New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

  • Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 124K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Jeg synes ubetinget, af Det Hvide Snit er den bedste AGF podcast, jeg lytter til. Den er relativt objektiv og de har indsigter fra deres dagligdag i klubben. Og så kan jeg godt lide formatet, efter jeg vendere mig til det.

Hvid Røg er jeg ikke specielt stor fan af. Jeg kan sagtens se, hvad den byder, og jeg kan sagtens følge, hvorfor mange foretrækker den. Men den handler alt for lidt om AGF og for meget om alt det udenom til min smag. Til tider finder jeg den også sjov, men det er virkeligt sjældent, at jeg lytter et afsnit helt igennem. Jeg synes, afsnittene er for lange, og jeg savner et gram at kritisk stillingtagen. Alt er happy go lucky.

Omvendt er Troels Henriksen alt for kritisk ift. alt. Andre klubber, AGF, spillere, der skifter med videre. Og hans forsøg på satire falder igennem hos mig. Jeg synes egentlig, formatet er interessant, og jeg synes, han behandler nogle interessante - og følsomme - emner. Jeg kan f.eks. godt lide, at han giver en kritisk vinkel på PMs skifte til Brøndby eller spekulerer i, om Links skifter. Men som så mange andre synes jeg, det kammer over med den hånlige tilgang (Peter Mortensen, Link vil ikke betale skat med videre). Jeg tror personligt, han skal tone voldsomt ned for den del, hvis hans podcast skal være bæredygtig.
Enig - Troels Henriksen skal virkelig stramme op , jeg hørte den i starten men jeg gider ikke bruge mere tid på den podcast.
 
Jeg synes ubetinget, af Det Hvide Snit er den bedste AGF podcast, jeg lytter til. Den er relativt objektiv og de har indsigter fra deres dagligdag i klubben. Og så kan jeg godt lide formatet, efter jeg vendere mig til det.

Hvid Røg er jeg ikke specielt stor fan af. Jeg kan sagtens se, hvad den byder, og jeg kan sagtens følge, hvorfor mange foretrækker den. Men den handler alt for lidt om AGF og for meget om alt det udenom til min smag. Til tider finder jeg den også sjov, men det er virkeligt sjældent, at jeg lytter et afsnit helt igennem. Jeg synes, afsnittene er for lange, og jeg savner et gram at kritisk stillingtagen. Alt er happy go lucky.

Omvendt er Troels Henriksen alt for kritisk ift. alt. Andre klubber, AGF, spillere, der skifter med videre. Og hans forsøg på satire falder igennem hos mig. Jeg synes egentlig, formatet er interessant, og jeg synes, han behandler nogle interessante - og følsomme - emner. Jeg kan f.eks. godt lide, at han giver en kritisk vinkel på PMs skifte til Brøndby eller spekulerer i, om Links skifter. Men som så mange andre synes jeg, det kammer over med den hånlige tilgang (Peter Mortensen, Link vil ikke betale skat med videre). Jeg tror personligt, han skal tone voldsomt ned for den del, hvis hans podcast skal være bæredygtig.
meget enig i den sidste del om Troels Henriksen, specielt det med Links - der gik der lidt for meget Pittelkow i den for min smag.
Ogsaa den der insisteren paa at kalde Paddy for Peter, det bliver bare dumt.
Jeg kom til at taenke paa Victor Fischer, og hans "her i Horsens" kommentar, den gjorde baade ondt, men med tilpas distance synes jeg faktisk det var vildt sjovt, den ene gang.
Det er ikke sjovt naar Troels H insisterer paa at Kalde Paddy for Peter, det virker som om han proever at skabe et ogenave, men det falder helt til jorden i min bog.

Det kan vaere jeg skal proeve at give Snittet endnu en chance, jeg synes de snøvler lidt for meget.
Generelt kan jeg godt lide podcast hvor jeg synes jeg laerer noget, i forhold til nyheder og nuancer bliver behovet daekket herinde
 
Jeg holder også meget af Hvid Røg, men udover at være fans af klubben er de også meget tæt involveret i den og er vel en slags ambassadører, som bliver brugt af klubben i forskellige sammenhænge. Så det er jo ikke den kritiske tilgang til JN og CV man skal høre den for.
Ikke et ondt ord om podcasten, der er god og underholdende. Lytter altid, når vi har vundet. Men det undrer mig, at JP vil stå som afsender på en podcast, der sommetider kan ligne AGF's kommunikationsafdelings forlængede arm. Sidste afsnit fik værterne endda hver især en gave til 699 kroner af Lars Fournais. Det tror jeg ikke, at JP's fastansatte journalister får lov at takke ja til:)

Ogsaa den der insisteren paa at kalde Paddy for Peter, det bliver bare dumt.

Især fordi apostlen og kirkegrundlæggeren Peter altså ikke er symbol på forrædderi. Hvorfor tror, Troels Henriksen, at den store kirke i Rom hedder Peterskirken?
 

Latest posts

Back
Top