Conference League 2023-2024 (ECL)
T-Knogle
Experienced member
Ja men deres sæson er ikke startet når de møder os, det er Superligaen. Desuden så har deres træningskampe været ret svingende. De har vundet over Beershot fra den næstbedste Belgiske række, med reserverne, men med førsteholdet har de tabt til Feyenoord og Waregem uden at score. Senest har de vundet knebent over det Hollandske midterhold Eagles. Så det kunne godt tyde på at de er igang med en større ændring af spillestilen, det burde også komme os til gode.Selvom det er svært at tage for meget med fra den specifikke kamp, så tillader kampe imod stærke modstandere i hvert fald at afsløre, hvor man har svagheder i holdet, som ikke var åbenlyse da man mødte Horsens, Fredericia eller Flensborg i sommerkampe. Vi lader til at behandle træningskampe som det; træning, snarere end som "test-kampe", hvor man tester holdets styrke forud for kampe mod Brugge. Har vi mod dem vi har mødt fået spillet os i den rette form? I det rette tempo?
Jeg stoler på staben, og jeg ved ikke bedre end dem. Men ift at gøre holdets spillere interessante for udlandet, så tror jeg der er flere agenter der ser BIF mod Crystal Palace i dag, end der så AGF mod Horsens over 3 sommerkamps-halvlegeNu møder vi FCM i sidste kamp, og den skal nok give mere modstand - og Viborg er da også en fin modstander til at få givet spilletid til diverse spillere der "skal igang".
Men at vi møder Brugge efter 1 kamp i ligaen gør mig "nervøs" ift, at de spiller med et andet tempo (må vi gå ud fra).
Må mine bekymringer blive gjort til skamme...
Edit: He he - der var jeg sgu for langsom