New posts

Transfervindue Vinter 2025/2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 315K
Status
Not open for further replies.
Transfervindue Vinter 2025/2026
Mine ord er hårde, men størsteparten er rettet mod en klub der ikke ved hvad de køber. Den del om Badji:

i) at han ikke kan ramme målet... den accepterer jeg ikke skulle være unfair, ikke uden yderligere argumenter.
ii) lav spilintelligens... det er min tolkning ud fra hvordan han bevægede sig og agerede på banen. Uwe brugte ham meget lidt og det må have en årsag. Hvis jeg har ramt forkert, er det noget andet der ligger bag. I så fald retter jeg naturligvis min kritik.

Ift det andet, har han åbenbart set så interessant ud, at han har siddet på bænken eller tribune langt det meste af sin tid i AGF.

Der var en case for at Badji blev skadet i foråret og derfor ikke kunne vise sig frem. I mine øjne ignorerer den behændigt hele efteråret, hvor han kun blev brugt let i pokalen. Og at han røg af holdet igen i foråret før han blev skadet. Men der var en case, selvom jeg ikke var overbevist.

Nu ser jeg ingen case. JP giver gerne spilletid til dem han ønsker at sluse ind. Og porten er lukket for Badji. Han kan stadig overraske, og han har haft gode momenter.

Hvem har i øvrigt spillet mest, Serra eller Badji? I fald de har spillet case samme antal minutter, som jeg gætter på, må man så heller ikke kritisere Serra? Virker JP ikke til at finde Serra mere interessant/relevant end Badji?
Jeg synes kritikken af, at Badji har lav spilintelligens virker lidt voldsomt.

Dels fordi hans - i min optik - største kvalitet er hans aflæg. Om det så er med hovedet, bryster eller benene.

Dels fordi han faktisk har vist rigtig gode evner i presspillet.

Grunden til Uwe ikke brugte ham var - tror jeg - at Patrick Mortensen spillede en vanvittigt effektiv sæson, og Tobias Bech supplerede ham ekstremt godt med hans store løbepensum.

Sidste sæson var Bech og Mortensen med i 90% af kampene

Du skrev en del relevant, jeg har plukker nedenstående.

Frem for alt vil de stjæle potentielle spilminutter fra yngre spillere, som har brug for de spilminutter for at udvikle sig - lidt ligesom at JJA ikke spiller nu, fordi vi har et ældre og bedre alternativ i Dalsgaard.
Jeg bryder mig ikke om mig selv, når jeg svarer 'Thank God!' til ovenstående citat. Men at JJA og LW har behov for at spille skal da ikke gå ud over AGF.

Vi har et ældre alternativ i Sebastian Jørgensen, men Emmery og Tchamche får løbende spilletid. Sådan vil det ikke være altid, og de rutinerede har lettere ved at få spilletid. Men så undlader man at hente for dyb dækning til de positioner med de bedste unge, så deres vej er lettere. Og med en Jønsson etc., sørger man i stedet for resten af holdet er skarpt så de unge spiller på et fungernde hold.

Det er en svær balance som det bliver interessant at se løst de kommende par vinduer.

snakken om arenstad bliver simpelthen så trættene at læse, og hvis jeg skal høre en kommentator mere sige at han var købt ind som 6er så taber jeg min besindelse.

Han var jo tydeligvis ikke tiltænkt 6'er positionen, det var bare der hvor der blev plads.

Man køber jo ikke et ungt offensivt midtbane talent på en rigtig fin hylde, for mange penge, og giver ham rygnummeret 10, for at han skal spille 6'er. it just so happened at der var en åbning der.

Jeg synes kritikken af, at Badji har lav spilintelligens virker lidt voldsomt.

Dels fordi hans - i min optik - største kvalitet er hans aflæg. Om det så er med hovedet, bryster eller benene.

Dels fordi han faktisk har vist rigtig gode evner i presspillet.

Grunden til Uwe ikke brugte ham var - tror jeg - at Patrick Mortensen spillede en vanvittigt effektiv sæson, og Tobias Bech supplerede ham ekstremt godt med hans store løbepensum.

Sidste sæson var Bech og Mortensen med i 90% af kampene

Jeg gav mit bud, andre kan være bedre ('bare ikke ret god', fx).

Jeg tror ikke på klubben satser 10-15 mio på en angriber som afløseren for PM, og så stort set ikke benytter ham, uden noget er galt - heller ikke selvom PM har spillet bedre end forventet.

Klubbens ageren viser Badji ikke opfattes som relevant. Især i denne sæson.

Kunne planen være, at man ønskede at spille ham i 25+ kampe i sæsonen for første gang i hans karriere, og så lade ham tage over for enten Poulsen eller Anderson derefter?

Kunne planen være, at han var spiller nummer 4 til en 3 mands midtbane, hvor bl.a Anderson i perioder spillede wingback?

Kunne en plan være, at se hvor han egentlig var bedst?

Bisseck blev jo henter til en stopper i en 4’er, men har siden spillet i en 5’er. Det var nok heller ikke planen fra starten.

En plan behøver jo ikke, at være at en spiller skal spille på én specifik plads fra første fløjt. Nogle spillere udvikler sig. Nogle passer bedre i relationer med andre. Tobias Bech spillede det meste af hans tid i Viborg og Tyskland som højre wing/10’er. I AGF spillede han i to sæsoner som angriber. Nu spiller han igen højre 10’er. Det er jo ikke ensbetydende med, at der ikke var en plan med ham.
Det bliver lidt konfrontstorisk og jeg foretrækker at svare mere åbent på de gode spørgsmål.

I et andet indlæg svarer jeg mere specifikt på jeg ser en god ide i at hente 'gode spillere' og så håbe de passer ind. Det er lykkedes glimrende med Arnstad, men fejlet med tre andre.

Hvis fx Bisseck ikke kunne spille i en 4-back ville det være underligt at hente ham til klubben. Eller - så ville man hente et talent og definere sin formation og spillestil efter ham. Det fungerer med nogen spillere, hvor talentet er stort nok, men man kan kun spille en formation af gangen, så det kan ikke gøres med flere på samme tid.

Jeg gav mit bud, andre kan være bedre ('bare ikke ret god', fx).

Jeg tror ikke på klubben satser 10-15 mio på en angriber som afløseren for PM, og så stort set ikke benytter ham, uden noget er galt - heller ikke selvom PM har spillet bedre end forventet.

Klubbens ageren viser Badji ikke opfattes som relevant. Især i denne sæson.
Ja der er noget galt når en spiller der har spillet i den bedste franske liga, og i Club Brügge, skifter til AGF. Men når han har spillet siden var 18 i de bedste rækker i Belgien og Frankrig, så er det ikke spilintelligensen den er gal med, den er der massevis af. Det der mangler, og det der gør at han havner i AGF, er manglende skarphed og kynisme foran mål. Hvis han havde haft det, ville han ikke være i AGF, men hvis man kan få det frem, så bliver han en kæmpe profil, fordi han har alt det andet. Spørgsmålet er dog hvordan man får det frem, og om det nogensinde kommer til at ske?

Måske er planen at leje ham ud i vintervinduet, eller at give ham et halvt år mere til at finde sig til rette i AGF, det kommer lidt an på hvordan han er som person, har han brug for tryghed for at performe, eller har han brug for at blive udfordret på et lidt lavere niveau.

Jeg er ikke klar til at opgive Badji endnu, men jeg kender heller ikke hans lønseddel, måske han skal videre, fordi han er for dyr at have siddende på bænken, eller måske tror man på at han kan blive forløst, han er trods alt kun 23 år. Mange angribere bryder først igennem i en senere alder (som f.eks. Paddy).

Ja der er noget galt når en spiller der har spillet i den bedste franske liga, og i Club Brügge, skifter til AGF. Men når han har spillet siden var 18 i de bedste rækker i Belgien og Frankrig, så er det ikke spilintelligensen den er gal med, den er der massevis af. Det der mangler, og det der gør at han havner i AGF, er manglende skarphed og kynisme foran mål. Hvis han havde haft det, ville han ikke være i AGF, men hvis man kan få det frem, så bliver han en kæmpe profil, fordi han har alt det andet. Spørgsmålet er dog hvordan man får det frem, og om det nogensinde kommer til at ske?

Måske er planen at leje ham ud i vintervinduet, eller at give ham et halvt år mere til at finde sig til rette i AGF, det kommer lidt an på hvordan han er som person, har han brug for tryghed for at performe, eller har han brug for at blive udfordret på et lidt lavere niveau.

Jeg er ikke klar til at opgive Badji endnu, men jeg kender heller ikke hans lønseddel, måske han skal videre, fordi han er for dyr at have siddende på bænken, eller måske tror man på at han kan blive forløst, han er trods alt kun 23 år. Mange angribere bryder først igennem i en senere alder (som f.eks. Paddy).
Shit.

Det er lige gået op for mig, at vi har købt den senegalesiske Jannik Pohl 🤦🏼‍♂️

Altså sidste sæson spillede Badji 566 minutter for 1.holdet. 3 mål og 4 assist. Samlet set involveret i et mål ved cirka hvert 80 minut.
I det ligger der 2 mål og 1 assist i pokalen på 210 minutter (involveret i 1 mål pr. 70 min.)
Og så 1 mål og 3 assist på 356 minutter i superligaen (involveret i 1 mål pr. 89 minut.)

Reelt set er det isoleret meget pænt.

Jeg er faktisk der hvor jeg vil holde på, at kan man holde ham skades fri, bliver han en profil i superligaen.
- Specielt i en dynamisk spillestil med bevægelige typer omkring ham.

Det tror jeg altså heller ikke altid er det der bliver argumenteret for.

Jens Jønsson som backup virker lidt skørt. Ser man helt objektivt på niveauet over de sidste 6-8 år, er Jønsson jo åbenlyst foran jævnaldrende Nicolai Poulsen (målt på bl.a landskampe og europæiske turneringer). Både Poulsen og Jønsson er transferfri til sommer, hvis man ønsker en rutineret 6’er i truppen til den tid (og det kommer nok an på Solbakkens udvikling), så skal man da skrive med den bedste af de to, hvis man har chancen.

Casper Højer er ikke for gammel, som 94’er, samme årgang som f.eks Adamsen, Junker og Uhre.

Når vi taler angribere, så er nok endog meget sandsynlig Patrick Mortensen jagter et eksotisk eventyr til sommer, nu AGF stod i vejen for det denne sommer.

Vejen til spilletid for Tchamche på 9’eren er altså ikke længere pga Serra. Vejen til spilletid for Tchamche på 9’eren skyldes niveau.

Der bliver naturligvis ikke argumenteret for JJ som backup. Der er dig blevet argumenteret for at smide JJ ind i en trup, hvor vi allerede har Tingager og Poulsen på de positioner, han spiller. I det tilfælde vil en af dem blive backup.

Jeg er også helt med på, at man også kan udskifte Poulsen med JJ.

Casper Højer er ikke for gammel i lyset af, at de andre, der spiller de positioner, han eventuelt skal spille, er relativt unge.

Junker og Uhre er - uagtet at de er samme årgang - for gamle, hvis de skal supplere Mortensen. Hvis man lader Mortensen gå, er det fint med mig at hente Junker, Uhre eller Adamsen, hvis de holder et vist niveau.

Jeg har det fint med at have få ældre, rutinerede spillere. Det tror jeg er en god ting. Jeg synes ikke, vi skal have dobbeltdækning af seniorer på nogen positioner, og jeg ser gerne, at vihar mindst en yngre spiller på alle positioner.

Mine ord er hårde, men størsteparten er rettet mod en klub der ikke ved hvad de køber. Den del om Badji:

i) at han ikke kan ramme målet... den accepterer jeg ikke skulle være unfair, ikke uden yderligere argumenter.
ii) lav spilintelligens... det er min tolkning ud fra hvordan han bevægede sig og agerede på banen. Uwe brugte ham meget lidt og det må have en årsag. Hvis jeg har ramt forkert, er det noget andet der ligger bag. I så fald retter jeg naturligvis min kritik.

Ift det andet, har han åbenbart set så interessant ud, at han har siddet på bænken eller tribune langt det meste af sin tid i AGF.

Der var en case for at Badji blev skadet i foråret og derfor ikke kunne vise sig frem. I mine øjne ignorerer den behændigt hele efteråret, hvor han kun blev brugt let i pokalen. Og at han røg af holdet igen i foråret før han blev skadet. Men der var en case, selvom jeg ikke var overbevist.

Nu ser jeg ingen case. JP giver gerne spilletid til dem han ønsker at sluse ind. Og porten er lukket for Badji. Han kan stadig overraske, og han har haft gode momenter.

Hvem har i øvrigt spillet mest, Serra eller Badji? I fald de har spillet case samme antal minutter, som jeg gætter på, må man så heller ikke kritisere Serra? Virker JP ikke til at finde Serra mere interessant/relevant end Badji?

Du insinuerer, at Badji ikke kan pisse ligeud. Det er nok mest det, jeg reagerer på.

Jeg er dog også uenig i, at Badji har demonstreret lav spilintelligens.

Det er svært at være uenig i, at han har haft svært ved at ramme målet. Det er dig også et relativt velkendt fænomen for angribere uden selvtillid, og det er svært at få selvtillid uden kampe.

Der var også en case for at PM var ganske ringe i store dele af foråret, inden Badji blev skadet. Badji gjorde det fint, de gange, han fik chancen. Han fyldte en masse, han scorede og han assisterede. Alligevel fik han ikke kontinuerlig spilletid på trods af at PM helt åbentlyst var helt væk fysisk.

Det kan selvfølgelig være fordi Badji var helt væk fra skiven til træning. Det var bare ikke de meldinger man fik fra folk, der overværede træningen.

Jeg ignorerer iøvrigt ikke hans efterår. Med til den historie hører, at Uwe krævede ekstrem høj forståelse for systemet af sine spillere, og man var meget åbne om, at Badji skulle lære det først.

Det er fuldt ud muligt, at Badji er for ringe - eller bare ikke pasningsstærk nok til JPs fodbold. Men han har aldrig fået chancen for at vise sig frem gennem kontinuerlig spilletid.

Du skrev en del relevant, jeg har plukker nedenstående.

Jeg bryder mig ikke om mig selv, når jeg svarer 'Thank God!' til ovenstående citat. Men at JJA og LW har behov for at spille skal da ikke gå ud over AGF.

Vi har et ældre alternativ i Sebastian Jørgensen, men Emmery og Tchamche får løbende spilletid. Sådan vil det ikke være altid, og de rutinerede har lettere ved at få spilletid. Men så undlader man at hente for dyb dækning til de positioner med de bedste unge, så deres vej er lettere. Og med en Jønsson etc., sørger man i stedet for resten af holdet er skarpt så de unge spiller på et fungernde hold.

Det er en svær balance som det bliver interessant at se løst de kommende par vinduer.

Jeg skriver ingen steder, at LW og JJA skal spille. Jeg skriver, at det bliver sværere for dem at få spilletid og udvikle sig, når bænken er fyldt op med bedre, mere rutinerede spillere.

Jeg er enig i, at det er fint med nogle rutinerede og erfarne spillere, de unge kan læne sig op af. Jeg synes også, vi hælder for meget til den erfarne side i trupsammensætningen pt.

Jeg kan godt lide Badji - og kan se nogle spændende kompetencer i den begrænsede empiri, der er tilgængelig. Måske kan han blive god.

Badji har dog været i AGF mere end ét år og selvom skader også spiller ind, så er det påfaldende, at han (og Serra for den sags skyld) kun får "garbage time" for tiden. Når man kun bliver skiftet ind i 85 min. i en periode, hvor førstevalget Patrick Mortensen har ramt 4 halvsløje kampe i streg, så er det perspektivløst. Hverken Badji eller Serra er reelt en del af konkurrencen i AGF. Pointen er her ikke at diskutere Paddys niveau, men hvor glad JP er for at bruge alternativerne.

Som situationen er pt. er der simpelthen for meget dødvægt i både Badji og Serra. De får for lidt spilletid i forhold til omstændighederne og for bør for alles parters bedste finde nye arbejdsgivere, hvis ikke situationen er ændret inden vinterpausen. Her er vores vurderinger af niveauet sekundære.

Jeg ved ikke om det er rigtigt, men mit indtryk er man hentede Badji som et last minute coinoffer, udelukkende fordi agenten havde ham klar, man manglede en, og Wikipedia fortalte om en topscorer ved et ungdoms-AM. Jeg tror endvidere man hurtigt fik et 'holy shit'-hvad har vi købt-øjeblik. Måske da Badji demonstrerede ikke at kunne ramme på kort afstand, hverken mål eller kumme, og samtidig en spilforståelse der nok kun var marginalt bedre end Gyamfis.
Jeg ved ikke om det er rigtigt, jeg skal nok have lidt mere konkret information før jeg helt tror på den udlægning, men under alle omstændigheder skulle det selvfølgelig gerne være et indlysende krav at man ikke køber totalt i blinde. Kan man så købe en spiller der ikke er 100% plug-and-play? Det mener jeg også sagtens man kan argumentere for, det handler om den samlede pakke og derfor om der er noget der kompenserer for at spilleren (eller taktikken) måske skal tilpasses lidt.

Jeg er også på det hold der tror at Arnstad altid var tiltænkt en rolle på den offensive del af banen og at han havde brug for tid, men der er også en fornuftig kalkule der fortæller at et tilpas stort talent, man har en særlig mulighed for at hente til en overkommelig pris, kan være værd at satse på fordi den mulige gevinst er så stor. Arnstad kunne nok også godt finde en rolle i Uwes system, vi var bare vældig godt besat på de pladser hvor han mest oplagt kunne placeres.

Gyamfi er hentet med endnu større usikkerhed, men fordi man så er udviklingspotentiale og nogle spidskompetencer man ellers ikke lige kan købe sig til. Han er yngre og derfor er der også plads til mere tilpasning og udvikling, men selvom han måske ender med at blive et tab - spændende om han slår igennem i EfB nu her efter skaden - så kan det også ende med at blive dyrt hvis man er for forsigtig med at tage sådan nogle spillere ind.

Det korte af det lange er om ikke andet at CV også må have et skud eller to i bøssen til at finde en angriber der kan afløse Paddy uden at det behøver at være en der lyder helt sikker på papiret. Hent en til vinter og rejser Paddy til sommer uden at den nye virker klar som afløser, kan man vel i værste fald leje en angriber.

Der bliver naturligvis ikke argumenteret for JJ som backup. Der er dig blevet argumenteret for at smide JJ ind i en trup, hvor vi allerede har Tingager og Poulsen på de positioner, han spiller. I det tilfælde vil en af dem blive backup.

Jeg er også helt med på, at man også kan udskifte Poulsen med JJ.

Casper Højer er ikke for gammel i lyset af, at de andre, der spiller de positioner, han eventuelt skal spille, er relativt unge.

Junker og Uhre er - uagtet at de er samme årgang - for gamle, hvis de skal supplere Mortensen. Hvis man lader Mortensen gå, er det fint med mig at hente Junker, Uhre eller Adamsen, hvis de holder et vist niveau.

Jeg har det fint med at have få ældre, rutinerede spillere. Det tror jeg er en god ting. Jeg synes ikke, vi skal have dobbeltdækning af seniorer på nogen positioner, og jeg ser gerne, at vihar mindst en yngre spiller på alle positioner.
Jeg mener også der er stor forskel på den backup rolle som Abbew og Wahlstedt har, og så den backup rolle som Rasmus Carstensen f.eks. har. Der er rotation imellem Dalsgaard, Beijmo og Carstensen, der er allerede ved at være rotation imellem Solbakken, Yakob og Poulsen, og der kommer forhåbenligt også rotation imellem Links, Kahl og en “Venstre Beijmo” når der bliver fundet sådan en (f.eks. Casper Højer).

(Jeg kunne også drømme om at Stefen Tchamche kunne indgå i rotation med Paddy og Bech på 9’er og 10’er positionerne, men det ser ud til at tage lidt mere tid)

Jeg tror dog ikke man, i den ideelle verden, vil komme til at se mange klare backup spillere i truppen, alle skal være tæt på start 11 hele tiden, og Jakob Poulsen skal have svært ved at vælge sin startopstilling, så alle holder sig på tæerne, og ikke som i sidste sæson, hvor det var alt for få spillere der fik alt for mange minutter. Hvis man kan rotere og dermed undgå de fejl der er blevet begået i de seneste sæsoner, så holder truppen sig frisk helt til sidste spillerunde, hvor det hele bliver afgjort, i stedet for at skader og træthed, ødelægger muligheden for at opnå noget.

Last edited:
Du insinuerer, at Badji ikke kan pisse ligeud. Det er nok mest det, jeg reagerer på.

Hvis det er en eufemisme for et eller andet negativt, så var det 100% ikke intenderet fra min side. Jeg legede bare med konceptet om ikke at kunne ramme, selv fra klos hold.

Edit: jeg kunne have tilføjet at Faxe kun har ramt kummen én gang i sit liv, og at Christiano rammer fra sofaen. Infantil som jeg ellers er, var det kun en kommentar om træfsikkerhed.

Der er jo ikke så meget at være uenig i, og så alligevel. AGF er 'niveauet ned', og når man kan forløse en glimrende angriber og score færst sportslig, siden økonomisk succes, på at forløse ham, er det værd at investere i.

Men - og det er den del jeg mener konstant bliver sprunget over, når man taler Badjis sag - hvorfor han man så ikke benyttet ham?

Hvorfor valgte man at spille Arnstad fast, men ikke Badji? Og hvor er rationalet i at skulle sende Badji på lavere niveau for at arbejde frem mod at forløse ham i AGF? Og hvis Uwe var så slemt, hvorfor benytter JP ham så ikke?

Hvad er det der gør at en phd i spilintelligens med så klare stærke sider (det er ikke mine ord, men ud fra hvad du skriver), men udfordring på skarpheden, bliver købt af AGF - vel vidende hvad han bringer - og så måske efter halvandet år skal lejes ud til endnu lavere niveau.

Det er ubehageligt at skrive de ting om en fodboldspiller/et menneske, jeg er sikker på han yder sit bedste og jeg håber det bedste for ham. Men dels er du ikke kendt for at lægge fingrene imellem, og dels er man nødt til at se på om indsatsen står mål med forventet/realistisk gevinst.

Jeg har selv været med til at få det at fremstå, Uwe ikke udviklede sig men på boldbesiddelse udviklede holdets sig kontinuerligt i de 3 sæsoner og sluttede nr. 5 i boldbesiddelse med pæn afstand til Viborg med JP som træner. Det er i hvert fald ikke, fordi AGF ikke ville have bolden, Arnstad havde det lidt svært i begyndelsen men han blev bedre, som sæsonen skred frem.

Det er en interessant statistik med boldbesiddelse. Har vi andet der peger i retning af en mere boldbesiddende spillestil, fx interviews eller lignende?

Mit umiddelbare bud er, at AGF hyppigt kom bagud i foråret og derfor havde bolden mest, mere end et bevidst valg. Men jeg er pirret af statistikken og vil gerne føje flere lag til forståelsen.

Der er jo ikke så meget at være uenig i, og så alligevel. AGF er 'niveauet ned', og når man kan forløse en glimrende angriber og score færst sportslig, siden økonomisk succes, på at forløse ham, er det værd at investere i.

Men - og det er den del jeg mener konstant bliver sprunget over, når man taler Badjis sag - hvorfor han man så ikke benyttet ham?

Hvorfor valgte man at spille Arnstad fast, men ikke Badji? Og hvor er rationalet i at skulle sende Badji på lavere niveau for at arbejde frem mod at forløse ham i AGF? Og hvis Uwe var så slemt, hvorfor benytter JP ham så ikke?

Hvad er det der gør at en phd i spilintelligens med så klare stærke sider (det er ikke mine ord, men ud fra hvad du skriver), men udfordring på skarpheden, bliver købt af AGF - vel vidende hvad han bringer - og så måske efter halvandet år skal lejes ud til endnu lavere niveau.

Det er ubehageligt at skrive de ting om en fodboldspiller/et menneske, jeg er sikker på han yder sit bedste og jeg håber det bedste for ham. Men dels er du ikke kendt for at lægge fingrene imellem, og dels er man nødt til at se på om indsatsen står mål med forventet/realistisk gevinst.
Badji manglede spilletid i AGF skyldes uden tvivl, at han er en angriber der ikke kan score mål.

Jeg synes ikke det bør være så svært, og en grund til at kalde ham uintelligent og insinuere at han måske er meget ældre end hans dåbsattest. Han kan ikke score mål, derfor spiller han ikke som angriber på førsteholdet i AGF lige nu.

Frem for at skyde han alle mulige andre mangler i skoene, så ville det være mere passene at forholde sig til hvorfor han ikke scorer mål, om dette kan ændres, og i så fald hvor lang tid der i så fald vil gå før han kan komme til at score mål.

Som @valverde4ever skriver, så har han faktisk et fint scoringssnit, der ville svare til et mål pr. kamp hvis man kun kiggede på antal spillede minutter, det er da bedre end nogen af vores andre angribere i denne sæson. Så mon ikke det kommer, med lidt mere tålmodighed, og en træner der er indstillet på også at udvikle spillerne?

så skal man da skrive med den bedste af de to, hvis man har chancen.

Og derfor vil jeg meget, meget hellere forlænge med NP end hente JJ. At JJ for mange år siden fik nogle landskampe og har spillet i Spanien er for mig ligegyldigt i 2026, det er hvilket niveau, han kommer med, ikke hvor god han har været engang. Vi ved præcis, hvad vi får med NP som i parentes bemærket bare bliver bedre og bedre, vi ved ikke, hvad vi får med JJ.

Men at JJA og LW har behov for at spille skal da ikke gå ud over AGF.

Sådan en udtalelse provokerer mig virkeligt. Du skriver, du ikke har noget i mod talentudvikling men du kommer ofte med udtalelser, som peger i en anden retning. At bruge tid på at udvikle en spiller kan MÅSKE koste lidt på den korte bane men vi vinder på den lange bane.
Jeg tror, mange glemmer, Bisseck faktisk var ret svingende i den første tid i AGF men de fleste kunne se hans kvaliteter, hvis jeg skal være grov ved dig, så tror jeg ikke, Bisseck var endt i Inter med dig som træner, for jeg tror simpelthen ikke på, du ville acceptere, han svingede i præstationerne.

Og derfor vil jeg meget, meget hellere forlænge med NP end hente JJ. At JJ for mange år siden fik nogle landskampe og har spillet i Spanien er for mig ligegyldigt i 2026, det er hvilket niveau, han kommer med, ikke hvor god han har været engang. Vi ved præcis, hvad vi får med NP som i parentes bemærket bare bliver bedre og bedre, vi ved ikke, hvad vi får med JJ.

Sådan en udtalelse provokerer mig virkeligt. Du skriver, du ikke har noget i mod talentudvikling men du kommer ofte med udtalelser, som peger i en anden retning. At bruge tid på at udvikle en spiller kan MÅSKE koste lidt på den korte bane men vi vinder på den lange bane.
Jeg tror, mange glemmer, Bisseck faktisk var ret svingende i den første tid i AGF men de fleste kunne se hans kvaliteter, hvis jeg skal være grov ved dig, så tror jeg ikke, Bisseck var endt i Inter med dig som træner, for jeg tror simpelthen ikke på, du ville acceptere, han svingede i præstationerne.
Det vil jeg hellere være op til f.eks CV og JP at vurdere.

Vi vidste også præcis hvad vi fik med f.eks Tobias Anker. Eller hvad vi får lige pt med AJ.

Derfor kan man jo godt lade f.eks vurdere at JJ er bedre end NP.

….og det var ikke kun tiden i Spanien, han gjorde også AEK Athen til mestre, sindssyg mand,

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back