Cykling
valverde4ever
Experienced member
Igen, hvilke løb er det? Hvis du nævner Camino, får du et forsøg til.
Hvorfor skulle Vingegaard være dopet, hvis Pogacar er det? Hvornår har Vingegaard kørt Pogacar ud af baghjulpet, hvor det ikke kan forklares med hans restitution som er undersøgt på Rigshospitalet og værende irc i top 1% af alle mennesker på kloden (eller var det kun cykelryttere).
Vingegaard kan godt være dopet men mistanken kan ikke være på hans præstationer, som ikke er sensationelle i modsætning til Pogacar.
Du nægter helt konsekvent at forholde dig til, hvor suveræn Pogacar er og er det over en hel sæson. Ikke engang Armstrong kunne præstere på det niveau over en hel sæson.
Jeg prøver igen kort.
Jeg sammenligner ikke Pogacar og Vingegaard en til en i hvad de kan, da de simpelthen er forskellige I statur, vægt osv.
Jeg siger ikke at pogacer ikke KAN være dopet, men lige i tror han er, så tror jeg, at hvis han er det, er langt de fleste andre I toppen også.
Jeg siger at hvis ikke pogacer havde været der, så ville Vingegaards præstationer have været vilde. Og han havde stået med 5 Tour de France tilter, en som hjælper og en hvor han kommer uden forberedelse på rekord tid, fra et livstruende styrt.
Min pointe er, at uanset hvem, i hvilken som helst sport, der virker lidt for god (her nok ikke lidt) altid anklages for det ene og det andet.
Vingegaard har ikke de samme vanvids ridt som pogacar, men det har MvdP og Evenepool flere af. Sporten er voldsomt meget anderledes nu, end da Armstrong, Rasmussen og de andre kørte - så meget at ryttere selv kalder detxen anden sportsgren. Der er sket uhyggeligt meget på udstyrsfronten, og det er jo næsten et våbenkapløb lige pt.
Jeg siger bare, at jeg ikke kan se nogen logik i at det kun er pogacar der snyder, og hvis han gør, så tror jeg også at de andre gør, og så er han stadig bare bedre..