New posts

Artikler om spillerne og klubben

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 220K
Status
Not open for further replies.
Artikler om spillerne og klubben
Sagt før, men jge forstår stadigt ikke, at man ikke - som miminum de første år - leverer Play+ gratis til sæsonkortholdere. Så kunne os andre, der ikke lægger lige så mange penge direkte i klubkassen, få lov til at betale (evt lidt mere).

Hvis man ville have brugere på appen, ville det endda være god forretningssans, tror jeg.

Derudover: Hvis man faktisk lever kvalitetsindhold med en type som Gift Links, så bør klubben have sp tilpas meget udsyn, at man også forsøger at ramme et internationalt (læs: sydafrikansk) marked. Det er jo en helt aldeles fremragende mulighed for at ramme et (faktisk relativt stort) publikum, man ellers aldrig nogensinde ville kunne nå. Hvis man dropper større sociale medier og gemmer sig bag en betalingsmur på sin egen lille app, så har man imidlertid givet op på forhånd.

Der er en tråd til debat om Play+…

Der er en tråd til debat om Play+…

Man tør snart ikke begynde en snak længere ;)

Tipsbladet har spurgt deres fanpanel, hvem der er superligaens bedste målmand https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fanklubben-her-er-superligaens-5-bedste-maalmaend . Her er det samlede resultat:

Og top 5 er…​

Og hvem er så de største stemmeslugere? Det var tæt i toppen, men Patrick Pentz tager prisen lige for snuden af Jesper Hansen.

Top fem ifølge Fanklubben er:

1. Patrick Pentz, Brøndby, 38 point
  2. Jesper Hansen, AGF, 37 point
  3. Elias Olafsson, FC Midtjylland, 26 point
  4. Nicolai Larsen, Silkeborg IF, 26 point
  5. Paul Izzo, Randers FC, 17 point

Nogengange tager man også fejl, og her mener jeg klubben har skudt sig selv i foden. Forleden skulle jeg udfylde et spørgeskema fra AGF om jeg brugte Play+, og hvis ikke, hvilke bevæggrunde der var til det. Jeg tænker andre har fået samme spørgeskema?
Jeg er sikker på at mit sæsonkort bliver taget fra mig efter at have besvaret det spørgeskema 😂

Mon ikke han bare har taget fejl? :)
Jeg lægger mærke til, at der kun er et enkelt points forskel på Patrick Pentz og Jesper Hansen. Det kan jeg godt forstå og hvis ham Silkeby-fyren ikke bare ikke ville give points til en AGFer, var det måske endt anderledes :D
Det tror jeg godt, du kan regne med. Han har i sin første optræden gjort rimelig klart, at han hader AGF, og at det bare er en Silkeborg-ting. Jeg kommer aldrig til at forstå hvorfor.

Mht. Abbew kunne det måske være, at de kender hinanden. Ellers giver det jo ingen mening.

Jeg kan finde tre af de afstemninger i skrivende stund - målmand, centerback og højre back. Kan I finde andre?

En førsteplads og to andenpladser vidner om, at de andre klubbers fans fortsat tager os seriøst trods den seneste tids tvivlsomme resultater. Dejligt.
Der kommer en om dagen. De startede med målmand, så mon ikke venstre back er i morgen?

Ikke så kontroversielt. Jeg synes Max Power skal have tre bolde, fordi han har været tilgængelig hver gang og har spillet ok når det galt.

Ellers kan man diskutere forventning og pris. Og hvad man baserer vurderingen på. Jeg har taget udgangspunkt i leveret indsats i efteråret i min lidt hårde vurdering nedenfor. Om det er svirp til SIB for kvalitet, Uwe for ikke at benytte dem, eller spillerne kan diskuteres. I min bog kan de alle stile op, så deler jeg rundhåndet ud.

Arnstadt er dyreste spiller og spiller ikke fast, samt uden for alvor at overbevise. Jeg havde ikke for alvor øffet over to bolde. Det skulle gerne blive til væsentligt mere.

Gyamfi har været helt væk. Forventningen var ikke fast spilletid, men nok en lyst til at benytte ham mere, og den er desværre helt fraværende. 1 bold havde været ok i min bog.

Badji blev købt for ? mio, med ok cv fra U-landshold og en bedre liga. Han er klart mere brugbar end Gyamfi, her og nu. Men forventningerne var højere. 1 bold havde været ok i min bog.

Wahlstedt er ok på to. Man er ikke herre over skader, så det skal ikke holdes imod ham. Men at han ikke tog posten fra start er en skuffelse - heldigvis har Jesper Hansen sørget for den ikke er ret stor, overordnet set.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back