resten af livet, fordi de har set Ceres-logoet på Patrick Mortensens trøje.