En absurd omgang fodbold vi har været vidne til. AGF uden noget som helst bundniveau. Nervøse fra start til slut. Det bliver en absurd lang sæson og det vælter rigtig meget tilbage på JN, CV og JP.
Emmery gør hvad han kan
Men hvis de bærende spillere ikke holder niveau
Sagde kommentatorerne ikke noget i retning af at der altid bliver scoret på sabah ?
Jeg synes ikke vi er på Larne niveau
Men jeg kan godt nok ikke huske så mange dårlige afleveringer i en kamp
Det kan godt være vi skal sende u19 til Lisboa
Hvis vi løber ind i et par uheldige præstationer i suppen kan efteråret godt blive langt
OK indhop af Emmery der forsøger lidt. Det der skulle til hvis det skulle lykkes var også sådan en individuel aktion, men det er selvfølgelig umuligt når man bare smider bolden hen til modstanderne gang på gang.
Det er stadigvæk for dumt og dine mange andre indlæg har jo allerede lagt din negative stil...så fuldstændigt unødvendigt med din såkaldte overdrivelse til at fremme forståelsen. Ja, AGF var ringe i dag.
Nogle vil nok mene, at jeg måske er den sidste, der skal mane til besindighed, men boys, vi er stadig mestre. Vi har lavet et vanvittigt comeback i Polen, som for altid vil stå som et legendarisk resultat.
Jeg ved ikke om det havde gjort en forskel i sidste ende, da vi individuelt slet ikke er gode nok pt., men det sådan afventende udtryk synes godt nok at give bagslag.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.