New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 172K
Jeg ser ihvertfald mindre cykel løb når pogi er med. Han kan jo bare vinde når det passer ham.
Ikke helt. Amstel, Sanremo, Roubaix i år er gode eksempler.

De to sidste kommer han til at jagte resten af karrieren.
Pogacar gør det kedeligt igen. Godt hjulpet af Remco der kører totalt hjernedødt. Får lige slagtet de andre forfølgere på bakken, så de ikke kan føre på det flade, hvor de ellers tager tid på Pogacar.

Godt optakten til AGF er startet, så der er noget mere interessant at se...
Jeg synes, forfølgergruppen er interessant. Mellem de fire er det tæt på umuligt at afgøre, hvem der trækker nitterne, hvis der skal spurtes om det.

Gad vide hvor mange kræfter man sparer på at køre 4 mand rundt - jeg kan være i tvivl om de 10% er nok når hullet er slået.

Troede ellers de var ved at køre ind på ham men da jeg kiggede igen, så var hullet større. Så er der ingen grund til at se mere og fuld fokus på fodboldkampen i stedet👌
Det er blevet så ensidigt sygt....ene mand er stærkere i modvinden end 4 der kører sammen. Shit en gigantisk komedie vi er vidne til disse år.

Sandsynligvis. Men man må også konstatere, at med undtagelse af Amstel i år, så kører forfølgerne også håbløst så snart Pogacar er stukket.
Klart. Det er vel samme mekanisme, der gjorde Jordan urørlig og gør et fodboldstadion til et uindtageligt fort. Troen mangler.

Men man må også rose Pogačar for at angribe i en isoleret situation og skose Belgien for ensidigt at satse på Remco, når de sidder med mange mand. Der er store egoer i spil, og Remcos er måske størst.

Ikke helt. Amstel, Sanremo, Roubaix i år er gode eksempler.

Anstel vandt han ikke, fordi han for en sjælden gang skyld overvurderede sine egne evner - samtidig med, at Evenepoel slagtede sig selv i forsøget på at hente ham.

I Roubaix er han den første debutant i umindelige tider, der er kørt på podiet. Han blev ku sat, fordi han tabte kæden.

San-Remo vinder han ikke, fordi terrænet ikke er er til, at han kan køre fra de andre.

Hans præstationer i de løb er også uhørte.

Det er røv kedeligt at se cykelløb, når han er med. Jeg glæder mig til, han stopper.

Enig jeg læste hans mål var perfekt til en kombi rytter.

Der er 1 cm forskel på ham og Roglic. Samme vægt. Men kan ikke se Roglic køre podie i Roubaix
Der var i start-nullerne et ungdomsfænomen ved navn Yaroslav Popovych. Han var spået til at gøre, hvad Pogi har gjort. Det var noget med, at hans muskelfibre ganske enkelt var både eksplosive og udholdende.

Der er naturligvis det forbehold, at han sandsynligvis var dopet, og han endte heller ikke med en imponerende pro-karriere, bl.a. fordi Discovery købte ham til at tjene Lance. Han kørte til 2016 og vandt intet efter 2007. Så bliver det næppe tydeligere 😂

Anstel vandt han ikke, fordi han for en sjælden gang skyld overvurderede sine egne evner - samtidig med, at Evenepoel slagtede sig selv i forsøget på at hente ham.

I Roubaix er han den første debutant i umindelige tider, der er kørt på podiet. Han blev ku sat, fordi han tabte kæden.

San-Remo vinder han ikke, fordi terrænet ikke er er til, at han kan køre fra de andre.

Hans præstationer i de løb er også uhørte.

Det er røv kedeligt at se cykelløb, når han er med. Jeg glæder mig til, han stopper.
Nogen skal jo være den bedste nogensinde 🤷🏼‍♂️

Latest posts

Back