Irak går ikke videre fra puljen, det kræver at de slår Senegal med mindst 3-4 mål eller noget i den stil, og det er ikke sikkert det er nok, så Irak rejser allerede hjem i weekenden. Så får han sikkert en lille uges ferie(han holdte allerede lidt ferie inden han stødte til Iraks trup), og kan støde til truppen to uger før Poznan hjemmekampen. Tænker at det er oplagt at Solbakken og ham kan rotere mellem kampene i starten.
Synes ikke det siger så meget om klubbernes niveau, om hvor mange landsholdsspillere man har med til VM, det handler jo i højere grad om man har spillere med fra eksotiske lande. Kevin Yakob var jo ikke kommet med det svenske landshold til VM, hvis han havde valgt at spille for dem.