New posts

Champions League 2026/27

  • Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 506
  • Views Views: Views 31K
Det er sgu lidt bittert at vi har flere spillere med til VM end Lech Poznan, bliver Kevin Yakob klar til den 21. Juli, eller bliver vi svækket til den kamp? Hvis Irak går videre fra puljen, så bliver han vel ikke klar (hvis han også skal have 14 dages sommerferie). På den anden side siger det måske også en del om Lech Poznans niveau, at vi har flere VM spillere end de har, de henter ikke store profiler, og burde derfor være en overkommelig modstander, for et AGF hold der taber meget få kampe.
 
Last edited:
Det er sgu lidt bittert at vi har flere spillere med til VM end Lech Poznan, bliver Kevin Yakob klar til den 21. Juli, eller bliver vi svækket til den kamp? Hvis Irak går videre fra puljen, så bliver han vel ikke klar (hvis han også skal have 14 dages sommerferie). På den anden side siger det måske også en del om Lech Poznans niveau, at vi har flere VM spillere end de har, de henter ikke store profiler, og burde derfor være en overkommelig modstander, for et AGF hold der taber meget få kampe.
Irak går ikke videre fra puljen, det kræver at de slår Senegal med mindst 3-4 mål eller noget i den stil, og det er ikke sikkert det er nok, så Irak rejser allerede hjem i weekenden. Så får han sikkert en lille uges ferie(han holdte allerede lidt ferie inden han stødte til Iraks trup), og kan støde til truppen to uger før Poznan hjemmekampen. Tænker at det er oplagt at Solbakken og ham kan rotere mellem kampene i starten.

Synes ikke det siger så meget om klubbernes niveau, om hvor mange landsholdsspillere man har med til VM, det handler jo i højere grad om man har spillere med fra eksotiske lande. Kevin Yakob var jo ikke kommet med det svenske landshold til VM, hvis han havde valgt at spille for dem.
 
Irak går ikke videre fra puljen, det kræver at de slår Senegal med mindst 3-4 mål eller noget i den stil, og det er ikke sikkert det er nok, så Irak rejser allerede hjem i weekenden. Så får han sikkert en lille uges ferie(han holdte allerede lidt ferie inden han stødte til Iraks trup), og kan støde til truppen to uger før Poznan hjemmekampen. Tænker at det er oplagt at Solbakken og ham kan rotere mellem kampene i starten.

Synes ikke det siger så meget om klubbernes niveau, om hvor mange landsholdsspillere man har med til VM, det handler jo i højere grad om man har spillere med fra eksotiske lande. Kevin Yakob var jo ikke kommet med det svenske landshold til VM, hvis han havde valgt at spille for dem.
det er lidt underligt at han ikke har fået spilletid endnu, der er jo ikke fordi at irak's midtbane ligefrem brænder banen af
 
Tja. Kampbilledet favoriserer ikke ligefrem en type som Kevin Yakob på et hold, der er de resterende hold i puljen markant underlegne.
et kampbillede der er "de får tæsk" favoriserer ikke nogle spillere, så hvorfor ikke prøve med en kæmpe motor med god fysik, kreativitet og en fantastisk sparkefod, det kan umuligt gå dårligere, og så er der en chance for at en tilfældig bold lander foran ham som han bare kyler op i hjørnet
 
et kampbillede der er "de får tæsk" favoriserer ikke nogle spillere, så hvorfor ikke prøve med en kæmpe motor med god fysik, kreativitet og en fantastisk sparkefod, det kan umuligt gå dårligere, og så er der en chance for at en tilfældig bold lander foran ham som han bare kyler op i hjørnet
Pointen er, at Kevin Yakob er bedre med end uden bolden.

Derudover har han ikke spillet en særligt stor rolle på holdet i kvalifikationen. Han er næppe integreret spillemæssigt. Det er ærgerligt, at han ikke har spillet mere, men det er ikke underligt i min bog.
 

Latest posts

Back
Top