Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Di Stefano
Experienced member
Det ved vi jo ikke endnu.“JN fortæller at der oprindeligt var budgetteret med at Vejlby ville komme til at koste klubben 10 mio kr, men med den nye tribune, er klubbens omkostninger forbi 50 mio nu. Det er penge som går ud af spillerbudgettet, og slet ikke hvad man havde forventet at det skulle koste.”
Så skal man nok skrue ned for forventningerne til nye spillere..
Rubrikken er Stiftens journalistiske stramning. Han er kun citeret for, at de penge der bruges på Vejlby "kunne være brugt på banen".