New posts

Den store fan-, tifo- og stemningstråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 973
  • Views Views: Views 51K
Status
Not open for further replies.
Den store fan-, tifo- og stemningstråd
Med den eskalation der er sket den seneste måned tror jeg, at der kommer til at ske drastiske indgreb fra politisk hold inden længe.

Ellers positivt, at man har været i stand til at udpege nogle af synderne fra Brøndby-kampen.

Med den eskalation der er sket den seneste måned tror jeg, at der kommer til at ske drastiske indgreb fra politisk hold inden længe.

Ellers positivt, at man har været i stand til at udpege nogle af synderne fra Brøndby-kampen.

🥱

Også kendt som "vi sender jer et brev, der fortæller, hvor utilfredse vi er"-manøvren.

Man fristes til at citere William Kvists greatest hits.

Jeg har ingen respekt for dette politiske svagpisseri og det er der heller ingen andre der har.

"Når jeg er tilbage fra barsel ..." er det domesticerede og undertøflentrådte handyrs lammeste udskyldning for ikke at turde træde i karakter og gøre noget nu og "kommer til at tage end alvorsnak med" er profetiet og løftet om at det endnu engang kommer til at forblive ved snakken og intet andet.

Fra politisk side udvises alt andet end evne til konsekvens, som i sidste ende er det eneste der virker.

Ha!

Screenshot_20241027_120133.webp

Der er som altid flere politikere på banen men der er også røster som siger de mangler at se implementeringen af allerede vedtagne tiltag. De er tilsyneladende ikke helt ført ud i livet endnu.

Jeg tror de ender med at sætte endnu mere pres på klubberne/divisionsforeningen og de er ved at nærme sig sidste chance, for selv at løse problemerne. Kan godt forstå hvis politikerne ikke mener 160 politibetjente skal bruge en søndag på at slås med Fck- og Bif-fans. Det er et stort spild af ressourcer for et politi som forvejen har nok at se til.

Steffen Larsen er også formand for Folketingets retsudvalg, hvor hooliganpakkerne drøftes.

Han peger på, at der er sat gode ting i søen, men at vi lige skal vende skråen og se tiden an.

- Den seneste hooliganpakke er først ved at blive implementeret nu, og der er en række forbedringer, der kan sikre bedre kontrol med hooligans. Lad os lige se, om den får en effekt, inden vi sætter en masse andre ting i gang.

- Vi har heldigvis både karantæneregistre og andre ting, der kan hjælpe med at sørge for, at det ikke finder sted.

TV2 skriver: "Superligabraget mellem Brøndby og FC København blev sat til at gå i gang klokken 12 for at undgå ballade efter mørkets frembrud."

Er det virkelig begrundelsen for at spille kl. 12:00? Okay, det har jeg ikke hørt før, men hvis de bedste bud på løsninger er på det niveau, så er enten evnen eller viljen til at løse problemet slet ikke til stede.

Haha jaja det forstår jeg. Men det er da brøndby der skal straffes her.

Jeg tror virkelig man kunne løse det nemt. 3 kampe til Brøndby ude tilskuere på hjemmebane, så skal klubben sgu nok begynde at gøre noget.

Nu skal vi ikke blive urimelige. De har altså forsøgt at afvikle kampen kl 12:00 ... hvordan skulle de kunne vide at bøller og ballademagere faktisk godt kan komme ud af sengen inden middag på en søndag. :unsure:

Nu skal vi ikke blive urimelige. De har altså forsøgt at afvikle kampen kl 12:00 ... hvordan skulle de kunne vide at bøller og ballademagere faktisk godt kan komme ud af sengen inden middag på en søndag. :unsure:

Ja, hvem kunne dog vide at coke rent faktisk gør folk friske, ligegyldigt hvor tidligt på dagen man tager det?😂

TV2 skriver: "Superligabraget mellem Brøndby og FC København blev sat til at gå i gang klokken 12 for at undgå ballade efter mørkets frembrud."

Er det virkelig begrundelsen for at spille kl. 12:00? Okay, det har jeg ikke hørt før, men hvis de bedste bud på løsninger er på det niveau, så er enten evnen eller viljen til at løse problemet slet ikke til stede.
Yes, det er korrekt. Politiet ønskede at kunne arbejde i dagslys, så fjolserne ikke kunne bruge mørket til at gemme sig i. Samtidig også, så de kunne se hvad der foregik.

Yes, det er korrekt. Politiet ønskede at kunne arbejde i dagslys, så fjolserne ikke kunne bruge mørket til at gemme sig i. Samtidig også, så de kunne se hvad der foregik.

Jeg ser frem til bunkevis af anholdelser i dag, det må jo være nemt at håndplukke når man kan se det hele.

Med kamera overvågning kan man vel finde de første 50 som har kastet med romerlys og andet.

Men realistisk, så ender det med de sædvanlige 2.

Vestegnens politi er lige så inkompetente som Brøndbys kontrollører.

Sådan har det været et stykke tid. Politiet ønsker minimum to timer med dagslys efter kampens afslutning.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back