Gamma Brewing skriver om denne øl: "Uden sammenligning vores mest populære øl - selv før den vandt i natholdets julekalender. Der er enormt meget power på med det hele. Altid frisk på lager med masser af frugtighed fra humlen. Den gemmer alkohol procenten enormt godt - så man skal lige passe på."
Ølbaren på Street Food er også second to none. Så fedt et udvalg. Få gerne en "Øl bar" i councoursen på det nye stadion. Altså det burde egentlig være simpelt. Det er jo bare en container.
Double IPA - 8.0% ABVDiscover the bold character of Big Doink, a Double IPA that packs a punch with an 8.0% ABV. Masterfully hopped with Cashmere, Columbus, Citra, and Mosaic, this brew delivers a complex profile of aromatic bliss—think vibrant citrus, ripe tropical fruits, and a hint of earthy...
Vild med Vin i Hasle sælger den også i butikken til 49 kr.. Nogle gange har man kunne finde den i Føtex. De havde den i en lang periode til 2 for 80kr. Det var et fund.
Mens alle laver IPA'er og der er serveringssteder hvor IPA'er i diverse udgaver udgør langt over halvdelen af udvalget, så konstaterer jeg at det er et modefænomen som er ved at være lidt trættende, og derfor vender jeg bare tilbage til rødderne:
Mens alle laver IPA'er og der er serveringssteder hvor IPA'er i diverse udgaver udgør langt over halvdelen af udvalget, så konstaterer jeg at det er et modefænomen som er ved at være lidt trættende, og derfor vender jeg bare tilbage til rødderne:
Hov, jeg har ikke nultolerance overfor IPA, men nultolerance overfor de steder som stort set ikke serverer meget andet. Enhver øl vil altid være bedre end ingen øl, jeg vil bare have friheden til selv at vælge, tak.
Refsvindinges Ale No. 16 lovpriste vi på Fæstningen dengang den blev kåret til Danmarks bedste øl, og vist også på et andet tidspunkt mens @Exo holdt lange taler om sin Amarone ... så vidt jeg husker
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.