Den store økonomitråd
Det med JN ved jeg nu heller ikke om er helt rigtigt. Tilgangen har vel været at man i første omgang skulle stabilisere sig sportsligt og det mener jeg også stadig man kan argumentere for var den rigtige tilgang. Siden er man begyndt at allokere flere midler i talenterne og har opgraderet faciliteterne voldsomt og så har man tilføjet El Cambio. Stabilitet via erfaring i spillertruppen fik for meget efter den skræmmende oplevelse i Davids sidste sæson, men man har jo så også skiftet både sportschef og træner og overordnet set synes jeg faktisk man viser at man er klar over at der skal sælges spillere. Jeg tror heller ikke man skal lægge for meget i at man på et tidspunkt så de her yderstopppere som en mulig niche, jeg opfattede det i hvert fald ikke som om det udelukkede talenter på andre positioner.Hvilke greb? Det er da indlysende. Do the basics right og indret dig på transfermarkedet. Bedre sent end aldrig. Jeg kan ikke se logikken i at påstå, at AGF til evig tid er dømt til ikke at kunne sælge virkelig dyrt. Jacob Nielsen har været meget langsom til at fatte dette, men nu tror jeg, tiøren er faldet.
Du taler deres sag fremragende. Vi får se. Jeg tror ikke, kurveforlængning ud i en ubestemt fremtid er så velfungerende en tilgang i dette tilfælde, som du tydeligvis gør. Vi får se…