VI har fået 40 broncemedaljer de sidste to gange vi blev nr. 3. Jeg er sikker på de bruger de samme kriterier denne gang. Ingen skal føles sig forfordelt.
VI har fået 40 broncemedaljer de sidste to gange vi blev nr. 3. Jeg er sikker på de bruger de samme kriterier denne gang. Ingen skal føles sig forfordelt.
Sikkert ikke. Jeg er også sikker på, at spillerne ikke sætter samme ære i bronze som guld.
Personligt, så synes jeg alle der har bidraget skal anderkendes. Det er både på et fodboldhold og med andre ting. Vi var aldrig blevet mestre uden Mads Emil, eller James Bogere.
Sikkert ikke. Jeg er også sikker på, at spillerne ikke sætter samme ære i bronze som guld.
Personligt, så synes jeg alle der har bidraget skal anderkendes. Det er både på et fodboldhold og med andre ting. Vi var aldrig blevet mestre uden Mads Emil, eller James Bogere.
Jeg faldt lige over en fin video om sæsonslutningen fra en lille ny kanal (lader det til..).
Jeg er ikke helt sikker på om den hører til her i denne tråd for at være helt ærlig, men ellers må i endelig flytte den. Den fortjener bare at blive set.
Rigtig mange af de andre klubber annoncerer spillere, som forlader dem. Vi har ikke hørt noget endnu, men det må jo næsten komme snart (i hvert fald et par stykker af dem). Jeg er virkelig spændt !
Hvis livet som AGF-fan kun handlede om den næste sportslige sejr, ville det være meningsløst, skriver Politikens Mads Zacho Teglskov i dette essay. Som AGF’er har han udøvet en noget langstrakt øvelse i håndteringen af modgang.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.