New posts

ARKIVERET Artikler om spillerne og klubben 2025

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 97K
Status
Not open for further replies.
Det er lidt sjovt at høre et par lokale podcast-boys (som gør det pissegodt, og ofte har virkelig spændende gæster) overfor det filosofiske og retoriske powerhouse der er Lykkeberg.

Jeg kan ikke komme i tanke om andre der på den måde kan synge et heltekvad om Nikolaj Poulsen og både lyde prollet og dybt intellektuel.

Jeg elsker at høre på Lykkeberg og jeg elsker meget højt at høre ham tale om GF og Aarhus.
Han tabte mig i starten men det var sikkert nogle af de filosofiske tanker😂 Har i dag forsøgt at fortsætte podcasten og ja - sikke nogle heltekvad over både nuværende og hedengangne spillere. Måske jeg hører den færdig senere men han har ikke helt vundet mig

Bech’s mål mod FCM blev rundes mål. Jeg synes personligt Claesson’s mål var bedre, men man klager aldrig over lidt succes til GF’ere 😊
Jeg tror den vinder på Mads Bech’s ansigtsudtryk da det går op for ham hvor utilstrækkelig en forsvarsspiller han er - Den faktor havde Claesson’s mål ikke. :)

Tak for den mindre subtile sviner 😄. Måske er der også en politisk bias et sted?
Jeg glemte i øvrigt Mogens Lykketoft på min liste.
Fra mig? Det var bestemt ikke meningen i så fald. Det beklager jeg. :)

Edit: Hvis det var det om at være vågen skal du mest læse det som en sviner til mig selv. Jeg skal læse ham flere gange før jeg helt forstår hvad han mener. Det var bestemt ikke møntet på dig. Måske har du i virkeligheden forstået ham bedre end mig og det er derfor du ser anderledes på ham :)

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back