Transfervindue Vinter 2025/2026
Men det ændre ikke ved, at jeg skriver “jeg har kun set AEK i Europa” og det får du til, at jeg “kender” den græske liga.Fair og det var også en lidt for unuanceret udtalelse men det ændrer ikke på holdning til, at jeg tror, Arnstad er god nok til de 3 store i Portugal og det baserer jeg ud fra det kendskab jeg har til de 3. Det burde jeg have skrevet i stedet for at skrive den portugisiske liga men så stopper diskussionen også her for mig, for vi er ude i ordkløveri.
Derefter skriver du, at du “kender niveauet i Portugal” hvorefter man implicit skal forstå, det er de tre store klubbers kampe i Europa, som så udtrykker et niveau for en hel liga. (samme argumentation trækker dog ikke, hvis det er de tre store græske klubbers kampe i Europa).
Tilsyneladende skal min konkrete og præcise formulering ikke tages alvorligt eller bogstavelig, mens din mere unuancerede udlægning til gengæld skal forstås på den måde, der passer dig bedst.
Jeg ser det ikke som ordkløveri, men mere som et udtryk for, at du har ønsket at præcisere din pointe uden nødvendigvis, at læse hvad andre skriver eller være specielt nøjagtig med, hvad du selv skriver. Du lytter ikke, fordi du har munden fuld af modargumenter.
Men held og lykke - og god fornøjelse med Alverca-Rio Ave lørdag.