New posts

Transfervindue Vinter 2025/2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 316K
Status
Not open for further replies.
Det vidner om der er aktivitet og vi stadig ikke har nogle spioner eller lækkede vandrør på der neue anlæg.
2 dage tilbage..
Kom så CV !

Men aktiviteten på finnen blev jo vekslet til Knudsen - som endda blev endnu dyrere.
Chancen for en ny offensivspiller blev velsagtens MINDRE nu ift hvad vi kan klare/forsvare økonomisk..

Og især den sidste forskel - altså hvad vi KAN vs hvad vi "kan forsvare" er vigtig.

Vi KAN jo selvfølgelig godt betale SIF 10 mio, hvis det gjalt det.
Vi KAN jo selvfølgelig godt betale Tonni Adamsen 410.000kr/md som BIF har tilbudt (efter sigende) - hvis det gjalt det.

Men vi vil ikke betale Tonni Adamsen den løn. Og kan ikke forsvare det ift lønstrukturen vi pt har.
Vi kan ikke forsvare at tilbyde mere end den løn MEM blev forlænget til sidste gang tænker jeg.

Om det hedder 7,8,9, 10 mio er ikke det der gør forskellen.

Men aktiviteten på finnen blev jo vekslet til Knudsen - som endda blev endnu dyrere.
Chancen for en ny offensivspiller blev velsagtens MINDRE nu ift hvad vi kan klare/forsvare økonomisk..

Og især den sidste forskel - altså hvad vi KAN vs hvad vi "kan forsvare" er vigtig.

Vi KAN jo selvfølgelig godt betale Tonni Adamsen 410.000kr/md som BIF har tilbudt (efter sigende) - hvis det gjalt det.

Men vi vil ikke betale Tonni Adamsen den løn. Og kan ikke forsvare det ift lønstrukturen vi pt har.
Vi kan ikke forsvare at tilbyde mere end den løn MEM blev forlænget til sidste gang tænker jeg.

Som jeg læser det, så er der budt på finnen efter Knudsens ankomst

Hvad får dig til at tro, at det var enten Knudsen eller Ruoppi?

Han var på listen længe. Det kom frem for 3-4 uger siden. Måske Magnus Knudsen kom i stedet
Var vi ikke enige om Ruopi er 10'er? ('Vi' betyder jeg spurgte og du svarede). Jeg mener Knudsen er en 8'er. Jeg ser dem ikke som alternativer.

Knudsen er plug&play, med forventet højt niveau fra dag 1, men begrænset vækstpotentiale. Ruopi er højt potentiale, men også langsommere indkøring og en noget anderledes investeringscase.

Last edited:
Var vi ikke enige om Ruopi er 10'er? ('Vi' betyder jeg spurgte og du svarede). Jeg mener Knudsen er en 8'er. Jeg ser dem ikke som alternativer.

Knudsen er plug&play, med forventet højt niveau fra dag 1, men begrænset vækstpotentiale. Ruopi er højt potentiale, men også langsommere indkøring og en noget anderledes investeringscase.
Hvis du har ret, og det her du muligvis (sandsynligvis) for jeg har ikke set Ruoppi, så må man jo se på truppen.

Ruoppi ind - Arnstad bliver flyttet mere
Knudsen ind - Arnstad kun 10’er

Jeg tror ikke de to, selvom de ikke løser samme opgave, ikke kan være løsningen på samme problem

Hvis du har ret, og det her du muligvis (sandsynligvis) for jeg har ikke set Ruoppi, så må man jo se på truppen.

Ruoppi ind - Arnstad bliver flyttet mere
Knudsen ind - Arnstad kun 10’er

Jeg tror ikke de to, selvom de ikke løser samme opgave, ikke kan være løsningen på samme problem
Flere muligheder.

1) Ruopio skulle forberedes til at tage over for Arnstad og spille foråret sammen med ham (og Knudsen).

2) Man arbejdede med Øhlensläger, Jønsson og Knudsen som muligheder på midten, og Ruopio, der skulle skubbe Arnstad ned på midten

3) der ligger et vildt bud og man gør klar til at acceptere der.

Ikke at jeg helt tror på den eller helt ved om han, som type, er aktuel for AGF på nuværende tidspunkt, men jeg kunne fandme godt li hans energi!
Kunne han være Wingback, Bech eller Arnstad-suppleant?

Ruoppi er offensivspiller - 10er eller kant. Han var helt sikkert tiltænkt en rolle på sigt, hvor Arnstad og Bech rimeligvis kan være fortid i AGF.

Han er stadigt ung, og jeg tror ikke, at det var ideen, at han skulle ændre forårets idealopstilling (og fx betyde, at Arnstad flyttes), og det ser også ud til, at Mainz nu lejer ham tilbage til KuPS indtil sommer.

Ikke at jeg helt tror på den eller helt ved om han, som type, er aktuel for AGF på nuværende tidspunkt, men jeg kunne fandme godt li hans energi!
Kunne han være Wingback, Bech eller Arnstad-suppleant?

Nej tak fra min side. Jeg kan godt lide Jon Dagur, men jeg er ikke sikker på, hans temperament passer ind i truppen, hvis han skal være indskifter. Jeg synes heller ikke niveauet er så højt, at det giver mening med en lejeaftale. Og så foretrækker jeg helt generelt, at vi tænker truppen i næste sæson ind i forstærkninger i denne sæson. En lejeaftale er lige kortsigtet nok til min smag. En permanent aftale derimod!

Flere muligheder.

1) Ruopio skulle forberedes til at tage over for Arnstad og spille foråret sammen med ham (og Knudsen).

2) Man arbejdede med Øhlensläger, Jønsson og Knudsen som muligheder på midten, og Ruopio, der skulle skubbe Arnstad ned på midten

3) der ligger et vildt bud og man gør klar til at acceptere der.
Jeg tror helt bestemt 1) er det der var tanken med ham. Men jeg tror Knudsen napper dennplads i i truppen.

Jeg tror ikke man henter både Ruoppi og Knudsen

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back