Transfervindue Vinter 2025/2026
For mig er det ikke så vigtigt om vi forlænger med dem, eller ej. Det er mere den rolle de vil være tiltænkt i sæsonen 2026/2027 såfremt de bliver.På det seneste ser jeg ikke mange, som vil af med de 2, du nævner. Jeg gider ikke gå ind i endnu en PM spillemæssig diskussion men ingen kan løbe fra hans alder. Indtil videre har han overvundet al sund fornuft og så længe han stadig har en værdi på banen, så har jeg ændret min holdning fra, at han burde pensionere sig selv til at snakke forlængelse (helst til foråret).
Nogen vil gerne have en mere teknisk 6er også jeg men det har vi imo også fået i Solbakken og de 2 synes jeg, supplerer hinanden glimrende og giver JP forskellige taktiske muligheder, noget som Uwe aldrig havde på den position.
JH er bare JH en bundsolid målmand men som dog viste nogle svaghedstegn i foråret men fortsætter han efterårets niveau, giver det også mening at forlænge igen helst til foråret.
Tiden løber fra selv de bedste spillere.
Jeg synes ingen af de tre nævnte bør have så fremtrædende roller i truppen i den kommende sæson, som den de har lige pt.
Skader rammer hårdere i den alder, og for nogle falder niveau voldsomt på kort tid, så sent i karrieren.
Skal de hver især være backups og læremestre, så fint. Men har f.eks Nicolai Poulsen svært ved, at forene sig med at være vores næstbedste 6’er - efter Solbakken - og derfor spille mindre, så lever jeg også fint med, at han finder noget andet. Det samme gælder for de andre.