New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 64K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Jeg tror Poulsen har bedt dem om at lave ét eller andet på deres fridag. En tur med ungerne eller noget. Væk fra at kigge på stillingen på telefonen.

Hørte/læste et sted, at spillerne har fri tirsdag og onsdag i denne uge. Så derfor tænker jeg ikke, at Beijmo har haft behov for at spørge om lov til at bruge sine fridage i London.
Det ene udelukker ikke det andet her :)
Uanset er det sgu nok meget fornuftigt, at komme lidt væk fra trummerummen og væk fra den anspændte stemning, der hersker i og omkring Århus pt...
Eller: JEG er kronisk anspændt. Hvad med jer? :ROFLMAO:

Nu skal der ikke pustes til forventningerne - det hjælper andre gerne med :oops:

Heldigvis lyder den unge mand meget fornuftig og afklaret. Han tror på sig selv men lyder ikke som en der forventer det kommer af sig selv. Glæder mig til at følge ham og håber virkelig vi kan få potentialet forløst🙏 Han ligner en der kender vejen mod målet og har evnerne til at putte dem ind.

Det ene udelukker ikke det andet her :)
Uanset er det sgu nok meget fornuftigt, at komme lidt væk fra trummerummen og væk fra den anspændte stemning, der hersker i og omkring Århus pt...
Eller: JEG er kronisk anspændt. Hvad med jer? :ROFLMAO:

Jeg har det ad helvedes til. Virkeligt anspændt, men på en god måde. Jeg har svært ved at koncentrere mig, men jeg har en tro på tingene. Jeg er glad helt ned i maven, men alligevel kan jeg ikke være i mig selv.

Inden seneste runde havde jeg affundet mig med, at løbet nok var kørt. Det gav en underlig ro indeni. Jeg slukkede for bilradioen, da Sønderjyske udlignede til 1-1 og var helt rolig. Ikke fordi, jeg ikke ville høre resten, men fordi jeg fandt en parkeringsplads. Jeg var nærmest ikke engang ærgerlig. Mere bare glad for, at roen nu endelig kunne indfinde sig helt. Løbet var kørt, sølv er også flot, stadig et skridt fremad, det er også vores identitet at være lige-ved-og-næsten.

Så opdagede jeg, at der havde været Bogereservice. Og siden Viborgservice har det bare boblet i maven.

Hørte/læste et sted, at spillerne har fri tirsdag og onsdag i denne uge. Så derfor tænker jeg ikke, at Beijmo har haft behov for at spørge om lov til at bruge sine fridage i London.

Nej, klubben må da være ret glad for ham.
En rigtig stræber, der allerede er begyndt at scoute på næste sæsons modstandere.

Jeg har det ad helvedes til. Virkeligt anspændt, men på en god måde. Jeg har svært ved at koncentrere mig, men jeg har en tro på tingene. Jeg er glad helt ned i maven, men alligevel kan jeg ikke være i mig selv.

Inden seneste runde havde jeg affundet mig med, at løbet nok var kørt. Det gav en underlig ro indeni. Jeg slukkede for bilradioen, da Sønderjyske udlignede til 1-1 og var helt rolig. Ikke fordi, jeg ikke ville høre resten, men fordi jeg fandt en parkeringsplads. Jeg var nærmest ikke engang ærgerlig. Mere bare glad for, at roen nu endelig kunne indfinde sig helt. Løbet var kørt, sølv er også flot, stadig et skridt fremad, det er også vores identitet at være lige-ved-og-næsten.

Så opdagede jeg, at der havde været Bogereservice. Og siden Viborgservice har det bare boblet i maven.
Lige nu…og det kan ændre sig hen mod fredag 😎
Så tror jeg faktisk VFF vinder over SJF.
Det betyder at FCN helst skal vinde og jeg tror de tager point fra FCM.
Og så tror jeg faktisk også vi slår BIF, da de så ikke har noget at spille for.

Dermed - alle I dejlige MEDLØBERE OG RIGTIGE FANS 😂🥳 - kan vi lade propperne springe 🍾

Lige nu…og det kan ændre sig hen mod fredag 😎
Så tror jeg faktisk VFF vinder over SJF.
Det betyder at FCN helst skal vinde og jeg tror de tager point fra FCM.
Og så tror jeg faktisk også vi slår BIF, da de så ikke har noget at spille for.

Dermed - alle I dejlige MEDLØBERE OG RIGTIGE FANS 😂🥳 - kan vi lade propperne springe 🍾
FCN har under alle omstændigheder brug for et resultat på søndag. Jeg tror at det er bedre for os, at Viborg ikke slår SJE, så deres eneste motivation til sidste runde bliver at FCM ikke skal blive mestre.

FCN har under alle omstændigheder brug for et resultat på søndag. Jeg tror at det er bedre for os, at Viborg ikke slår SJE, så deres eneste motivation til sidste runde bliver at FCM ikke skal blive mestre.

Hvis bare FCN tager point fra FCM og vi slår Brøndby, så kan det være relativt ligegyldigt, hvad Viborgs motivation er i den sidste runde. Men jeg er enig i din logik.

Latest posts

Back