New posts

Champions League 2021/22

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 92
  • Views Views: Views 8K
Champions League 2021/22

Fribs

Experienced member
Da der er pause i Superligaen må jeg ty til det næstbedste - Champions League.
Personligt holder jeg ikke med noget andet hold end AGF, men flot fodbold i CL kan også være underholdende.
Der har været nogle gode kampe med nogle overraskende udfald, og det fik mig til at tænke på "Hvem ender i finalen?"
Jeg tænker Liverpool og Bayern München er gode kandidater. Men hvad tænker I?

Jeg er Inter-mand, men de kommer nok desværre ikke så langt.
Jeg tænker det kommer til at ende mellem City, PSG, Liverpool, Atletico, Real, Bayern og Chelsea.

Udover lodtrækning har en stor indflydelse er min klare favorit til at vinde hele lortet Bayern. Chelsea, Liverpool og City er i en drabelig kamp, så de har ikke mulighed for at spare spillere i samme grad som de andre - derfor tror jeg at Bayern nakker Real i finalen :)

Money speaks men CL finalen skal vel ikke spilles i Rusland her i 2022 - det virker vanvittigt men langt de fleste i sportens verden virker korrupte og købt af diverse stater, så vi må se hvad der sker. Der foregår dog et vist politisk pres lige pt.

UEFA startede forresten dagen med et noget uheldigt opslag, set i forhold til begivenhederne ude i verdenen.

24019057-uefa-tweet.jpg

Champions league finalen blev heldigvis flyttet men der er ikke sket meget andet i fodboldens verden.

Jeg er meget enig med Troels Bager - nu må de forskellige Danske forbund/sammenslutninger steppe op og kræve Rusland ud af al sport.

Det kan lige passe, at man ender med at straffe Polen som ikke vil spille mod Rusland.

Det ville slet slet ikke overraske mig hvis man straffede f.eks Polen nej.

FIFA er jo beviseligt i lommen på Putin, og UEFA har ingen balls overhovedet, ellers havde man allerede meldt klart ud.

Hvis FIFA holder fast i, at Rusland er spilleberettiget, men Polen, Sverige og Tjekkiet nægter at møde dem i Playoffs, kvalificerer Rusland sig til VM i Qatar.
Der kan de så fortsætte med at vinde uden at spille kampe indtil Rusland bliver verdensmester næste vinter.
Vupti, alt er gået efter reglerne og Putin og FIFA-toppen er glade.

FIFA er en fuck… monsterkorrupt skandaleorganisation.

Latest posts

Back