New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 922
  • Views Views: Views 54K
Fin artikel på ksdh.dk om Janni Serra. Åbenhjertig fyr, hvis nuværende tilstand siger meget om truppen og kulturen:

Og hvem elsker ikke:

– Jeg prøver at komme så meget som muligt i byen, for jeg elsker viben, og alle mine venner, der besøger mig siger altid, at de elsker Aarhus og vil tilbage hurtigst muligt. Det er gode tider, siger Janni Serra.

:)

/Werrah

PS: han skal huske at invitere vennerne til pinse....

Den er låst, så jeg kan ikke læse den…

Flere forhold omkring selve stadion og adgangsvejene dertil gør at der ikke kan spilles uefa-bold i Vejlby.
Der remses alternativerne op....Randers, Silkeborg, Horsens, Herning og Viborg kommer man ind på...ud fra det "fører" Randers som jeg tolker det. Men kan ikke lade sig gøre hvis Randers vinder cirkus-kampen....follow next episode in SOAP!
PS: Esbjerg og Odense nævnes ikke....ud fra artiklen vil jeg mene, der tolkes at være for langt ikke mindst qua der spilles en hverdagsaften

Flere forhold omkring selve stadion og adgangsvejene dertil gør at der ikke kan spilles uefa-bold i Vejlby.
Der remses alternativerne op....Randers, Silkeborg, Horsens, Herning og Viborg kommer man ind på...ud fra det "fører" Randers som jeg tolker det. Men kan ikke lade sig gøre hvis Randers vinder cirkus-kampen....follow next episode in SOAP!
PS: Esbjerg og Odense nævnes ikke....ud fra artiklen vil jeg mene, der tolkes at være for langt ikke mindst qua der spilles en hverdagsaften
Randers, viborg og Horsens er imo de 3 mest attraktive.
Horsens ligger lidt træls mht offentlig transport, hvorimod randers og viborg ligger dejlig tæt på deres togstationer. Alle 3 har dog ulempen at have lav kapacitet for tilskuere, der kan jo ikke være flere end på Temu park vejlby.

syntes egentlig Ob's stadion ville være bedst selvom der er lidt langt. InterCity lyntog tager ikke super lang tid om at køre til odense, og så stopper letbanen lige ved siden af Odense stadion. For kontekst så tager det med tog ca 30m til Randers, 1 time til viborg, og 1 timer og 40 minutter til Odense.

Herning er lige så langt væk som odense med offentlig transport samt sværer at komme fra herning st til stadion, uden at de har plads til mærkbart flere end randers og viborg.
Silkeborg er noget plastik pis.

det kan selvfølgelig være at jeg overvurdere hvor mange der vil tage til AGF europa kval kampe og de 10k pladser på de nærmere stadions er tilstrækkelig

Randers må vinde stort på alle trafikale overvejelser. De 500 siddende der kan være ekstra i Viborg, gør ikke udslaget.
Med mindre der er en markant økonomisk forskel i leje, så kan jeg ikke se at det ikke skulle være Randers.

Odense kan komme i spil, hvis vi skulle nå et et gruppespil og nogle tungere modstandere.
Der kan man trods alt have omkring 4000 flere siddende.

Randers må vinde stort på alle trafikale overvejelser. De 500 siddende der kan være ekstra i Viborg, gør ikke udslaget.
Med mindre der er en markant økonomisk forskel i leje, så kan jeg ikke se at det ikke skulle være Randers.

Odense kan komme i spil, hvis vi skulle nå et et gruppespil og nogle tungere modstandere.
Der kan man trods alt have omkring 4000 flere siddende.
nu ved jeg ikke hvordan situationen er for folk i bil, men offentlig transport er forskellen kun 30minutter, gang fra station til stadion er meget sammenligneligt. gør det så stor en forskel?

jeg er ikke så god til at bedømme det, jeg pendlede fra ringkøbing til aarhus hver dag i 3 måneder med bus i de sidste 3 måneder af sidste år. alt under den 2 timer og 3 kvaters tur føles kort for mig :ROFLMAO:

nu ved jeg ikke hvordan situationen er for folk i bil, men offentlig transport er forskellen kun 30minutter, gang fra station til stadion er meget sammenligneligt. gør det så stor en forskel?

jeg er ikke så god til at bedømme det, jeg pendlede fra ringkøbing til aarhus hver dag i 3 måneder med bus i de sidste 3 måneder af sidste år. alt under den 2 timer og 3 kvaters tur føles kort for mig :ROFLMAO:
Europæiske kampe spilles jo på hverdagsaftener, så tænker at en halv times forskel i transport hver vej, spiller en ret stor rolle.

Ksdh.dk har også været til træning:

Samme nyheder som andre, og jo gode nyheder - men det bekymrer mig bare en lille, bitte, bitte smule, at Links slet ikke nævnes af nogen. Formet som man er af mange års under-informering fra klubbens side ift. skader bliver man lidt nervøs for, at der lægges et røgslør ud her. Der er så vidt jeg kan læse mig til heller ikke nogen, der har set ham træne.

Men det er nok bare mig...

/W

Aalborg og Herning har begge plads til 10.500 siddende gæster.
Viborg 10.000
Randers 9.000
Horsens 7.500
Silkeborg 6.000

Mon ikke det bliver Viborg?
Der er pænt langt til Aalborg og man ved bare, at Herning vil trække tiden til sidste sekund og så tage en latterlig overpris for leje af deres stadion.

Der er vist reelt kun 9500 pladser i Viborg.
Uanset, tror jeg ikke 1000 pladser vipper fordelen over til Viborg, når man kan tage offentlig transport til Randers på 30 minutter og E45 på cirka det samme i bil.
Begge dele tager det dobbelte til Viborg

Randers har tidligere brugt Aarhus Stadion til Europæisk, så nu må de "betale" tilbage

Men det er nok bare mig...
Næh, det er ikke bare dig.
Omvendt noterer jeg mig, at JP åbenhjertigt nævner at Solbakken ikke er i spil til søndag, at Tingair kan starte, men formodentlig ikke slutte kampen og Polle er godt på vej. Han nævner slet ikke Links. Det kan både betyde at Links er helt ude af billedet en rum tid, eller at han blev skiftet ud tidsnok i søndags, til at det netop ikke er et problem.
Jeg ved det ikke, men jeg ved godt hvad jeg håber.

Latest posts

Back