De skal vælges med omhu for mange af dem har stort set overgivet sig, enten fordi de (eller deres ejere) ikke er så meget imod det eller fordi de er bange for konsekvenserne ved at være kritiske. Trump sagsøger til højre og venstre, det har han altid gjort for at skræmme folk til ikke gå imod ham eller gøre det for dyrt, men nu er truslen jo meget konkret og så betaler de bare. Uanfægtet at det er sagsanlæg han ingen chance har for vinde. I et specifikt tilfælde handler det også om at man gerne vil fusionere med nogle andre og så siger ham der skal godkende det, at det der sagsanlæg bliver taget med i overvejelserne og så ender det selvfølgelig med at de bliver enige om bare at betale en masse millioner til trump. Der har været meget af den slags bestikkelse eller ‘beskyttelsespenge’ fra alle mulige allerede og de her autoritære styrer ved selvfølgelig også godt at de skal have kontrol over medierne.
Men det er en korstogsreference og han har andre tatoveringer der også signalerer religiøs ekstremisme. Og så er der alle de andre problemer med ham oven i også.
Mon ikke Fredensvang også eksisterede da du købte dit hus kammerat - så måske du skal rette dit krav til den ejendomsmægler der undlod at gøre dig opmærksom på dette, frem for at have ondt i røven og klage over en nabo der har været der hele tiden:
AGF risikerer at skulle punge ud med helt op til 2,5 millioner kroner til støjværn. Paradoksalt nok er det tilsyneladende en løsning, som hverken naboer eller klub bryder sig om.
Det er problematisk at Trump først forsøger på at bagatellisere Rusland og Putins handlinger, ved at få sine lemminger til skabe et problem med demokratiet i Europa!?! Og så udnytter han at Europa har presset russiske gas- og oliepriser helt i bund til at købe ind i store mængder og dermed hjælpe Putins krigsmaskine i oprustningen imod Europa.
Med allierede som Trump - hvem har så brug for fjender?!?
Der går lige at stykke tid inden jeg begynder at investere i amerikanske varer igen…
Mon ikke Fredensvang også eksisterede da du købte dit hus kammerat - så måske du skal rette dit krav til den ejendomsmægler der undlod at gøre dig opmærksom på dette, frem for at have ondt i røven og klage over en nabo der har været der hele tiden:
AGF risikerer at skulle punge ud med helt op til 2,5 millioner kroner til støjværn. Paradoksalt nok er det tilsyneladende en løsning, som hverken naboer eller klub bryder sig om.
Real Madrid. Jeg hader alt ved den klub - det hele simpelthen.
Gårsdagens CL mod Atlético hjalp ikke. Jeg har aldrig - ALDRIG - set VAR gå ind i en straffesparkskonkurrence og omstøde et mål, som ingen brokkede sig over! Jeg kan ærligt ikke se, at Alvarez rammer den to gange, det er under ingen omstændigheder klart og tydeligt - men Real Madrid har en laaaaaaaaaaaaang historik med dommertække.
Jeg HADER den lorte facist klub!
Francos drenge - gid de må brænde i helvede!
Gårsdagens CL mod Atlético hjalp ikke. Jeg har aldrig - ALDRIG - set VAR gå ind i en straffesparkskonkurrence og omstøde et mål, som ingen brokkede sig over! Jeg kan ærligt ikke se, at Alvarez rammer den to gange, det er under ingen omstændigheder klart og tydeligt - men Real Madrid har en laaaaaaaaaaaaang historik med dommertække.
Hele Real Madrids trup så dobbeltberøringen, og påpegede den for dommeren. Den var svær at se, men den er god nok.
I øvrigt skal Atletico spilleren have rød for straffet på Mbappe, da han ikke prøver at spille bolden, men hiver ham ned. Så måske ikke helt vildt dommertække.
Hele Real Madrids trup så dobbeltberøringen, og påpegede den for dommeren. Den var svær at se, men den er god nok.
I øvrigt skal Atletico spilleren have rød for straffet på Mbappe, da han ikke prøver at spille bolden, men hiver ham ned. Så måske ikke helt vildt dommertække.
Tråden hedder "Den store det pisser mig af tråd", så du skal ikke komme her med dine fakta!
Helt alvorligt: Jeg er ganske vist Atlético mand, men kan godt være (nogenlunde) objektiv. Jeg har set det straffe 10 gange eller så, jeg kan ikke se bolden bevæge sig, før den sætter kurs mod mål. Jeg kan heller ikke se, den ændrer retning under sparket.
I forhold til det røde kort, så er jeg bare uenig: der er klart straffe, men der kommer faktisk en Atleti spiller ind fra siden, som givetvis ville kunne nå at genere Mbappe i afslutningen - det er i hvert fald ikke givet, at han bare havde været fri med målmanden.
Og så hader jeg i øvrigt også Vinicius! Mere end jeg nogensinde hadede Ronaldo!
Både han og klubben gjorde en ynkelig figur, da de blev tøsefornærmede og udeblev fra Ballon d'or. No class!
I forhold til det røde kort, så er jeg bare uenig: der er klart straffe, men der kommer faktisk en Atleti spiller ind fra siden, som givetvis ville kunne nå at genere Mbappe i afslutningen - det er i hvert fald ikke givet, at han bare havde været fri med målmanden.
Han er jo ikke i fuld fart efter to retningskift i træk.
Uanset, så synes jeg et rødt havde været lige hårdt nok, givet at der var en mulighed for den ydre spiller at nå ind (jeg kan ikke huske, hvem det var, men hvis det var Llorente (som havde højre back på det tidspunkt), så er han jo altså heller ikke just en skovsnegl, så jeg fastholder, han kunne have nået ind at tackle = kun gult.
Hader Real Madrid på et helt irrationelt niveau. Kan overhovedet ikke rumme, at de er glade. Ramos-æraen gjorde det kun værre. Vinicius fortsætter en stolt tradition med RM-arrogance og ulækkerhed og forkælede attituder.
Kun Modric kan jeg respektere. Synd han er omgivet af voksenbabyer og røvhuller.
Der pisser sansynligvis min chef af, at jeg har skullet bruge så usandsynligt mange arbejdstimer for at nå 1.000 indlæg. Men endelig er jeg her. Nu har jeg gennemført alle levels i AGF-Forum. Kommer den der udvidelsespakke snart, @Alsgaard ?
Hvad fanden sker der? Hvor bliver mit badge af? Nu er jeg rasende. Det er sgu ikke for sjov, jeg har spammet det her forum i månedsvis, så jeg kunne få titel af at være et erfarent medlem og ikke kun et velkendt.
Men nu har jeg skrevet 1.001 indlæg, og der er ikke sket noget endnu. Jeg finder mig ikke i at fremstå uerfaren!!!!
Jeg er ligeglad med fodbold generelt. Ser kun AGF. Men til gengæld også alle kampe, hvis det da kan lade sig gøre. Skulle Danmark ryge i en finale, og det er plads på en pub med en skærm, vil jeg dog heller ikke udelukke at se den kamp.
Så jeg må finde noget at være rasende over nu. Der burde dog ikke blive et problem.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.