New posts

Artikler om spillerne og klubben

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 222K
Status
Not open for further replies.
Vi trænger til lidt positivt og der falder roser af til NP fra Wurtz.

Han er ikke helt utilfreds med at miste rekorden for karantænepoint men fremhæver han stadig holder den for flest spillede kampe i Superligaen. Der kommer dog en lille bemærkning om, at NP får kortene lidt lettere end han gjorde i sin tid ;)

Men nu til roserne💪

Han har mange karantænepoint, men det er jo også fordi, han har spillet mange kampe i alt, hvilket igen borger for kvalitet. Jeg har måske selv trash talket lidt med ham ind imellem, men i bund og grund vil han bare gerne vinde, og som holdkammerat er han en god mand at have på sit hold, slutter Würtz.

31-årige Nicolai Poulsen har spillet 303 superligakampe for både Randers FC og AGF, så der er stadig noget vej, før han også kan gå efter Rasmus Würtz’ kamprekord på 452 superligakampe.

Den kommer fra et indkast i vores venstre side, der bliver forlænget. Svært at give Kahl/Links skylden for den;)
Lidt sent svar, men jeg nævnte det i sammenhæng med at Brøndby primært angreb ned gennem vores venstre forsvarsside. Jeg har ikke noget at klandre Kahl for i forbindelse med det mål.

Det er mit gæt, at vi kommer til at se FCM gøre det samme i dag. Så kan man jo være opmærksom på det, hvis man har lyst.

Jeg tror ønsket om en angriber mere i pausen, måske bliver tolket sådan af nogle.
Jeg tolker det, som at man ønsker en angriber, der ikke skal køres ind, er i stand til at score mål med det samme og måske endda bejle til idealopstillingen.

Jeg har selv et stort håb om, at en god vinteropstart til Badji og Gyamfi vil gøre underværker.

Vi begynder også at strække budgettet. Lige nu har vi i omegnen af 40 mio. rigsdaler baht siddende på bænken og på sofaen.

Jeg tolker det, som at man ønsker en angriber, der ikke skal køres ind, er i stand til at score mål med det samme og måske endda bejle til idealopstillingen.

Jeg har selv et stort håb om, at en god vinteropstart til Badji og Gyamfi vil gøre underværker.

Vi begynder også at strække budgettet. Lige nu har vi i omegnen af 40 mio. rigsdaler baht siddende på bænken og på sofaen.
Jeg tror altså heller ikke, at en angriber er først på listen. Vi har ikke givet Badji mulighed for at vise hvad han kan endnu, og indtil det sker giver det ikke så meget mening, at hente flere angribere. Gyamfi er nok mere et udviklingsprojekt/impulskøb som kan tage over om nogle år, når Badji er blevet solgt videre efter at have taget over fra (for?) PM og brændt ligaen af :cool:

Edit: Badji er efter min overbevisning en plug-and-play angriber med et højt niveau for en klub som AGF med den økonomi vi efterhånden har bygget op.

Jeg tror altså heller ikke, at en angriber er først på listen. Vi har ikke givet Badji mulighed for at vise hvad han kan endnu, og indtil det sker giver det ikke så meget mening, at hente flere angribere. Gyamfi er nok mere et udviklingsprojekt/impulskøb som kan tage over om nogle år, når Badji er blevet solgt videre efter at have taget over fra (for?) PM og brændt ligaen af :cool:

Edit: Badji er efter min overbevisning en plug-and-play angriber med et højt niveau for en klub som AGF med den økonomi vi efterhånden har bygget op.
Jeg tror heller ikke at det står på SIB’s To-Do liste i vintervinduet at hente en angriber - men hvis der opstår en situation hvor noget vildt bliver muligt, så kunne man til gengæld godt vælge at prioritere dette, hvis vi ligger rigtigt i tabellen når vinduet åbner.

Der mangler helt klart muligheder i angrebet. Badji er mulig gardering for PM, men han har ikke rigtigt brolagt vejen til mere spilletid.

Gyamfi bliver måske relevant som alternativ til Bech, men i en kamp hvor Bech ikke fungerer, eller ved skade/karantæne, er der ikke rigtigt noget alternativ.
Jeg er ikke ekspert, men jeg siger blot, at Tobias Anker, det skur, har vist målfarlighed i slutningen af kampe, hvor vi har været bagud 🤷🏼‍♂️

Jeg er ikke ekspert, men jeg siger blot, at Tobias Anker, det skur, har vist målfarlighed i slutningen af kampe, hvor vi har været bagud 🤷🏼‍♂️
Jeg regner med det er lidt sarkastisk :D
Men lad os da for Guds skyld være slut med den slags, hvor vi har så få farlige angribere, at vi skal eksperimentere med at sende høje forsvarsspillere derop :(

At man overhovedet overvejer det siger alt om, hvor få kvalitets-angribere vi har ramt i de sidste 5 forsøg.
Jeg er med på at Serra faktisk ikke var så skidt, hvis han da kunne være skadesfri og i form over længere perioder, men Bech står alene som en kvalitetstilføjelse vi har fået noget ud af - i sidste 5 forsøg (i skrivende stund i hvert fald).

Haugen, Serra, Bech, Gyamfi og Badji.
Lad os håbe de to sidstnævnte overrasker snart. Frygter Gyamfi er et projekt over de næste 2 år, og at Badji er fejlcastet (var jo rigtig fin på papiret på mange måder).

Jeg regner med det er lidt sarkastisk :D
Men lad os da for Guds skyld være slut med den slags, hvor vi har så få farlige angribere, at vi skal eksperimentere med at sende høje forsvarsspillere derop :(

At man overhovedet overvejer det siger alt om, hvor få kvalitets-angribere vi har ramt i de sidste 5 forsøg.
Jeg er med på at Serra faktisk ikke var så skidt, hvis han da kunne være skadesfri og i form over længere perioder, men Bech står alene som en kvalitetstilføjelse vi har fået noget ud af - i sidste 5 forsøg (i skrivende stund i hvert fald).

Haugen, Serra, Bech, Gyamfi og Badji.
Lad os håbe de to sidstnævnte overrasker snart. Frygter Gyamfi er et projekt over de næste 2 år, og at Badji er fejlcastet (var jo rigtig fin på papiret på mange måder).
Stig, for fa'en. Han lynede et ægte strikermål mod FCK sidste efterår, skulle jeg mene.

Altså hvis han alligevel er tabt rent defensivt, kan man da lige så godt forsøge at lave en (ad) Gravgaard (VFF) med ham😉
Revenge Of The Sith Evil Laugh GIF by Star Wars

Stig, for fa'en. Han lynede et ægte strikermål mod FCK sidste efterår, skulle jeg mene.

Altså hvis han alligevel er tabt rent defensivt, kan man da lige så godt forsøge at lave en (ad) Gravgaard (VFF) med ham😉
Revenge Of The Sith Evil Laugh GIF by Star Wars

Hehe :D
Jamen jeg husker godt både hans mål i Parken, og også Budtz' mål mod samme klub år tilbage.
Men jeg husker ikke hvornår vi sidst købte en succesfuld angriber, der ikke tidligere havde bevist sig i dansk fodbold..

Skal vi tilbage til Aron, som dele af staben havde kasseret?
Bundu kan til nød tælles med som angriber :D

Ellers er Tobias Sana vel sidste skud på stammen?

Hehe :D
Jamen jeg husker godt både hans mål i Parken, og også Budtz' mål mod samme klub år tilbage.
Men jeg husker ikke hvornår vi sidst købte en succesfuld angriber, der ikke tidligere havde bevist sig i dansk fodbold..

Skal vi tilbage til Aron, som dele af staben havde kasseret?
Bundu kan til nød tælles med som angriber :D

Ellers er Tobias Sana vel sidste skud på stammen?
Det er er vel Cap Mortensen? Han slog igennem i Sarpsborg og blev en legende i Aarhus 😍

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back