Og for os der slet ikke gider den slags - skal vi så ikke bare have det stoppet? Lige nu er det i de andre klubber men går det som det plejer og man ikke gør noget, så skal det nok brede sig. Få nu stoppet de få idioter som ikke kan styre det og gerne ved hjælp af at den resterende fangruppe samt klubben tager endegyldigt afstand fra det.
Pyro vil være fint (i min verden), hvis det er på løbebanen under ordnede forhold. Alt det andet gider jeg faktisk ikke og ønsker ikke at medbringe familien til. I den henseende skal jeg undskylde men jeg er blevet så gammel, at jeg elsker at have familien med og min teenagedatter elsker at komme på stadion.
Tror ikke vi skal så langt tilbage før vi så en bus der blev angrebet i Aarhus - så der er ikke kun englebørn i vores klub....
Fint. I så fald er der også omtrent 17000 andre pladser på stadion, hvor man er totalt isoleret, fra den mikroskopiske risiko, der er for at komme i karambolage, med pyro på Århus stadion.
Den episode du referer til er til, er noller, men hvis man er på tribunen i Århus, vil man vide, at de de typer, absolut ingen dominans har - som ellers er tilfældet i FCK og Brøndby.
Et lille eksempel til jer, der aldrig ser en kamp live; i Odense for en måneds tid siden, appelerer capo’er til at folk synger med. En smule aggressivt. Han bliver af øvre del af tribunerne mødt af folk, der griner og latterliggør ham. Hvilket vel er fair nok - ingen skal diktere hvordan man opfører sig.
Det er mit problem i den debat, der er rejst herinde.
Brøndby og - i mindre grad FCK, har alvorlige problemer med deres fans. Det har vi altså ikke i AGF. De unge drenge, der har en latterlig elefanthue på, skal nok klare sig bedre end flertallet herinde. Så is på med de nedgørende adjektiver.