Jeg må altså bare sige, at hvor god Hedenstad end er med handskerne, så tror jeg ikke på ham langsigtet.
Han er simpelthen pivringe med fødderne. Det er helt tydeligt at Sabah har luret hvor stor en hæmsko han er der. Har været en katastrofe for opspillet to kampe i streg.
Bør vi spørge uefa om vi kan slippe for at spille europæisk. Vi har jo slet ikke hverken bredden eller kvaliteten til det. En stor del af det her hænger på CV. Truppen er slet ikke stærk nok.
Vi taber på manglende bredde. Sådan må det være, når man satser på egne unge og skamrider nøglespillerne. Vi har opnået det, jeg inden sæsonen mente ville være succeskriteriet: et gruppespil.
Men mere vil naturligvis have mere, og den her kamp er desværre bedrøvende dårlig.
Men det er altså ikke nogen skam at ryge ud til Sabah. Deres spillere er rutinerede.
Lad os nu ikke forfalde til storhedsvanvid. Vi skal lære at vinde disse opgør. Ganske som FC-klubberne skulle.
Men hold da op, hvor er Arnstad da bare helt og aldeles væk.
Den kommer til at gøre rigtig nas på selvforståelsen den her. Uden at tage noget fra Sabah kunne vi nærmest ikke have fået en nemmere vej til det forjættede land eller i hvert fald EL.
Hvad fanden er det vi har sat sammen over de her næsten 180 minutter?!
Vi taber på manglende bredde. Sådan må det være, når man satser på egne unge og skamrider nøglespillerne. Vi har opnået det, jeg inden sæsonen mente ville være succeskriteriet: et gruppespil.
Men mere vil naturligvis have mere, og den her kamp er desværre bedrøvende dårlig.
Men det er altså ikke nogen skal at ryge ud til Sabah. Deres spillere er rutinerede.
Lad os nu ikke forfalde til storhedsvanvid. Vi skal lære at vinde disse opgør. Ganske som FC-klubberne skulle.
Det er vel den ringeste indsats under JP, men jeg vil gerne høre forklaringen på at vi pludselig hverken kan tackle eller lægge en aflevering. En ting er jo at tabe på defensive misforståelser, men spillere der kender hinanden godt kan heller ikke finde ud af at spille fremad banen.
Men det er altså ikke nogen skal at ryge ud til Sabah. Deres spillere er rutinerede.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.