Synes godt nok han fortjener bedre skudsmål den gode Stig Inge. Fraset at han, som du også er inde på, vist byggede vores scoutingafdeling, som var fraværende, inden han kom, og fraset kulturarbejdet, som han talte om, hver gang han fik chancen, og som jeg ikke skal kunne vurdere ham på, så er der transferdelen tilbage, som er meget synlig og let evaluer-bar for os fans.
"Nogle pletskud" dækker (ifølge AI, orker ikke tjekke op på det nu) over følgende 11 spillere: Bisseck, Mads Emil, Andersson, Kahl, Jesper Hansen, Knudsen (første gang), Dalsgaard, Arnstad, Bech, Kevin, Felix...det er alle KONGEtransfers i min bog, som blev til rekordsalg og/eller lige har været afgørende i, at VI BLEV DANSKE MESTRE med et budget til en 4-5 plads. Et budget 100-250 millioner kroner mindre end FCerne.
PC (bl.a. Paddy, Ting og Polle) og CV (bl.a. Seb, Carstensen, Knudsen anden gang) skal selvfølgelig også have deres del af æren for trupsammensætningen, men Stingeren har godt nok mange pletskud (ved siden af de ca. lige så mange fejl- eller semifejlskud).
Badji er heller ikke imø. så komplet ubrugelig, som han ofte bliver gjort til - selv om 9er-købene afgjort står tilbage som Sting Inges svage transferpunkt. Spillervurderinger har tendens til meget hurtigt at blive meget sort/hvide, og hvis Badji f.eks. havde fået Jannis spilletid i sidste sæson, var vi sgu nok blevet mestre alligevel




