New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

  • Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 124K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Jeg synes ubetinget, af Det Hvide Snit er den bedste AGF podcast, jeg lytter til. Den er relativt objektiv og de har indsigter fra deres dagligdag i klubben. Og så kan jeg godt lide formatet, efter jeg vendere mig til det.

Hvid Røg er jeg ikke specielt stor fan af. Jeg kan sagtens se, hvad den byder, og jeg kan sagtens følge, hvorfor mange foretrækker den. Men den handler alt for lidt om AGF og for meget om alt det udenom til min smag. Til tider finder jeg den også sjov, men det er virkeligt sjældent, at jeg lytter et afsnit helt igennem. Jeg synes, afsnittene er for lange, og jeg savner et gram at kritisk stillingtagen. Alt er happy go lucky.

Omvendt er Troels Henriksen alt for kritisk ift. alt. Andre klubber, AGF, spillere, der skifter med videre. Og hans forsøg på satire falder igennem hos mig. Jeg synes egentlig, formatet er interessant, og jeg synes, han behandler nogle interessante - og følsomme - emner. Jeg kan f.eks. godt lide, at han giver en kritisk vinkel på PMs skifte til Brøndby eller spekulerer i, om Links skifter. Men som så mange andre synes jeg, det kammer over med den hånlige tilgang (Peter Mortensen, Link vil ikke betale skat med videre). Jeg tror personligt, han skal tone voldsomt ned for den del, hvis hans podcast skal være bæredygtig.
Enig - Troels Henriksen skal virkelig stramme op , jeg hørte den i starten men jeg gider ikke bruge mere tid på den podcast.
 
Jeg synes ubetinget, af Det Hvide Snit er den bedste AGF podcast, jeg lytter til. Den er relativt objektiv og de har indsigter fra deres dagligdag i klubben. Og så kan jeg godt lide formatet, efter jeg vendere mig til det.

Hvid Røg er jeg ikke specielt stor fan af. Jeg kan sagtens se, hvad den byder, og jeg kan sagtens følge, hvorfor mange foretrækker den. Men den handler alt for lidt om AGF og for meget om alt det udenom til min smag. Til tider finder jeg den også sjov, men det er virkeligt sjældent, at jeg lytter et afsnit helt igennem. Jeg synes, afsnittene er for lange, og jeg savner et gram at kritisk stillingtagen. Alt er happy go lucky.

Omvendt er Troels Henriksen alt for kritisk ift. alt. Andre klubber, AGF, spillere, der skifter med videre. Og hans forsøg på satire falder igennem hos mig. Jeg synes egentlig, formatet er interessant, og jeg synes, han behandler nogle interessante - og følsomme - emner. Jeg kan f.eks. godt lide, at han giver en kritisk vinkel på PMs skifte til Brøndby eller spekulerer i, om Links skifter. Men som så mange andre synes jeg, det kammer over med den hånlige tilgang (Peter Mortensen, Link vil ikke betale skat med videre). Jeg tror personligt, han skal tone voldsomt ned for den del, hvis hans podcast skal være bæredygtig.
meget enig i den sidste del om Troels Henriksen, specielt det med Links - der gik der lidt for meget Pittelkow i den for min smag.
Ogsaa den der insisteren paa at kalde Paddy for Peter, det bliver bare dumt.
Jeg kom til at taenke paa Victor Fischer, og hans "her i Horsens" kommentar, den gjorde baade ondt, men med tilpas distance synes jeg faktisk det var vildt sjovt, den ene gang.
Det er ikke sjovt naar Troels H insisterer paa at Kalde Paddy for Peter, det virker som om han proever at skabe et ogenave, men det falder helt til jorden i min bog.

Det kan vaere jeg skal proeve at give Snittet endnu en chance, jeg synes de snøvler lidt for meget.
Generelt kan jeg godt lide podcast hvor jeg synes jeg laerer noget, i forhold til nyheder og nuancer bliver behovet daekket herinde
 
Jeg holder også meget af Hvid Røg, men udover at være fans af klubben er de også meget tæt involveret i den og er vel en slags ambassadører, som bliver brugt af klubben i forskellige sammenhænge. Så det er jo ikke den kritiske tilgang til JN og CV man skal høre den for.
Ikke et ondt ord om podcasten, der er god og underholdende. Lytter altid, når vi har vundet. Men det undrer mig, at JP vil stå som afsender på en podcast, der sommetider kan ligne AGF's kommunikationsafdelings forlængede arm. Sidste afsnit fik værterne endda hver især en gave til 699 kroner af Lars Fournais. Det tror jeg ikke, at JP's fastansatte journalister får lov at takke ja til:)

Ogsaa den der insisteren paa at kalde Paddy for Peter, det bliver bare dumt.

Især fordi apostlen og kirkegrundlæggeren Peter altså ikke er symbol på forrædderi. Hvorfor tror, Troels Henriksen, at den store kirke i Rom hedder Peterskirken?
 
Ikke et ondt ord om podcasten, der er god og underholdende. Lytter altid, når vi har vundet. Men det undrer mig, at JP vil stå som afsender på en podcast, der sommetider kan ligne AGF's kommunikationsafdelings forlængede arm.

Den præsenterer sig jo heller ikke som andet (end en fanpodcast). Det ville først være et problem, hvis JP stod som afsender af en postuleret kritisk podcast om et givent emne, der så slet ikke var kritisk i virkeligheden.

Der er streetcred i Hvid Røg. Og en glimrende podcast.
 
Egentlig appellerede jeg bare til, at give Tingager en chance for at vise hvad han kan, ovenpå skaden og den lange kamppause, inden vi starter alle de spekulationer du bragte op. Men jeg ved godt, at det er agurketid.

Det var svært for ham at spille sig tilbage i kampform, fordi der var vildt vigtige kampe hele tiden og Dalsgaard gjorde det ret godt. Men jeg tror at han kommer tilbage på højt niveau, for han var pissegod før skaden. Ok?
Og så er det også som om, alle har glemt, at han altså sluttede med en diskret masterclass hjemme mod VFF:

- 69 berøringer på 63 min.
- 100 % præcise afl. i alt
- 100 % præcise lange afleveringer
- 100 % vellykkede driblinger
- 100 % vundne dueller

(Han var i øvrigt også glimrende i sin eneste anden start siden skaden, ude mod VFF).
 
Og så er det også som om, alle har glemt, at han altså sluttede med en diskret masterclass hjemme mod VFF:

- 69 berøringer på 63 min.
- 100 % præcise afl. i alt
- 100 % præcise lange afleveringer
- 100 % vellykkede driblinger
- 100 % vundne dueller

(Han var i øvrigt også glimrende i sin eneste anden start siden skaden, ude mod VFF).
heg har en teori om at det mål han var skyld i mod fcn, gør vi tænker noget mere negativt om ham end vi egentlig burde, ja det var en fejl, men det var jo bare en fejlbedømmelse af højden på en bold med 1 cm eller 2, som beklageligvis resulterede i et mål, det fortælle ikke ret meget om niveau, men havde stor effekt på kampen og vores erindringer om det
 
heg har en teori om at det mål han var skyld i mod fcn, gør vi tænker noget mere negativt om ham end vi egentlig burde, ja det var en fejl, men det var jo bare en fejlbedømmelse af højden på en bold med 1 cm eller 2, som beklageligvis resulterede i et mål, det fortælle ikke ret meget om niveau, men havde stor effekt på kampen og vores erindringer om det
Det er jeg for så vidt enig i. Men det var også hans egen fejlaflevering op i banen, der satte ham i forlegenhed.
Stod han i øvrigt ikke også lidt svagt i billedet kampen inden? Eller husker jeg forkert? Jeg kan alene huske følelsen af "ikke igen, Tingager!" efterfulgt af en nagende tvivl, om han ville kunne komme tilbage på niveau.

Det er i øvrigt ubestrideligt, at han netop gav masterclass i forsvarsspil i sidste runde. Jeg kan bare ikke finde ud af, om det var på en billig baggrund fordi Viborg var gået på ferie, eller om vi bare var SÅ gode den dag. Det står stadig som en af de sjoveste kampe jeg har set: 0 nerver, ren fryd og mål i størrelsesorden Tennis.
 
Det er jeg for så vidt enig i. Men det var også hans egen fejlaflevering op i banen, der satte ham i forlegenhed.
Stod han i øvrigt ikke også lidt svagt i billedet kampen inden? Eller husker jeg forkert? Jeg kan alene huske følelsen af "ikke igen, Tingager!" efterfulgt af en nagende tvivl, om han ville kunne komme tilbage på niveau.

Det er i øvrigt ubestrideligt, at han netop gav masterclass i forsvarsspil i sidste runde. Jeg kan bare ikke finde ud af, om det var på en billig baggrund fordi Viborg var gået på ferie, eller om vi bare var SÅ gode den dag. Det står stadig som en af de sjoveste kampe jeg har set: 0 nerver, ren fryd og mål i størrelsesorden Tennis.
Utroligt enig i det sidste! Glemmer den sgu aldrig. Det kan man jo så samtidig sige om hele den uvirkelige uge...

Ift. mulig billig baggrund: VFF havde da objektivt masser at spille for i den kamp? Det er bare som om, vores offensive spil egner sig vældig godt til at sætte dem til vægs i sidste ende lige for tiden, selv i meget lige kampe. Det er jo ikke fordi, Viborg generelt savner kvalitet.
 
Utroligt enig i det sidste! Glemmer den sgu aldrig. Det kan man jo så samtidig sige om hele den uvirkelige uge...

Ift. mulig billig baggrund: VFF havde da objektivt masser at spille for i den kamp? Det er bare som om, vores offensive spil egner sig vældig godt til at sætte dem til vægs i sidste ende lige for tiden, selv i meget lige kampe. Det er jo ikke fordi, Viborg generelt savner kvalitet.
viborg havde ALT at spille for den kamp, klubbens første medaljer. i løbet af andet halvleg havde de nok givet op, men første halvleg og starten af andet tror jeg er en fin baggrund.

mindes også at mediano eksperterne var overrasket over agf's høje niveau, og ikke over VFF's dårlige
 
Utroligt enig i det sidste! Glemmer den sgu aldrig. Det kan man jo så samtidig sige om hele den uvirkelige uge...
Fra d. 10-17 maj...når jeg tænker på den uge kan jeg ikke holde op med at smile henført. Heldigvis ved min hustru godt, at det er AGF og ikke en eller anden frille, der får mig til at se så glad ud en tilfældig onsdag aften. 😂
Nogen gange skal jeg stadig knibe mig i armen og når medier refererer til AGF som "de danske mestre" el.lign. så er jeg lige ved at falde ned fra stolen.
 

Latest posts

Back
Top