New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 40K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Det er svært at være uenig i det du skriver, fremragende kamp og vanvittig præstation af alle spillere, og især af HOLDET. Den måde de tager vare på hinanden på, set med Arnstads brændte straffe, de unge der kommer ind, det er den kvalitet du ikke kan købe dig til. Det er derfor der sidder folk i HerningIkast og pisser på hele garderoben af skræk, de kan ikke købe sig til det vi har.

Camara bliver et bæst, det samme kan siges om Storch. I det hele taget er jeg ikke så sikker på at vi virkelig mangler den HCB som vi har snakket så meget om, eller en VCB for den sags skyld. Storch og Camara bliver kun bedre af spilletid, og skal vokse under ansvar. I går viste begge spillere at de er klar. Camara kommer jo til at spise samtlige angribere til morgenmad, har du set hvor stor manden han er? 19 år gammel, jess....

Det eneste jeg vil ansfægte er målmandsposten. Jeg ser ikke at Hedenstad skal blive lidt bedre på fødderne før han er førstemålmand, jeg ser at han tog pladsen i går. Hvis ikke Hedenstad starter på lørdag, så fatter jeg ikke en meter. For mig står han en BRANDKAMP. Ved flere indlæg/hjørnespark griber han bare bolden, ikke noget med at bokse væk. Han har flere feberredninger som er out of this world. Hans redning på deres frispark, som har retning imod krogen står for mig som kampens højdepunkt. Jeg synes Hansen er god, men i min bog blev han i går sat bag køen.
Jeg tror ikke på camara på venstre stopper.. Han så virkelig langsom ud i vendinger og løb. Kan sagtens se ham som backup til Tingager!

Især en episode hvor vi bliver fanget lidt højt i banen og polakkerne har løb ned mod målet ser han ekstremt langsom ud. Det kan være synsbedrag pga hans størrelse men vi skal nok se lidt mere til ham.

Helt enig, men det skal også altid opvejes mod alternativet til at han får lavet den store redning, som den første han lavede, hvor han gav en retur. Ved deres mål synes jeg at han er involveret med en returbold der skulle have været mere ud mod siden.

Men stadig en vild indsats (også) fra ham. Han har allerede tjent sin forlængelse hjem med den her kamp.
så hårde bolde kan ikke gribes, og alternativet til en parade er at han lader bolden gå ind, at ønske at han gør andet er direkte håbløst

Jeg tror ikke på camara på venstre stopper.. Han så virkelig langsom ud i vendinger og løb. Kan sagtens se ham som backup til Tingager!
Jeg kan også godt se ham vikariere for Tingager en halvleg eller til nød i en hel kamp, men ikke hvis Tingager igen er ude 3-5 måneder.

Det var i øvrigt interessant, at i træningskampen mod Horsens spillede Storch centralt med Camara til venstre og AJ til højre. I dag er JP nok glad for at han gav Storch og Camera den kamp.

Især en episode hvor vi bliver fanget lidt højt i banen og polakkerne har løb ned mod målet ser han ekstremt langsom ud. Det kan være synsbedrag pga hans størrelse men vi skal nok se lidt mere til ham.
Ja det så meget chokerende ud, han stod nærmest stille? - på U19 tror jeg han kommer til at spille centralt i år - det må næsten være der hans fremtid er?, ellers skal han i gang med nogle sprintøvelser

Ved deres mål synes jeg at han er involveret med en returbold der skulle have været mere ud mod siden.
Synes den er svær at klandre ham. Afslutningen bliver sparket ned i jorden fra relativt kort afstand. Så det er nærmest en refleksredning, hvor bolden kan havne hvor som helst.

Klubben var allerede begyndt at planlægge turen til Aserbajdsjan, men i stedet ender vi på Færøerne. Rent turistmæssigt er det måske faktisk ikke den værste handel.
Nu har jeg aldrig været i Baku, men jeg har været i Klaksvik, og uden at skulle nedgøre vores nordatlantiske brødre og søstre, så vil jeg altså ikke ligefrem betegne det som en turist mæssig perle. Medmindre tåge og vind af kulingstyrke på samme tid er noget man bare er dybt betaget af naturligvis 😉

Jeg er sikker på anbefalingerne om ikke at gå med AGF-trøjer var fordi lokalplanen i Poznan sigter på at undgå hvidt i bybilledet.

Jeg har også ulykkesforsikring og kører med sikkerhedssele, selvom ingen af delene har været brugt, skal jeg bare droppe dem?

Sorry jeg blander mig og forsøger at ødelægge den morskab. Men skulle Rasta sidde og håbe på nogen blev overfaldet fordi han så fik ret, og hans advarsel dermed ikke var til grin?

Det var da godt nok et mærkeligt indlæg!

Min kommentar var blot til Rasta der nærmest på forhånd nævnte vi skulle til Hooligan helvede på jord, og der nærmest var bøllebank garanti. Mange herinde trøstede sig ved det trods alt er et I land vi rejser til, hvor politiet naturligvis kender til forskellige urolige elementer.

Rasta frarådede jo nærmest folk at tage afsted.

Min "stikken" til ham var på grund af at advarslen var komplet useriøs. Selv med et bybillede fyldt med hvide AGF trøjer var der ikke i nærheden af optræk til noget. Vi giver Lech og deres fans et gigantisk våd klud i hovedet der kunne være en kæmpe årsag til ekstra "gang i den", og stadig var der intet.

Det var blot det min "stikken" gik til. Så ro på makker, der er vidst ingen der ærgrer sig over der ikke skete noget.

Den her video giver de vilde gåsehud 🫣

To ting, det viser mig om JP:
1. Det er virkelig en god leder, som på forhånd beslutter hvem, der skal tage straffesparkene. Jeg tror, at det fungerer meget bedre end de situationer, hvor spillerne selv skal bestemme.
2. Hans budskab om at de skal beslutte sig på forhånd er også vigtig! Minimerer tvivlen i skudøjeblikket. Det hjælper nok også, at JP selv var klasse til straffe.

2. Hans budskab om at de skal beslutte sig på forhånd er også vigtig! Minimerer tvivlen i skudøjeblikket. Det hjælper nok også, at JP selv var klasse til straffe.
Ja, og tydeligt det trængte igennem til spillerne. Alle spark er jo sat med overbevisning og uden tøven, hvor de to Poznan-spark, der bliver reddet (især nr. to) lugter af nerver fra sparkerne.

Tanken om, at slipsedrengene i Herning sidder og græder over, at de fik Tulle i stedet for JP, fryder mig virkelig meget!
Generelt er jeg mere til at glædes over egen succes, end andres ulykke. Men her er jeg helt med!

FCM har foretaget nytænkning med en brøleabe ved roret. De slap heldigt af med deres Satyr ved roret og den tidsindstillede bombe eksploderede først i Århus noget senere.

Denne gang kan modebrillen ikke undgå at kigge over i hjørnet af sit hjørnekontor og se den her.

1785402065876.webp

Ja, og tydeligt det trængte igennem til spillerne. Alle spark er jo sat med overbevisning og uden tøven, hvor de to Poznan-spark, der bliver reddet (især nr. to) lugter af nerver fra sparkerne.
Lech Poznan spillerne var også fucked i går - forestil dig lige at komme ind til en kamp hvor oddssættene giver dig 98-99% chance for at gå videre, og nu er du i en fucking straffesparkskonkurrence!! :oops:, hvad fanden laver du der??. Det er helt, helt forståeligt at de havde alt at tabe og absolut intet at vinde i den situation, og derfor var nogle nervevrag, også selvom Arnstad startede med at brænde.

Last edited:

Stærke billeder. Man burde næsten advares på forhånd.

Måske er det bare mig, men det virkede som om Serra blev påvirket af at han fik at vide at han skulle skyde. Der tror jeg at JPs sidste råd var vigtigt. Men selvfølgelig har Serra skudt straffe før.

Latest posts

Back