New posts

Artikler om El Cambio Academy

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 526
  • Views Views: Views 41K
Artikler om El Cambio Academy

Så kører JP den 3 artikel omkring "problemerne" ved el cambio.

Denne artikel er stort set bygget på én mands ord. En lokal træner som føler at han blev presset ud af Thomas Thor, og at det var unfair. Ingen beviser på noget, bare en artikel bygget på en sur mand.

Kan slet ikke se det store i den artikkel.. Ham Ibrahim har startet noget op lokal. Thomas Thor kommer ind, og investere. Vil selvfølgelig have noget igen på sigt, og ændre nogle ting. Så bliver de uvenner over navnet og rettighederne derpå. Og går så hver til sit, med en bodeling hvor Thomas Thor køber ham ud, og alle er glade.

Ibrahim mener så projektet er gået væk fra det han startede med det skulle være - men han har vel også mindre at skulle have sagt når der kommer en og investere i projektet.

Derudover så kan Thomas Thor godt mene han har skabt det fra bunden, hvis han mener bunden er det som Ibrahim havde lavet (ikke meget, men få spillere og adgang til skole (stor repsekt for det)), og så til det professionelle talent setup i dag.
- Derudover så repsket for en 18-19 årig Ugander der har lavet det, som Ibrahim trods alt havde. (32 i dag, startet op som 18 årig ud fra tidslinjen)

Selv når jeg fjerner mit AGF-hjerte kan jeg virkeligt ikke se det store i de tre historier.

Den eneste semirygende pistol er sammenfaldet af to fødselsdage blandt de fire spillere vi har hentet / sat i forbindelse med. Her stoler jeg på de mange Afrika-kendere der siger at fødselsdage er noget arbitrært på de kanter.

Jeg ville være meget mere bekymret hvis Hamza og Bogere var kommet herop og lignet nogen på 24, mens El Combio påstod at de var 18.

Ville disse historier være blevet trykt hvis det var Sønderjyske frem for AGF ?

Så kører JP den 3 artikel omkring "problemerne" ved el cambio.

Denne artikel er stort set bygget på én mands ord. En lokal træner som føler at han blev presset ud af Thomas Thor, og at det var unfair. Ingen beviser på noget, bare en artikel bygget på en sur mand.
Der er et hul i mediedækningen af AGF efter Stiften er stoppet med alle deres angreb. Godt at se at JP tager stafetten op, ellers ville det jo være for nemt at være AGF.

Nogle gange tænker jeg, at vi burde indføre FCM/N-testen i stil med jødetesten: hvordan ville forum reagere på samme artikel, hvis den handlede om et af deres akademier?

Jeg har ikke adgang til at læse de historier, der skrives nu, og aner ikke, hvad der er op og ned, men hvis der er det mindste om det med alderssnyderiet, forventer jeg, AGF undersøger det til bunds og tager det meget alvorligt og lægger sig fladt ned og rydder helt op ved at sikre, at det umuligt kan ske igen.

Der er imø. lidt en fan-tendens til, at vi i AGF løfter folk fra svære kår og danner hele mennesker, mens FCM/N handler slaver, og uden at være inde i evt. forskelle mellem metoderne, så brander AGF sig ca. ligesom de to andre, hverken mere eller mindre helligt. Udefra set ser det ca. lige (u)helligt ud.

Jeg er i øvrigt (med mit meget begrænsede kendskab) ikke sådan fra hoften stor modstander af nogle af modellerne, men det kan være, jeg bare ikke ved nok 🙂
Jeg synes nu at AGF adskiller sig fra de to andre, ved fra start at have f.eks. kvindefodbolden med også, der investeres meget i den del, selvom der ikke er udsigt til at kunne tjene penge på transfers fra AGF Q.

Latest posts

Back