New posts

Kamptråd CL-kval runde 3: Sabah - AGF, 11. August kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 774
  • Views Views: Views 25K
Added to Calendar: 11-08-26

Hvad hedder det i næste runde?

• Total voters
    72
  • Poll closed .
Vi taber på manglende bredde. Sådan må det være, når man satser på egne unge og skamrider nøglespillerne. Vi har opnået det, jeg inden sæsonen mente ville være succeskriteriet: et gruppespil.

Men mere vil naturligvis have mere, og den her kamp er desværre bedrøvende dårlig.

Men det er altså ikke nogen skam at ryge ud til Sabah. Deres spillere er rutinerede.

Lad os nu ikke forfalde til storhedsvanvid. Vi skal lære at vinde disse opgør. Ganske som FC-klubberne skulle.

Men hold da op, hvor er Arnstad da bare helt og aldeles væk.

Vi taber på manglende bredde. Sådan må det være, når man satser på egne unge og skamrider nøglespillerne. Vi har opnået det, jeg inden sæsonen mente ville være succeskriteriet: et gruppespil.

Men mere vil naturligvis have mere, og den her kamp er desværre bedrøvende dårlig.

Men det er altså ikke nogen skal at ryge ud til Sabah. Deres spillere er rutinerede.

Lad os nu ikke forfalde til storhedsvanvid. Vi skal lære at vinde disse opgør. Ganske som FC-klubberne skulle.

Når man bliver serveret en så let modstander så skal man faneme slå til

Men det er altså ikke nogen skal at ryge ud til Sabah. Deres spillere er rutinerede.

Ja miraklet i Poznan gav tro og håb på det helt store ligaspil, men det smuldrede da godt nok i dag

Latest posts

Back