New posts

Artikler om El Cambio Academy

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 491
  • Views Views: Views 39K
Artikler om El Cambio Academy
De kunne godt have skrevet "temporary" om stadion, til gengæld er det herligt at de har vores Atlantic Cup-triumfer med :)

Bortset fra det lyder det da også som om Borgere måske kan få lidt spilletid. Det vil måske heller ikke kun handle om den turnering men med tanke på at han kan blive en profil for holdet i fremtiden.

Håber satme godt nok at Bogere er en mand (knægt) af sit ord!
Med A-landsholdsdebut som 17-årig og klubber som Ajax og Man Utd. ude med snøren, så kan jeg ikke fortænke ham i, hvis han blev fristet over evne... jeg tror så oprigtigt på, at Ajax er den eneste, af de klubber, der har været nævnt, som ville kunne være en bedre klub at komme til end AGF. Jeg byder på, han vil have ret kort til spilletid i Århus, og dét i en liga, som faktisk ikke er så frygteligt langt fra Æresdivisionen (altså midten og bunden, Ajax, PSV, Feyenoord og til dels AZ, er ret stærke).

Håber satme godt nok at Bogere er en mand (knægt) af sit ord!

Jeg er ikke længere nervøs. Det vil sætte ham selv i et dårligt lys at løbe fra en aftale og det vil være skidt for hele ECA projektet. Læg dertil jeg oprigtig tror på, ECA spillerne føler en stor loyalitet overfor akademiet og sikkert også overfor AGF, som har givet dem bedre trænere, træningsforhold, faciliteter og en formsmag på at være en del af en professionel klub.
Men med mindre der foreligger en ubrydelig aftale er risikoen vel altid til stede.

Alene reaktionerne fra de 2 spillere fortæller hvor meget AGF aftalen betyder for dem. Det bliver godt, ræddi godt.

Jeg er ikke længere nervøs. Det vil sætte ham selv i et dårligt lys at løbe fra en aftale og det vil være skidt for hele ECA projektet. Læg dertil jeg oprigtig tror på, ECA spillerne føler en stor loyalitet overfor akademiet og sikkert også overfor AGF, som har givet dem bedre trænere, træningsforhold, faciliteter og en formsmag på at være en del af en professionel klub.
Men med mindre der foreligger en ubrydelig aftale er risikoen vel altid til stede.

Alene reaktionerne fra de 2 spillere fortæller hvor meget AGF aftalen betyder for dem. Det bliver godt, ræddi godt.
Meget enig, hvilket jeg også svarede dig for nogle dage siden. Hvor jeg sammenlignede det med Yierenki forlængelsen.

Dertil kommer jo, at AGF er et børsnoteret selskab. De kan ikke melde en kontrakt ud, hvis den ikke er sikker.

Ja, mon ikke man er meget sikre når man har meldt ud at de kommer. Det er også vigtigt for El Cambio, der har interesse i at de tager til AGF specifikt. Det betyder formentlig også en del at de allerede har været heroppe og kan komme to - og så er der forbindelsen til Gift, der godt nok sendte en hilsen specifikt til Hamza, men den slags er også ekstremt meget værd. Hvis det teknisk set kan lade sig gøre at komme ind og snuppe Bogere ved at tilbyde ham en hel masse lige inden han skriver under med AGF er det klart at flere penge har noget magt, men personligt og sportsligt kan jeg ikke se det kan være bedre for dem andre steder, så det skal være så meget at det virker bedst selvom det er kortsigtet. Men er det overhovedet muligt? De har vel en kontrakt med El Cambio, der så skal tilbydes så mange penge at det er værd at ofre det samarbejde man er i gang med.

Jeg er som sådan heller ikke nervøs - det ramte mig bare lige, at debut på A-landsholdet som 17-årig sågu er noget af en milepæl...

Jeg er som sådan heller ikke nervøs - det ramte mig bare lige, at debut på A-landsholdet som 17-årig sågu er noget af en milepæl...
For et lang som, selvom infrastrukturen ikke er så udviklet, trods alt har 50 mio indbyggere og nu skal spille AFCON.

Første kamp i øvrigt tirsdag den 23. kl 20:00 mod Tunesien, så man skal lige være færdig med eventuelle forberedelser til dagen efter ;)
Hvis man i øvrigt kan finde et sted at se den.

Det kan AGF sagtens. Det er ikke 2 aftaler som påvirker aktiekursen.
Det er ikke korrekt. Man må som børsnoteret selskab ikke offentliggøre urigtige oplysninger.

Som børsnoteret selskab har man altid oplysnings- og sandhedspligt. Ligesom kommunikation skal være klar, præcis og korrekt.

Iflg MAR, så kræver markedsmanipulation ikke faktisk kurspåvirkning

Uformel kommunikation kan faktisk også være omfattet.

For et land som, selvom infrastrukturen ikke er så udviklet, trods alt har 50 mio indbyggere og nu skal spille AFCON.
Men Ugandas fodboldlandshold er trods alt stadig en miniput. Jeg gætter på, at det svarer til, hvis en 17-årig får debut for Letland eller Cypern. Stadig bemærkelsesværdigt. Men også kun en træningskamp. Vi må dog formode at han så er blandt de 26 udvalgte og måske endda vil kunne få minutter ved slutrunden. Det er trods alt lettere at få indhop som angriber.

Det er ikke korrekt. Man må som børsnoteret selskab ikke offentliggøre urigtige oplysninger.

Men AGF har sagt det er 2 formelle kontrakter ikke underskrevne. De aftaler kan sagtens være med betingelser eller en kattelem.
Jeg kan ikke se, der er noget at kommer efter, hvis det for mig nu utænkelige sker, at Hamza eller James springer fra.

Men AGF har sagt det er 2 formelle kontrakter ikke underskrevne. De aftaler kan sagtens være med betingelser eller en kattelem.
Jeg kan ikke se, der er noget at kommer efter, hvis det for mig nu utænkelige sker, at Hamza eller James springer fra.
De skriver bl.a “udmønter sig nu” og omtaler det også som “aftalen med James”

Overskriften hedder “Første spillere fra El Cambio på kontrakt”

Hvis der var en kattelem, som f.eks når de oplyser om mulige salg, så er jeg ret sikker på det skulle have stået mere tydeligt. Kommunikationen skal var præcis og sand.

Latest posts

Back