New posts

Vis din yndlingsøl

• Thread starter Thread starter Nizzleroy
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 69
  • Views Views: Views 5K
Last edited:
FED TRÅD !!! AGURKETID :cool:

Meget enig med Salling23, selvom det kun er mine forældre, der stammer fra Skiveegnen.
Selv blev jeg født i det mørke vest for FCM-arena :sick:

For mig er der to slags. Den ene giver trang til søvn efter to styk, den anden er bare lækker i mange timer...

Attachments

• 0000862_hancock-gambrinus-mork_600.jpeg
    0000862_hancock-gambrinus-mork_600.jpeg
    18.1 KB · Views: 41
  • humle-50-cl.png
    humle-50-cl.png
    664.4 KB · Views: 44
Sikkert😀 overskuddet går til LGBTQ+ miljøet, så jeg drak den med ekstra tilfredshed, selvom den kostede 100kr😬

Jeg var igennem New York på bryllupsrejsen i 2019 inden turen til Mexico, og jeg var sgu i schock over priserne i New York. 15 dollars for en standard fadøl var standard. Og ja, det er over 100kr. Og det var jo ikke specialbryg eller noget.

Vi var forbi Brooklyn Brewery - og få en snack og lidt øl - og det var en fed oplevelse at drikke inde i det bryggeri-miljø. Hvis du kan nå det, og er frisk på det, så kan jeg anbefale at stå af på subway-stoppet lige inden brooklyn bridge, og så GÅ over broen oppe over bilerne, og så ned ved basen bagefter. Fed lille tur, og så er du super tæt på bryggeriet, og kan vade lige ind, og finde deres lille bar/udskænkningssted, hvor de også har bryggeri-adgang/ture mener jeg.

Jeg var igennem New York på bryllupsrejsen i 2019 inden turen til Mexico, og jeg var sgu i schock over priserne i New York. 15 dollars for en standard fadøl var standard. Og ja, det er over 100kr. Og det var jo ikke specialbryg eller noget.

Vi var forbi Brooklyn Brewery - og få en snack og lidt øl - og det var en fed oplevelse at drikke inde i det bryggeri-miljø. Hvis du kan nå det, og er frisk på det, så kan jeg anbefale at stå af på subway-stoppet lige inden brooklyn bridge, og så GÅ over broen oppe over bilerne, og så ned ved basen bagefter. Fed lille tur, og så er du super tæt på bryggeriet, og kan vade lige ind, og finde deres lille bar/udskænkningssted, hvor de også har bryggeri-adgang/ture mener jeg.
Brooklyn Brewery ligger da et pænt stykke fra Brooklyn Bridge. Vi gik over i forgårs og jeg fandt et lille lokalt mikrobryggeri da konen og ungerne ville i Primark. Så fik jeg lige halvanden time for mig selv og det var kun 8-9 dollars for en halv liter.

View attachment 2284
Solid intensitet til fornuftig pris på Street Food.
Åhhh Big Doink😍 Passer til alle lejligheder.

For satan jeg får smagt mange gode ipaer her i USA. De er virkelig gode til at have lokale bryg i alle liquor stores. Hvert sted vi overnattet er der lokale bryghuse og de laver nogle solide bryg som sælges i butikkerne. Valgmuligheder er større på landet end jeg oplevede i NY og LA. Nedenstående købte jeg i går aftes lige ude for Yosimite. Den grønne er en imperial hazy ipa på 9%. Alle tre bare utrolig lækre. Selv en lille bjerglandsby med 198 indbyggere havde en kølig beercave i liquorstoren.
9A761898-0E0A-4AFE-9564-B1DA73983B05.jpeg

what she said yes GIF by TipsyElves.com

Latest posts

Back