arrh
Gianetti er jo en nar, helt enig - men hvordan han var som rytter og nu som DS synes jeg ikke siger noget om Pogis personlighed og ageren.
Jeg ser ham ikke som et dumt svin eller for sin vis arrogant.
Armstrong, Tepstra vel ogsaa Moscon var/er dumme svin.
Jeg var ikke bekendt med FU kommentaren eller reklamen.
Jeg har sikkert et pogi-bias der goer at jeg fokuserer paa det possitive - jeg ser respekt mellem de 3 store og ikke umiddelbart god stemning efter en etape.
Jeg har sikkert et pogi-bias der goer at jeg fokuserer paa det possitive - jeg ser respekt mellem de 3 store og ikke umiddelbart god stemning efter en etape.
Jeg tænker at sådan en trænertype passer godt til UAI, men måske ikke så godt mange andre steder. Det er imponerende at han mere end 20 gange har været inde på Wikipedia siden omkring ham, og fjernet belastende doping dokumentation. Så er det trods alt mere sympatisk med de ryttere der erkender og kommer videre. Man har indtryk af at han ikke er kommet videre, og derfor at han nok ikke har noget problem hvis hans ryttere gør som ham.
Jeg tænker at sådan en trænertype passer godt til UAI, men måske ikke så godt mange andre steder. Det er imponerende at han mere end 20 gange har været inde på Wikipedia siden omkring ham, og fjernet belastende doping dokumentation. Så er det trods alt mere sympatisk med de ryttere der erkender og kommer videre. Man har indtryk af at han ikke er kommet videre, og derfor at han nok ikke har noget problem hvis hans ryttere gør som ham.
Saunier Duval og Geox viser i hvert fald, at han ikke tidligere har vist sig troværdig. Bortset fra en indrømmelse som rytter er der ikke forskel på ham og Riis.
Men Gianetttis cv er velkendt og fyldt med doping - både ham selv og sidenhen de ryttere han var manager for. Nu er han helt sikkert ren og spiller bare med på kostpyramiden
For mig er han ikke afholdt - han virker bare som et lille legebarn og ikke meget andet. Det gør indimellem løbene sjove men alt det andet gejl virker umodent.
Jeg fatter intet af misundelsen mod Vingegaard og hvordan han prioriterer familien - lad dog de andre gøre som de vil og bland dig udenom
Det har du HELT ret i.
Det er meget godt i tråd med det jeg skrev i sidste uge...at UCI/ASO IKKE tåler flere skandaler og de vender belejligt det blinde øje til og det de ser agerer de ikke på.
Sider lige og læser Tour Bladet...der står om Pogi at han ikke bonede igennem på nogen statistikker som U-23 rytter og INGEN stod klar med kontrakt, da han overgik til senior (hverken på A-holdet ELLER udviklingsholdene.
Kun UAE - dengang et gennemsnitligt WT-hold - samlede ham op i 2019 og 8 mdr. senere vandt han 3 etaper i La Vuelta og en samlet 3. plads...året efter vandt han Le Tour...resten er historie.
Vi kan gisne og gætte, men det er SATME en stejl lærings-/performance-/udviklingskurve, som - i min verden - IKKE hænger naturligt sammen.
Jeg tolker absolut ikke på, hvad Pogacar råbte. Den del er ret entydig. Og Vi gegasrd kørte fuldstændigt rimeligg ift. at han sad i en saks med to ryttere, der er væsentligt bedre i det pågældende terræn.
Jeg er med på, at du er kæmpe fanboy, men personligt har jeg meget lidt til overs for folk - herunder atleter - der ikke taler pænt. Min foragt stiger ubetinget, når der er tale om superstjerner, som burde have overskud til at acceptere andre atleters taktiske agenda.
Mesterskabsløb er bare fede generelt
De har ikke radiokommunikation, og der er forskel på "holdenes" størrelse. Det gør det generelt mere uforudsigeligt
Fint træk af Mads P ikke at ville være med til at køre Søren Kragh ind
Han må have tænkt..
Hellere at han vinder og jeg bliver 2
End jeg vinder og han bliver 3
Mesterskabsløb er bare fede generelt
De har ikke radiokommunikation, og der er forskel på "holdenes" størrelse. Det gør det generelt mere uforudsigeligt
Fint træk af Mads P ikke at ville være med til at køre Søren Kragh ind
Han må have tænkt..
Hellere at han vinder og jeg bliver 2
End jeg vinder og han bliver 3
Det med at køre nogle omgange kan bare noget. Så det også under Giroen.
Tror nu de var endt 1 og 2, hvis Mads P var kørt op. Han havde ikke haft problem med at sætte Casper P. Men fint han lod være og fedt at se hvor oprigtigt glad ham var for Kraghs sejr. Sådan var det ikke helt da Kamp vandt i Trek-trøjen
Og generelt lidt af en magtopvisning fra Trek som jo ikke engang havde Skjelmose med. Uno-X havde antallet men ikke benene da det gjaldt.
Det har du HELT ret i.
Det er meget godt i tråd med det jeg skrev i sidste uge...at UCI/ASO IKKE tåler flere skandaler og de vender belejligt det blinde øje til og det de ser agerer de ikke på.
Sider lige og læser Tour Bladet...der står om Pogi at han ikke bonede igennem på nogen statistikker som U-23 rytter og INGEN stod klar med kontrakt, da han overgik til senior (hverken på A-holdet ELLER udviklingsholdene.
Kun UAE - dengang et gennemsnitligt WT-hold - samlede ham op i 2019 og 8 mdr. senere vandt han 3 etaper i La Vuelta og en samlet 3. plads...året efter vandt han Le Tour...resten er historie.
Vi kan gisne og gætte, men det er SATME en stejl lærings-/performance-/udviklingskurve, som - i min verden - IKKE hænger naturligt sammen.
Som 19 årig får han kontrakt med UAE. Han vinder iøvrigt Algave, Californien og de Slovenske ITT mesterskaber inden han vinder 3 etaper I vueltaen. Hvor han lige bliver 20.
Han vinder L'venier året før.. ved ikke havde Tour Bladet bygger deres viden på
Præcis. Han vinder l'Avenir som 1. års senior - helt uhørt dengang, men jo efterhånden næsten standard. Han havde også flotte junior-resultater uden det dog var på niveau med Evenepoel/Albert Philipsen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.